vernie 15.09.2003 19:40:47 | |
---|
Mun rippiristi katosi. Nyt mulla on pieni, hopeinen, hillitysti tyylitelty krusifiksi. Pidän sitä ihan maailmankatsomuksellisista syistä. Ja onhan se hieno tietty.. =) --
masa |
kivi 15.09.2003 23:46:33 (muokattu 15.09.2003 23:53:38) | |
---|
Heh, kun on tullut harrastusmielessä käytyä noilla uskontojen pyhiinvaelluspaikoilla enemmänkin, niin rukousnauhoja on kristillisen maailman mestoilta tarttunut matkaan, ja niissähän on ristejä. Myös luostareista olen krusifiksejä hankkinut mukaan. Seinälläkin oli jossain vaiheessa teinipoikana asetelma, jossa oli muun muassa sellainen oikein iso ristiinnaulittu. Myös yliviivattuja ristejä on vaatteissa pienenä poikana ollut. Auton peruutuspeilissä roikkuu puolen tusinaa rukousnauhaa (ja tasapuolisuuden nimissä yksi viisikanta), autossa on myös pimeässä hohtava madonnapatsas, vertavuotavan sydämen pyhän äidin hologrammialttari ja pyhän Kristoforoksen (maailman ensimmäinen keikkabussikuski) ikoni. Hm, yllä näkyvissä en kyllä kanna ristejä, kun väärinkäsityksen pelossa piti se vuoden 1914 rautaristikin ottaa pois, ettei luulla mulla olevan oikeistosympatioita. PS. Hienoimpia on linkkujeesukset. Löydettiin aikoinaan keikkarundilla Lapintien Keskiseltä sellaisia krusifiksi-linkkuveitsiä, ristejä joista tulee linkkarin terä. Ostettiin niitä läjittäin lahjaksi kaikille, kun olivat halpoja ja hauskoja. Seuraavalla lapinrundilla hinta oli (ilmeisesti kovan kysynnän vuoksi) 10-kertaistunut - ei ostettu enää. |
Walrus 16.09.2003 04:14:40 | |
---|
Ei ole ristejä ollut eikä tule. Onneksi sukulaisetkin ovat tajunneet olla antamatta minulle sellaisia. En kyllä muutenkaan tykkää pitää mitään killuttimia kaulassa paitsi joskus pidän kaverilta lahjaksi saatua korua jossa on kaksi 1/16 nuottia. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
TiMiTheShiT 18.09.2003 20:22:08 | |
---|
hehe risti vit... jeesustelija ha ha.... ha hahahahaha uu-uh huhuhuh kuolen nauruun!! risti heh heheh aahhaaa hahahah hanki vielä haarniska!!!!!! sitten vaan käännyttään "pakanoita" ja hyökään irakiin heeeh heeeheheheheh heh......................... ja korvaa stagella kitarat miekoilla heeh ehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehhehehehehehheh eheheheheheheheheheheheheheheheheheheh hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha aaahhh hahahahahahahaha |
NORTON 18.09.2003 21:24:53 | |
---|
Mulla on iso metallinen krusifiksi. |
Kosminen 18.09.2003 21:45:49 | |
---|
hehe risti vit... jeesustelija ha ha.... ha hahahahaha uu-uh huhuhuh kuolen nauruun!! risti heh heheh aahhaaa hahahah hanki vielä haarniska!!!!!! sitten vaan käännyttään "pakanoita" ja hyökään irakiin heeeh heeeheheheheh heh......................... ja korvaa stagella kitarat miekoilla heeh ehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehhehehehehehheh eheheheheheheheheheheheheheheheheheheh hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha aaahhh hahahahahahahaha Alat päästä jyvälle... "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
JuZuh 01.10.2003 21:09:35 | |
---|
hehe risti vit... jeesustelija ha ha.... ha hahahahaha uu-uh huhuhuh kuolen nauruun!! risti heh heheh aahhaaa hahahah hanki vielä haarniska!!!!!! sitten vaan käännyttään "pakanoita" ja hyökään irakiin heeeh heeeheheheheh heh......................... ja korvaa stagella kitarat miekoilla heeh ehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehhehehehehehheh eheheheheheheheheheheheheheheheheheheh hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha aaahhh hahahahahahahaha heheheh ei vit... saatananpalvoja....ei mä kuolen nauruun, jätkä on saatana...ei helv. DARKSIDE.... hyökätään pojat keuruulle pentagrammien kanssa ... ÄÄääärGGGhhHHHH... niin...niin... |
rc 01.10.2003 21:51:26 | |
---|
heheheh ei vit... saatananpalvoja....ei mä kuolen nauruun, jätkä on saatana...ei helv. DARKSIDE.... hyökätään pojat keuruulle pentagrammien kanssa ... ÄÄääärGGGhhHHHH... niin...niin... uuhahhahhaa... joo hauskaa on... moohhahaahahaa... tappakaa toisenne.... HHEEEhhhEhheeehheeEEEE! v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111 |
Tuonetar 02.10.2003 21:42:39 | |
---|
Mulla oli ennen krusifiksi joka oli samalla pilli. Mulla kans, mut se Jesse lähti siitä irti.... ;) Greez, Tuonetar Tuo venettä tuonen tyttö
Lauttaa manalan lapsi
Mitä täältä saada voi?
Täällä aina virret soi |
shcircus 03.10.2003 11:31:15 | |
---|
mä olen aidosti rok, mulla ei ole ristejä tai muita koruja, ei tatuointeja, en omi tyyliäni andyltä.. mä vaan soitan vierivä kives ei sammaloidu. |
Via 05.10.2003 22:56:58 | |
---|
kai tuolta kun kaikki nurkat kaivaisi niin vanha rippiristikin löytyisi. Mutta ei, ankh on ja pysyy kaulassa... Ristiä en käytä, ei mun juttu. Paitsi et mun rippiristi oli ihan tyylikäs kun se oli krusifiksi. Ja onhan se nyt ihan kiva symboli sillain...siis roomalainen teloitusväline ja siinä roikkumassa vielä joku sairaan laiha parittajan näkönen tyyppi, jee :) (sairas ajatusmaailma tänään, ichi vaikuttaa vielä) |