Leppis 11.06.2003 19:03:59 | |
---|
Duunissa kyllä verkkarit on aikasta loistavat. Ei sitä nyt lähdetä multaan ryömimään ykköset päällä. Mutta muuten yleisillä paikoilla.. eiei. Mutta kukin tallaa tyylillään :) *onhan se ihan söpö mutta se kusee kädelle* |
bedlam 11.06.2003 23:15:07 (muokattu 11.06.2003 23:15:28) | |
---|
Jos soittaa pyöräilyhousuheavyä. No huhhuh. Jos Jumala siunaa niin minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä.No huhhuh. Jos Jumala siunaa niin minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä. Toolin vokalistilla oli jossain keikkakuvassa pelkät pyöräilyhousujen tapaiset jalassa. Pitääkö mun ny seki pändi hylätä? Byäääähäää!!! http://www.mikseri.net/kiasma |
FrankComa 12.06.2003 13:44:32 | |
---|
Eihän Ozzy-setäkään muita housuja kuin verkkareita nykyisin käytä... Die Eier Von Satan! |
Guderian 12.06.2003 16:28:07 | |
---|
Eihän Ozzy-setäkään muita housuja kuin verkkareita nykyisin käytä... Tähän voisi sanoa, syyttäjämäisesti, 'I rest my case' ;) Klotzen, nicht Kleckern! |
Bloodstain 13.06.2003 10:17:54 | |
---|
Verkkarit saa omistaa, mutta ei niillä tee mitään kun yleensä rokkarit ei urheile, tai ainakaan minä en niin tee. Collegehousut kyllä omistan, mutta enpä niitä kyllä pahemmin käyttele, farmarit ylle ja menoksi vaan. |
Bassballs 16.06.2003 15:16:12 | |
---|
Omistan yhdet verryttelypöksyt, mutta nyt ne ovat kaverilla lainassa. Lisää löylyä: Lainasin housut m.net jäsenelle SOCIALITE, kun hän kerran tuli meitsin kämpille pesemään rokkifarkkujaan, eikä tajunnut ottaa vaihtohousuja mukaan. Mies käveli sitten verkkareissa kaupungin läpi kotiin, eikä verkkareita ole sittemmin näkynyt. Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen. |
kusve 24.06.2003 16:12:26 | |
---|
en mä nyt tiijä onko verkkarit nii pahat... ei näitä ainakaan oo paha pitää päällä... tosin muutaman kerran on kamut sanonu että "...katos, sulla on taas tuo parittaja-look..." että siitä jos vetää jotain johtopäätöksiä nii... mut nytki esim. mulla on ainoat käyttökelposet housut tuola narulla kuivumassa nii ei oikeen oo muutaku verrarit mitä pitää päällä... ei ihan poksereisakaan viittis hillua, niinku viime kesänä... tuli siitäki sanottavaa... ;) ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
Alpha 25.06.2003 02:06:19 | |
---|
Just pari päivää sitten nakkasin yhdet verkkarit roskiin, mut ne oliki auto remontin ja talon maalauksen jäljiltä...:o) Mut siis joo hei...farkutki on ihan jees paitsi ehkä ihan hiostavimmalla ilmalla...eikä värillä väliä, kunhan on mustaa, prkl! Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
HCW 28.06.2003 01:30:23 | |
---|
Miksei saa??? Kai sitä nyt perkele itse saa päättää mitä sitä päälleen laittaa,ilman omantunnon tuskia siitä,hyväksytäänkö sinut johonkin yhteisöön/ryhmään. Nämä tälläset kategoria hässäkät on ReKtUmIsTa. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
Dr. Love 28.06.2003 12:37:46 | |
---|
Niinpä.. saako kunnon rokulla olla verkkarit? mulla on mutta kaverillani ei ole..kaveri totesi, että julkisesti ei saa esiintyä verkkarit jalassa vaikka ne omistaisi. joskus illan pimeinä hetkinä saatan laittaa verkkarit ylleni. on ne kuitenkin vähän mukavemmat kun ne ylitiukat ainaiset farkut. Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
Antsa 28.06.2003 15:50:25 | |
---|
Saa omistaa, ei ole syytä miksei. Käytän verkkareita päivittäin, kun pyöräilen töihin...mukavempaa. Kotona olen yleensä sortsit tai pyjamanhousut jalassa...aika usein tulee kyllä kieltämättä pidettyä farkkuja. |
Npixel 12.07.2003 21:01:38 | |
---|
Farkut = Iso Kyllä Verkkarit = Punkkareille |
Capu 14.07.2003 18:07:52 | |
---|
ei todellakaan |
Cimble 16.07.2003 01:45:37 | |
---|
Niinpä.. saako kunnon rokulla olla verkkarit? mulla on mutta kaverillani ei ole..kaveri totesi, että julkisesti ei saa esiintyä verkkarit jalassa vaikka ne omistaisi. S A A !!!!!!!!! |
kimurantti1 29.07.2003 20:07:28 | |
---|
Niinpä.. saako kunnon rokulla olla verkkarit? mulla on mutta kaverillani ei ole..kaveri totesi, että julkisesti ei saa esiintyä verkkarit jalassa vaikka ne omistaisi. Onhan se hienoa esim. lukion liikauntatunnilla pomppia farkut jalassa=) |
Jeesus Nieminen 30.07.2003 11:57:52 | |
---|
Onhan se hienoa esim. lukion liikauntatunnilla pomppia farkut jalassa=) Koulun liikuntatunnilla pompitaan pitkälahkeiset kalsarit jalassa Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu. |
Ta Wicked G 01.08.2003 17:02:08 | |
---|
Niinpä.. saako kunnon rokulla olla verkkarit? mulla on mutta kaverillani ei ole..kaveri totesi, että julkisesti ei saa esiintyä verkkarit jalassa vaikka ne omistaisi. No ei tasan saa! Se pilaa rokkarien maineen. Lökärifarkkujahan ei myöskään pidetä. Fuck the reality! I'm going home! |
SpoiledByJames 15.08.2003 00:54:00 | |
---|
Minä pidän verkkareita kokoajan kotona ollessani. Nyttemmin olen 'uskaltautunut' jopa kauppaan hakemaan maitoa verkkarit jalassa. "Onhan se nyt täällä KAUPUNGISSA ihan HIRVEÄTÄ jos joku kulkee niin tyylittömästi!" Hitto minä kuljen verkkareissa jos haluan. Jos se jotakin kaupunkilaispelleä häiritsee niin tulkoon sanomaan siitä. Rokkari uskaltaa olla oma itsensä eikä kangistu kaavoihin. You, sir, are an example to our young. A bad one, but still, better than most. Monty Python on suosikkini. Läpystelen niitänäitä, kun ainoa asiani on tämä: rokkaria ei paljon rapsuta, mitä kukakin tykkää pitää muodikkaana. Omat verkkarini kuluivat (liian) puhki, pitäisi ostaa uudet. |
leather rebel 15.08.2003 19:44:02 | |
---|
Ozzyllakin on verkkarit. Good point. |
Bacchus 20.08.2003 13:41:03 | |
---|
Ei saa koska rokkarien täytyy nukkuakin farkut/nahkahousut jalassaan ja nahkatakki päällä. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |