Aihe: sänkitukka
1 2 3 4
Spillway Arts
30.12.2009 22:30:11
itse ajelen pääni parin kolmen päivän välein herra Gillettellä ihan nahalle. Kymmenen vuotta kun tätä on harrastanut, niin ei sitä enää oikeen muutakaan osaa. Mutta helppo tää tällainen kampaus kyllä on.

Ei sille voi mitään että mies on niin rikas että tukkakin on nappanahkaa :)
En väitä etteikö se olisi täysin mahdotonta, mutta en siltikään sanoisi kyllä.
ekikoo
03.01.2010 00:06:26
Nyt on joku puolivuotta ollu tukka kiinni ns. topknotilla, ja alkaa riittää. On se nähty, kova oli kasvattaminen tuollaiseenkin softcore-touhuun. Hyötyjen ja haittojen suhde on vähintään mielenkiintoinen. Vihje: toisia ei lainkaan.

Parturi tiistaina. Ei Sängeksi, mutta lähes, ehkä päältä pitemmäksi.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Ed_Guy
07.01.2010 13:36:42
Viikon välein höylällä pää paljaaksi. Itsellä kasvaa niin paksut ja tiheät hiukset että päänahassa ties mitä hilseitä ja vammailuja mutta heti kun ajaa hiukset pois niin parin päivän päästä kaikki häviää.
Matjardo
07.01.2010 14:59:03
Itsekin ajoin nyt toissa päivänä tukan ihan niin lyhyeksi kuin koneella sai. Inttiin siis lähtö, muuten en olisi tätä tehnyt. En oikein pidä tästä, vaikka ihan mukavaltahan tuo tuntuu toisaalta, kun päänahka saa hengittää vapaasti. Ei vaan ole mun juttu, aion heti intin jälkeen taas antaa tukan kasvaa.
Two beers or not two beers?
päänahka
11.01.2010 21:07:59
Ed_Guy: Viikon välein höylällä pää paljaaksi. Itsellä kasvaa niin paksut ja tiheät hiukset että päänahassa ties mitä hilseitä ja vammailuja mutta heti kun ajaa hiukset pois niin parin päivän päästä kaikki häviää.

Jännä juttu. Mulla on kans paksu tukka, mutta ei toi ajelu ole hilseeseen vaikuttanut mitenkään. Näkyy vaan selvemmin silloin kun sitä on.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
M_Rouge
29.01.2010 01:31:32 (muokattu 29.01.2010 01:33:12)
Jos naisia haluatte saada, niin ei ehkä kannattas pitää sänkitukkaa. Kaikki mimmit, joiden kans hiuksista on ollut puhetta, ovat sanoneet että kamalinta mitä miehellä voi olla on sänkitukka. Kalju taas on monen mielestä ihan jees. Mitä pidempi tukka sen sen parempi menekki... kokeilkaa vaikka.
Lord of the strings
28.02.2010 20:34:15
M_Rouge: Jos naisia haluatte saada, niin ei ehkä kannattas pitää sänkitukkaa. Kaikki mimmit, joiden kans hiuksista on ollut puhetta, ovat sanoneet että kamalinta mitä miehellä voi olla on sänkitukka. Kalju taas on monen mielestä ihan jees. Mitä pidempi tukka sen sen parempi menekki... kokeilkaa vaikka.

Avatarin olet kyllä valinnut hyvin.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Wolfgang
01.03.2010 00:46:43
M_Rouge: Jos naisia haluatte saada, niin ei ehkä kannattas pitää sänkitukkaa. Kaikki mimmit, joiden kans hiuksista on ollut puhetta, ovat sanoneet että kamalinta mitä miehellä voi olla on sänkitukka. Kalju taas on monen mielestä ihan jees. Mitä pidempi tukka sen sen parempi menekki... kokeilkaa vaikka.

