hydro_care 30.10.2003 11:59:48 | |
---|
nyt kun on tullut sitä amputoimista. voi HYVÄ JUMALA. ihan oikeasti, miten joku voi AMPUTOIDA pikkurillistään puolet ja vain siksi, että se on muka jotenkin COOLIA??? hyi h******i. sanon minä. ja toinen on arpien teko. isäni on lääkäri, ja monesti siltäkin on kysytty että "teetkö miulle arven tuohon ja tuohon", ja amputoimistakin on tiedusteltu. hyi. eipä ole isiukko suostunut. ja syystäkin. yöks. |
Jani The Rock 30.10.2003 15:12:30 | |
---|
nyt kun on tullut sitä amputoimista. voi HYVÄ JUMALA. ihan oikeasti, miten joku voi AMPUTOIDA pikkurillistään puolet ja vain siksi, että se on muka jotenkin COOLIA??? hyi h******i. sanon minä. ja toinen on arpien teko. isäni on lääkäri, ja monesti siltäkin on kysytty että "teetkö miulle arven tuohon ja tuohon", ja amputoimistakin on tiedusteltu. hyi. eipä ole isiukko suostunut. ja syystäkin. yöks. Mikä helvetin kädetön semmoinen on, joka ei osaa itselleen arpia tehdä? Mutta tässähän olis selvästi bisneksen paikka. Jani The Rockin amputaatioasema: Työvälineinä Fiskars-oksasakset, kirves, vesuri ja Stihl-moottorisaha. Sormien amputointi 100 euroa, yläraajat 300, pään amputoimista ei suositella. "RROK ÄN RROOULL"!!!! -Johnny Winter |
noir 30.10.2003 18:16:39 | |
---|
Mikä helvetin kädetön semmoinen on, joka ei osaa itselleen arpia tehdä? Mutta tässähän olis selvästi bisneksen paikka. Jani The Rockin amputaatioasema: Työvälineinä Fiskars-oksasakset, kirves, vesuri ja Stihl-moottorisaha. Sormien amputointi 100 euroa, yläraajat 300, pään amputoimista ei suositella. Vähän sama juttu, kuin se, että ellei itseään hengiltä saa, niin sen on pakko olla vedenpitävä todiste korkeammasta voimasta. Itse voisin tehdä tuota samaa bisnestä opiskelun ohessa. Työvälineenä on kyllä pakko käyttää oikeastaan ulko-ovea, kun ei oikein muuta löydy. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
vjvesa 30.10.2003 19:02:57 | |
---|
jätkillä: housut sukkiin tungettu. Mä en ymmärrä, musta tuntuu että kaikki jotka pelaa lätkää käyttää niin..?
En tiedä miltä paikkakunnalta oot, mutta täällä Porissa noita sukatpuntissa sanotaan ässäsukiksi, jumalauta jokasella saatanan ässäjunnulla on sukat punteissa. Muutenkin kaikki ne on niin saatanan ärsyttävän näkösiä. Kamalista profiilista |
Hotakainen 31.10.2003 09:21:36 | |
---|
Minua vituttaa nyt parhaillaan tämä ns. hippimuoti. Kyllä semmosissa 70-luvun rääsyissä kulkevaa luonnonlasta ei jaksa katsella. Sitten on tämä ns. boheemi-ilmiö, halutaan olla "erilaisia". Pidetään rumia vaatteita. Asiaan kuuluu myös itsensä pitämistä tavallisia ihmisiä henkisesti lahjakkaampana. Amis-muoti on myös viheliäinen ilmiö. |
xulu 31.10.2003 11:34:50 (muokattu 31.10.2003 11:35:24) | |
---|
(mielellään) Punainen lippis, edessä vaahtomuovia (valkoinen) ja takana verkko kangasta .Lippa suora,leveä.Hauskalla tekstillä tai ilman . mallia rekkakuski/80-luku. Hyi vittu. You! Invaders! Get you the hot bullets of shotgun to die! |
Alttoviulisti 31.10.2003 16:09:23 | |
---|
Ku housun lahkeet tungetaan sukan sisään,plaah...kattokaa peiliin!! |
tatti- 03.11.2003 02:57:46 | |
---|
Mutta mutta.. Eihän täällä ole keskusteltu maailman ylivoimaisesti rumimmasta vaatekappaleesta.. PILOTISTA. En ymmärrä miten kukaan ihminen kehtaa pukeutua niin raivostuttavan rumaan junttisymboliin.. paskainen kaljalippis (sählypallokäyristyksellä) kruunaa komeuden. Olen jo nähnyt pilottiin pukeutuneita tyttöjä.. Mitä tästäkin voi enää sanoa.. alkaa vaan ärsyttämään. |
rockprinsessa 03.11.2003 08:14:18 | |
---|
