Sintti 22.04.2004 17:47:54 (muokattu 22.04.2004 17:48:39) | |
---|
Tuossa tekstissä oli melko voimakas ristiriita. Löytääkö muut sitä? joo. EDIT: ja oli muutenkin vähän outoa tekstiä, mutta oli siinä myös asiaakin siellä täällä... :) Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Sintti 22.04.2004 18:17:51 | |
---|
http://194.252.88.3/motweb.nsf/fabf … 56acd002a022c/$FILE/backman3701.htm kattokaas toi....tuskan törkeää pilkkaamista!!! hoho.... Ee hele... Nämä on taas niitä, missä jotku vanhukset ovat ruvenneet perehtymään metalli sanoituksiin, ja ottavat kaiken ihan tosissaan... Rupesi melkeen naurattaan nuo jotkut kohdat.. Eihän metalli sanoituksia ole tarkoitettu otettavaksi täysin kirjaimellisesti... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Malevolent 22.04.2004 18:51:24 (muokattu 22.04.2004 23:34:51) | |
---|
Vaikka "darkgirls" oletkin/olettekin löytänyt tosi jännän sivun, joka on ehkä suurella tavalla järkyttänyt 13-vuotista elämääsi, niin ei sitä tarvitse joka paikkaan tunkea. |
Nelikielipiru 23.04.2004 09:27:33 | |
---|
Ähh.. Eijeiei. Herneet nenästä. Ei sillä ole väliä, miten joku pukeutuu. Mukavaa vaan, kun on erilaisia (ja kauniitakin) ihmisiä maan päällä. Jos syystä tai toisesta tahtoo pitää gootti-imagoa ja vaatteita, ni sitten pitää. Ei mul oo menny sienipyllyyn.. =) Kuhan vaan nostin oman havun takaisin koivuun.. Joo on totta että moninaisuus on hyvästä, olisi maailma kauhia paikka jos kaikki olis esim. samanlaisia kun minä, en kestäisi hetkeäkään. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
tuskan_enkeli 23.04.2004 13:52:42 | |
---|
niin moni pelkää erillaisuutta nyky päivänä ja ne jotka uskaltaa näyttää oman OIKEAN puolensa ja mielipiteensä on outolintuja,,,itse arvostan gootteja,,,,mut heti ku laitoin kouluunkin mustaa päälle olin saatananpalvoja,kummitus jne..... mut jotkut ihmiset on niin helvetin pinnallisia....jokaisella pitäis olla tiukat farkut, JA hyvää merkkilaatuA OLEVAT VAATTET MUUTENKIN.....harmiksi,koska ne aidot ihmiset alkaa katoamaan sillä tavalla,ja tääkin on vaatetus-juttu on yks osa miks niin moni joutuu koulukiusaamisen kohteeks,,,ja ajaa sit ihmiset masennukseen lopulta. puhun kokemuksella. |
darkgirls 23.04.2004 15:59:07 | |
---|
Vaikka "darkgirls" oletkin/olettekin löytänyt tosi jännän sivun, joka on ehkä suurella tavalla järkyttänyt 13-vuotista elämääsi, niin ei sitä tarvitse joka paikkaan tunkea. joop, niin se järkytti ihan kauhiasti mua, nyt mä varmaan joudun alkamaan käyttää huumeita ja viilteleen itteeni, ku niin tossa sanottiin että käy jos menee tuskaan, täytyy ens kerran miettii et uskaltaaks sinne enään mennä:P ja kiitoksia kerrankin joku tajusi henkisen ikäni, olen erittäin helpottunut ;) |
ganesha 23.04.2004 16:10:34 | |
---|
netistä löytyi mielenkiintoisia sivuja hakusanalla "goth+slut"...suosittelen. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Da Make 23.04.2004 16:12:14 | |
---|
|
Henko 26.04.2004 22:56:00 (muokattu 26.04.2004 22:57:43) | |
---|
En minä tiedä pilkataanko gootteja sen enempää kun muitakaan. Jonkun verran itsekin tykkään goottimusiikista (Killing Joke, Bauhaus, Empire Hideous, Musta Paraati jne.) mutta vaikea mun on olla hymyilemättä jos meen vaikka goottibileisiin. Suurin osa koittaa näyttää mahdollisimman salaperäiseltä ja kyräilee alta kulmien jossain nurkassa. Menee varmaan skeneuskottavuus jos vahingossakaan hymyilee. En vaan ymmärrä sitä narsismia että pynttäydytään tuntitolkulla ja mennään sitten klubeille poseeraamaan ja ottamaan kavereiden kesken valokuvia. Mutta tuskin se ketään satuttaa kuten esim. vastaantulijan turpiinvetäminen :) EDIT: Goottimimmit on kyllä hemaisevia. Horrorpunk raikaa koviten |
Sleepless 28.04.2004 00:05:47 | |
---|
Mutta tuo ihme uskovaisten höpötys metallia kuuntelevien ihmisten turmeltuneisuudesta on kyllä aivan naurettavaa... Noita hössöttäjä uskovia on suurinpiirtein saman verran kuin näitä oikeasti metallista "turmeltuneita" ihmisiä eli aika vähän. Seurustelen uskovan naisen kanssa ja olen sitä kautta tutustunut moniin muihinkin uskoviin ja olen positiivisesti yllättynyt siitä miten rentoa porukkaa ne (varsinkin nuoret) on. Hiljaa hyvä tulee. |
Adelheid 28.04.2004 13:32:19 | |
---|