Mie oon sänkitukalla ainakin saanu enemmän naisia kuin ponnarilla..:) Ihan oikean tyttöystävänkin onnistuin hankkimaan joka kovasti tykkää silitellä silkinpehmeää sänkeä päälaellani. Ja muutkin on tykänneet:P
Don't think twice it's all right.
M_Rouge
07.03.2010 18:14:09 (muokattu 07.03.2010 18:19:36)
Mie oon sänkitukalla ainakin saanu enemmän naisia kuin ponnarilla..:) Ihan oikean tyttöystävänkin onnistuin hankkimaan joka kovasti tykkää silitellä silkinpehmeää sänkeä päälaellani. Ja muutkin on tykänneet:P

Juu, ei poninhännällä mitään saa ;) Se on ihan hirvee kaikkien naisten mielestä. Ihan oikeesti! Hiukset pitää olla tietty auki!

Avatarin olet kyllä valinnut hyvin.

Juu. Aina pitää olla optimisti!

Totta puhuakseni, uskalla epäillä, että kovinkaan monelle naiselle, tai miehelle, tukan pituus oikeasti olisi esteenä parisuhteen muodostamiselle. Ehkä paljon muullakin on väliä (toivottavasti ainakin). Tosin onhan niitäkin varmaan, joille tukan pituus on koko maailma. Mutta voihan esim. pitkä tukka olla joillekin ihmisille kimmokkeen antajana kommunikaatiolle, kun vaikka bongaillaan sitä mahdollista kumppania jossain. Seku tässä hölöttelen aikani kuluksi. Mutta kukaan naispuoleisista tuttavistani ei ole ikinä sanonut pitävänsä poninhännästä miehillä. Jos on pitkä tukka sen pitäisi olla ehdottomasti auki eikä kiinni. Tiedä sitten. Näin omasta miehisestä näkökulmastani voisin todeta, että eihän se poninhäntä kaikkein edustavin tukkatyyli ole.
JPQ
07.03.2010 18:21:28

M_Rouge: Juu, ei poninhännällä mitään saa ;) Se on ihan hirvee kaikkien naisten mielestä. Ihan oikeesti! Hiukset pitää olla tietty auki!

Juu. Aina pitää olla optimisti!

Totta puhuakseni, uskalla epäillä, että kovinkaan monelle naiselle, tai miehelle, tukan pituus oikeasti olisi esteenä parisuhteen muodostamiselle. Ehkä paljon muullakin on väliä (toivottavasti ainakin). Tosin onhan niitäkin varmaan, joille tukan pituus on koko maailma. Mutta voihan esim. pitkä tukka olla joillekin ihmisille kimmokkeen antajana kommunikaatiolle, kun vaikka bongaillaan sitä mahdollista kumppania jossain. Seku tässä hölöttelen aikani kuluksi. Mutta kukaan naispuoleisista tuttavistani ei ole ikinä sanonut pitävänsä poninhännästä miehillä. Jos on pitkä tukka sen pitäisi olla ehdottomasti auki eikä kiinni. Tiedä sitten. Näin omasta miehisestä näkökulmastani voisin todeta, että eihän se poninhäntä kaikkein edustavin tukkatyyli ole.

riippuu tyypistä mikä sopii kuten vaatteissakin ja rakkaus ei katso ulkonäköä eikä sitä että onko komunikointi lähinnä ksoketuksia enään tms.(eli tarkoitan jos toiseen ei saa kuin tuntoaistin kautta enään yhteyden eli toinen näkisi,ja kuulisi mitään niin tosi rakkaus kestää sen vaikka vaikeaa onkin näin mulle opetettu)
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
päänahka
08.03.2010 00:23:45
M_Rouge: Mutta kukaan naispuoleisista tuttavistani ei ole ikinä sanonut pitävänsä poninhännästä miehillä. Jos on pitkä tukka sen pitäisi olla ehdottomasti auki eikä kiinni. Tiedä sitten. Näin omasta miehisestä näkökulmastani voisin todeta, että eihän se poninhäntä kaikkein edustavin tukkatyyli ole.

Eipä toi naisillakaan kovin hotilta näytä.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Tande
08.03.2010 19:14:30
Poninhäntä ihmetyttää myös minua. Mikäli tukka on aina poninhännällä, vaivalla kasvatetut pitkät hiukset menevät ikäänkuin hukkaan. Toki itsekin pidän piiskaani joskus ponnarilla esim. urheillessa, mutta en käsitä tyyppejä, jotka pitävät hiuksiansa _aina_ poninhännällä.
In Rock.
fuzz
08.03.2010 19:58:39
päänahka: Eipä toi naisillakaan kovin hotilta näytä.

No ei todellakaan. Kun kaveriporukan tytöt ottavat lenkin pois niin olen ihan että :D

ilmeisesti ilmeeni huomattuaan, kirivät ponnarin taas paikalleen ja ilmeeni on lähinnä :/

Tukka auki, ylipäänsä kaikki krumeluurit on jotenkin turhia.
elämän tarkoitus on 42
MaD PiAnIsT
13.03.2010 10:37:14

Itel ois tarkotus mennä leikkaamaan tukka tuossa parin viikon sisään siiliksi sängeksi miksikä lie. Edellisestä parturikäynnistä jo 2 ja vuotta ni onhan tämä kyllä jo nähty. Ponnarilla olen pitänyt kun muuten näyttää täysurpolta:D Eikä tätä jaksa enää, hankala, kokoajan edessä ja häiritsee elämää. Pois vaan ainakin kesäksi kun kelit lämpee:)
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Tande
13.03.2010 17:06:15
MaD PiAnIsT: Itel ois tarkotus mennä leikkaamaan tukka tuossa parin viikon sisään siiliksi sängeksi miksikä lie. Edellisestä parturikäynnistä jo 2 ja vuotta ni onhan tämä kyllä jo nähty. Ponnarilla olen pitänyt kun muuten näyttää täysurpolta:D Eikä tätä jaksa enää, hankala, kokoajan edessä ja häiritsee elämää. Pois vaan ainakin kesäksi kun kelit lämpee:)

No älä nyt ihan siiliksi leikkaa! :) Perus tyylikäs "lyhyehkö miesten tukka" voittaa armeijasiilin 6-0.
Anteeksi.
MaD PiAnIsT
13.03.2010 21:54:41

Tande: No älä nyt ihan siiliksi leikkaa! :) Perus tyylikäs "lyhyehkö miesten tukka" voittaa armeijasiilin 6-0.

Nooh kyl mä nyt taidan vetää siiliks, kasvaahan se siitä sit pidemmäks takasi kuitenki. Ens viikolla jos sais aikaseks:P
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
varo
02.04.2010 13:59:25
ydinjumala: http://theflattopcrew.com.au/www/pics/admin/entry.gif

hohoho ei saatana ku repesin. Ei paljon juntimmaksi voi mennä!
Jokapaikanapina
02.04.2010 17:26:02
Mun mielestä ponnari naisella on just kiva
M_Rouge
09.04.2010 08:53:01
ydinjumala: http://theflattopcrew.com.au/www/pics/admin/entry.gif
hohoho ei saatana ku repesin. Ei paljon juntimmaksi voi mennä!

Huh huh... toi on jo aika paha ;)
Lucky 7
27.04.2010 15:13:12
Joskus oli 5-6 vuotta aina pää ajeltuna, mut kyllästyin kun pää jääty vaikka piti lätsää päässä. Viimenen niitti oli silloinen työpaikka jossa 1/4 ajasta meni kylmähuoneessa ja toinen 1/4 ulkona. Työ sitten mahdollisti myös sen ettei tarvinnu liikkua ihmisten aikaan missään, ja tukka sai rauhassa kasvaa. Pitkän tukan hyvä puoli on eettei tarvii kun suihkun jälkeen vetää jakaus oikeeseen kohtaa, ja huono: että kuivuminen kestää kauemmin.
Se puolihullu vaihe vitutti kun aina sai olla joku myrkkypullo tai tuupi kädessä että letin sai ojennukseen.
Siitten kun kattoluukku rupee aukeemaan, tulee sänkituka vuoro taas(ehkä).
Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)