ne pitkävartiset kengät(en tarkoita saappaita) sit nopi army-vaatteet... " Your pretty face is going to hell" |
Mimi 03.11.2003 14:00:27 | |
---|
Pitkävartiset, matalapohjaiset mokkakengät joiden sisään tungetaan housunlahje! Tämmöstä yhdistelmä en missään nimessä sustu käyttämään, en tosin oo puuttunu kavereitten tekemisiin enkä moittinu pukeutumistyyliään jos käyttääkin noin...Se on vähän samaa sarjaa ku lahkeet sukan sisään... Mä tartten väljät lahkeet... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
per aspera ad astra |
jenni.rotten 03.11.2003 17:30:19 | |
---|
Miusta tuntuu, että kaikista nuorista on muotia olla jotenkin erillainen. "hei mie oon gootti" ja "mie oon muuten punkkari". Sitten kuunnellaan jotain listamusiikkia, eikä tiedetä aatteen tms. alkuperästä paljoa paskaakaan. Ääh, en mie jaksa paasata tästä aiheesta... :) Mitenkäs sitten nää "amisrasistipatriootit"? Siis nämä, jotka kulkee pilottitakki niskassa, karjala -lippis päässä, suomen vaakuna kaulassa ja yrittävät näyttää mahd. amiksilta, vaikka ikää olisi kymmenen vuotta... Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Via 03.11.2003 17:39:07 | |
---|
Joo, mä vihaan kanssa pilotteja ja armyvaatteita niin paljon. Pilotti on kyllä tosiaan se pohjanoteeraus. "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Stain 03.11.2003 21:55:08 | |
---|
Eiköhän muoti yleensä ole typerää.. tai siis semmoset tyypit on melko turhia, joiden täytyy olla kokoajan "in", uusimmat ja kalleimmat kuteet niskassa. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
absentti 04.11.2003 23:21:53 | |
---|
Housunpuntit sukissa-tyyli näyttää todella naurettavalta. Kuin olisi nauris nilkan tilalla. Ja sellaiset reikiä täyteen revityt topit, jotka näyttävät epämääräiseltä lankamytyltä ja jotka maksavat tonnin kipaleelta. Hyi. tärkeää on ymmärtää ettei mitään tärkeää voi ymmärtää |
PuNkKi 05.11.2003 05:27:12 | |
---|
Housunpuntit sukissa-tyyli näyttää todella naurettavalta. Kuin olisi nauris nilkan tilalla. totta.. näyttää siis vähintäänkin hirveältä.. parempi laittaa aina silmät kiinni kun semmonen peto kävelee vastaan :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Veke 05.11.2003 12:59:09 (muokattu 07.11.2003 14:32:20) | |
---|
Gootti ilmiö Amis (katso wilhelmus) ilmiö Punk ilmiö Rap ilmiö Fortune ilmiö Kasari ilmiö Hevi ilmiö Proge ilmiö Rock 'n' Roll ilmiö Poika ilmiö Techno ilmiö Pissismuija ilmiö Jenni Rotten ilmiö Pissijätkä ilmiö Proge ilmiö Muija ilmiö Housu ilmiö Nahkis ilmiö Muijien housu ilmiö ilmiön ilmiö Tango ilmiö Yhdys sana ilmiö ja ylipäätänsä ilmiö. Nuo vituttaa. |
Veke 06.11.2003 09:25:49 (muokattu 06.11.2003 09:26:08) | |
---|
lällä |
lxi 06.11.2003 11:04:25 | |
---|
Yhdys sana ilmiö. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
jenni.rotten 06.11.2003 18:27:20 | |
---|
Gootti ilmiö Amis (katso wilhelmus) ilmiö Punk ilmiö Rap ilmiö Fortune ilmiö Kasari ilmiö Hevi ilmiö Proge ilmiö Rock 'n' Roll ilmiö Poika ilmiö Techno ilmiö Pissismuija ilmiö Jenni Rotten ilmiö Pissijätkä ilmiö Proge ilmiö Muija ilmiö Housu ilmiö Nahkis ilmiö Muijien housu ilmiö ilmiön ilmiö Tango ilmiö ja ylipäätänsä ilmiö. Nuo vituttaa. Tämä nyt viimeistään todistaa Vekellä olevan jotain kaikkea vastaan :D
miinusta. Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
jenni.rotten 06.11.2003 18:29:38 | |
---|
Mutta mitenkäs tämä sellainen ilmiö, jolloin farkut kääritään lahkeista rullalle säären puoliväliin ? Tämähän näyttää vaan koomiselta, muttei sentään niin pahalta kuin sukkiin työnnetyt lahkeet :) Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |