Penasol 21.10.2004 11:31:20 (muokattu 21.10.2004 11:32:09) | |
---|
Joo sori, kyllä nyt hoksasin kun luin tuon sun viestin vähän tarkemmin. Luin sen ensin vähän puolihuolimattomasti ja ajattelin että meinasit että kyllä vaikka hipin näköinen tyyppi voi kuunnella räppiä, mutta puhuitkin justiin päin vastaisesta jutusta. Joo. Mutta toisaalta, kyllähän Johnny Rottenkin piti rautaristiä kaulassaan ja silti vihasi fasismia. Ei se pukeutuminen kaikkea meinaa. Tai tuossa Rottenin jutussahan oli ihan vaan provosoinista kyse. Lähteepäs taas laadukasta tekstiä multa.
Ja Kaukosen Jormalla hakaristi kaulassa, mutta en usko hänenkään fasismista innostuneen. Vaikka eipä sitä voi tietää. Minusta luultavasti voi päätellä ulkonäön puolesta minkä tyyppistä musiikkia pääasiassa kuuntelen, mutta musiikkimaussani on kuitenkin joitain yllärijuttuja joita ei ehkä arvaisi. Lisäksi minulla on ystävä joka kuuntelee erilaista musiikkia kuin miltä hän näyttää. Sellainen hipinretku, joku sanoi hänen näyttävän kolmekymppiseltä juopolta (täytti juuri 18), mutta tykästynyt aikas paljon puhemusiikkiin. Poikkeus vahvistaa kuulemma säännön. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
salva 23.10.2004 12:43:14 | |
---|
No mun musiikkimakua ei kyllä varmaan heti arvaisi kamppeiden perusteella. Mä käytän aika paljon näitä valmiiksi kulutettuja farkkuja sekä näit ihme neule paitoja. Geeliäkin on hiuksissa aika paljon, mutta heviä suurimmaksi osaksi vaan kuuntelen. Mutta suurin osa kavereista on mustiin pukeutuvaa ja pitkätukkaista hevari porukkaa. When theSun goes down, music turns up. |
rock_girl 25.10.2004 17:46:59 | |
---|
kai se ny liitetää, ku mä ainaki oon sellanen ihminen et ku mä kuuntelen rokkia ja heviä, nii kai mä ny haluun sen ulospäi näyttää, että kuuntelee rokkia ja heviä nii on hevirokkari eikä pelkästää piilo hevirokkari...XP You havo to do, that thing you love, don't even think anything else.. |
Hohhoijaa 25.10.2004 18:28:26 | |
---|
kai se ny liitetää, ku mä ainaki oon sellanen ihminen et ku mä kuuntelen rokkia ja heviä, nii kai mä ny haluun sen ulospäi näyttää, että kuuntelee rokkia ja heviä nii on hevirokkari eikä pelkästää piilo hevirokkari...XP kuka haluu, kuka ei |
...And Justice For All 17.01.2005 18:06:31 | |
---|
Miksi pukeutuminen ja musiikkimaku liitetään toisiinsa? no, usealla ihmisellä on taipumus pukeutua siihen päin minkälaista mölysaastetta kuuntelee. Itse pidän sitä tyhmänä että luokseni tulee poju jättiläishopparihousuissa ja micmacin xxxl paidassa kehumaan slayeria hyväksi bändiksi. Musta se on aivan ymmärrettävää että pukeutuminen ja musamaku liitetään toisiinsa. ...And Justice For Pastilli? |
ihrviö 17.01.2005 18:24:28 | |
---|
enmie tiedä. kaipa se on helppoa sitten tunnistaa omansa kadulla. olisihan se aika kohtalokasta mennä skiniä halaamaan ja toivottamaan rauhaa ja rakkautta. Tekstissä on asiavirhe, etsikää se. No joo ei kai skinin halaaminen ja rauhan ja rakkauden toivottaminen mitenkään kohtalokasta ole, jos ei nyt satu natsi skinille näin tekemään ja ei välttämättä silloinkaan. En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa. |