Minulle tulee heti ensimmäiseksi mieleen gootista korppia muistuttava ihminen jolla on kamala tarve vain erottua pukeutumisellaan ja viis viesaa musiikista. En väitä, että gootit ovat tuollaisia vaan tekogootit. Valitettavan moni "gootti" on tekogootti. Tähän asti kaikki itseään gootiksi mainostavat ihmiset kohdallani ovat olleet tällaisia ja minulla menee hermot heihin. En jaksa ikuista kälätystä siitä, kuinka ihkuja kenkiä jossain Morticiassa on. En todellakaan vihaa "aitoja" gootteja. |
rakki 28.04.2004 23:59:11 | |
---|
Olen tehnyt kiinnostavan havainnon; useimmat goottitytöt ovat suht 'runsaita'. Tähän ei liity mitään henkilökohtaista, saati sitten että siitä johtuisi haukkuminen. Mistähän lienee tämä johtuu? Laihoja gootteja olen nähnyt yhden, ja käsittääkseni olen tavannut kyseisen genren edustajia hyvin useita. Gootit ovat yleensä täysin tietämättömiä siitä, mitä edustavat. Uskoisin että useimmat gootit ovat näitä ns. pynttäytyjägootteja, jotka tykkäävät näyttää salaperäisiltä jne. Tiedä sitten, ei henkilökohtaista kokemusta asiasta. I have something against you. |
Zarmo 29.04.2004 12:53:12 | |
---|
Sofi Oksanen on ainakin ihan fiksun ja viehättävän oloinen nainen kaikkinen hörhelöineenkin. Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Billsner 29.04.2004 14:47:50 | |
---|
Olen tehnyt kiinnostavan havainnon; useimmat goottitytöt ovat suht 'runsaita'. Mustat vaatteet päällä näyttää laihemmalta. Näin minulle on kerrottu. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Dunga 29.04.2004 14:53:11 | |
---|
Mustat vaatteet päällä näyttää laihemmalta. Näin minulle on kerrottu. Mitään vaatteita tartte, ollaan kaikki ALASTI eiks je? "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
rakki 29.04.2004 15:12:44 | |
---|
Minustakin Sofi Oksanen on melkoisen suloinen. 'Mustissa vaatteissa näyttää laihemmalta', ja varsinkin jos turskuu yli äyräidensä. Tuntuu siltä, kuin ainakin joka toisella 'gootilla' olisi numeroa ellei kahtakin liian pienet vaatteet. Ja mitä taas tulee goottien haukkumiseen, en ole juurikaan huomannut juuri gootteihin kohdistuvaa mollaamista. Tosin en kyllä ihmettele jos joku wannabegootti saakin ivaa osakseen, useimmat niistä ovat nimittäin melko hilpeitä näkyjä. Tai ehkä goottien pitäisi raapia ilkkujien naamat rakennekynsillä. Gootit ovat nimittäin pelottavia ja niille ei parane aukoa. Näkeehän sen jo päältäpäin että he ovat myyneet sielunsa saatanalle! (heh.) I have something against you. |
Uruk 02.05.2004 17:43:23 | |
---|
Mä kyllä jotenkin tykkään goottitytöistä. Kauniin näköisiä. Valkoset meikit ja lävistykset ja pitsi. *grrr* Komppaan. Goottitytöt, rakastan teitä. "Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu. |
Antiharras 06.05.2004 13:00:43 | |
---|
Örrör. Tota... miksiköhän "runsaampien" neitosten pitäisi pukeutua telttoihin? Minä ainakin katson oikeudekseni pukeutua korsettiin sun muihin hepeneisiin taikka vaikka stretseihin jos sillä hetkellä huvittaa. Mitä goottiskenen läskijakaumaan tulee, niin minun observointini mukaan se on melkoisen sama kuin ns. normiväestölläkin. Uskaltaisin ehkä jopa väittää, että isompikokoiset jöötittäret ovat sitä myöten välinpitämättömiä valtaväestön mietteistä, että uskaltavat pukeutua niin että tuntevat olonsa mukavaksi. (Ja tähän ei sitten tarvi laittaa vastaukseksi spekulointia korsettien mukavuudesta) Syökää päänne ahdasmieliset, läski ei pehmitä päätä vaikka jotkut näin tuntuvat luulevan... eikä myöskään tuki korvia loukkaavilta kommenteilta. Naisella voi olla sekä liikakiloja että itsekunnioitusta, ihmisarvosta puhumattakaan. -...there are brighter sides to life
And I should know, because I've seen them
But not very often...- |
Zarmo 06.05.2004 13:22:56 | |
---|
Örrör. Tota... miksiköhän "runsaampien" neitosten pitäisi pukeutua telttoihin? Minä ainakin katson oikeudekseni pukeutua korsettiin sun muihin hepeneisiin taikka vaikka stretseihin jos sillä hetkellä huvittaa. Hyvä! Oikein! Kannustan! Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Da Make 06.05.2004 16:18:14 | |
---|
Syökää päänne ahdasmieliset, läski ei pehmitä päätä vaikka jotkut näin tuntuvat luulevan... eikä myöskään tuki korvia loukkaavilta kommenteilta. Naisella voi olla sekä liikakiloja että itsekunnioitusta, ihmisarvosta puhumattakaan. Erittäin hyvin sanottu!
|