Aihe: Miss Sixty farkut
1 2 3
mono
18.11.2003 01:16:46
http://pissismi.does.it/

Ja mitä vittua sillä on väliä miten ihmiset omia rahojaan tuhlaa? Olen itse törsännyt viime vuoden aikana 1100 euroa takkeihin, so what?
-memmu-
18.11.2003 17:57:01
just pari päivää sitten mietittiin frendien kanssa että mikä siinä on kun ihmiset ei käy kirpputoreilla...itse löysin nahkatakin ja sammarit, tosi hyvässä kunnossa, yhteensä 50e.

no mä käyn kirpputoreilla todella usein. vaatteita niistä olen ostanut kymmenittäin. hyväkuntoisia ja halpoja.

ja on totta, että backstreetin housut on huonoja. ne löystyy aivan muodottomiksi...
pimp
20.11.2003 22:31:29
no mä käyn kirpputoreilla todella usein. vaatteita niistä olen ostanut kymmenittäin. hyväkuntoisia ja halpoja.

ja on totta, että backstreetin housut on huonoja. ne löystyy aivan muodottomiksi...

Kirppareilta rahat menee venäläisille. Ja ei ne miss sixtyt oo kalliita ku köyhille. Billabongit kestää
transparent
20.11.2003 23:10:11
Kyllähän niistä ihan älyttömiä hintoja kiskotaan, mutta tuppaavat istumaan naikkosille hyvin ja mikäs sen mukavampaa katsottavaa onkaan? *virnistys*
Metal suits your soul!
hanuristi
21.11.2003 09:12:01
Kirppareilta rahat menee venäläisille. Ja ei ne miss sixtyt oo kalliita ku köyhille. Billabongit kestää

misssixtyt on rumia,kalliita ja helvetin epäkäytännöllisiä
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
-memmu-
21.11.2003 09:12:36

mä en ole köyhä. ja enkä kyllä muutenkaan ostaisi miss sixtyjä
-memmu-
21.11.2003 09:13:04
misssixtyt on rumia,kalliita ja helvetin epäkäytännöllisiä

aivan
rytilahti
21.11.2003 10:19:35
No totta helvetissä kannattaa ostaa semmosia vaatteita mistä tykkää jos vaan on rahaa. kyllä sitä itsekkin saattais omistaa muutamat farkut jos ois vähän tuota massia enemmän.. mutta vielä enemmän ihmetyttää esim. kitaroitten hinnat, joku tokain les paul yli 4000€, siinä ei oo vähäisintäkään järkee.
hyvä hommahan ois jos pystyis teettämään vaatteet jollain yksityisellä ompelijalla tai tutulla. Hinnat ois luultavasti kohillaan ja työnlaatu ja samalla tuettais yksityisyrittäjyyttä yms. perskele.
carlos
22.11.2003 16:05:13
pissixty
In Russia We Trust One.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)