Aihe: Ihmisten ahdamielisyys
1 2 3
Gandhi
18.10.2008 14:58:49
Tampereellahan just hakattiin jokin heppu, "koska sillä oli pitkä tukka". Ei Tampere mikään suvaitsevaisuuden kehto ole, varsin onneton paikka sen suhteen.

Mikä tapaus tämä? Linkkiä artikkeliin, kiitos.

Mäkin haluan tietää, kun olen täällä niin kauan asunut ja on oikeasti todella leppoinen kuva paikasta kehittynyt näin Suomen tasolla yleisesti ottaen.
Alle kirjoitus.
Abysmal
18.10.2008 15:29:30
Mikä tapaus tämä? Linkkiä artikkeliin, kiitos.

Alkusyksystä keskustorin McDonaldsin edessä hakattiin joku opiskelija, perusteluina pitkänpuoleinen tukka ja korvakoru toisessa korvassa. Aamulehdestä luin, joten ei ole mitään olematonta pölinää.
AngusYoung
19.10.2008 15:23:15 (muokattu 19.10.2008 22:43:36)
avausviestiä lukiessa luulin olevani demi.fi:ssä

No voihan bergel. Yritin niin hienoja sanojakin käyttää ja kaikkee. :D
"Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni."
Mursukanta
20.10.2008 10:06:04
Alkusyksystä keskustorin McDonaldsin edessä hakattiin joku opiskelija, perusteluina pitkänpuoleinen tukka ja korvakoru toisessa korvassa. Aamulehdestä luin, joten ei ole mitään olematonta pölinää.

Koitin Aamulehti.fi etsiskellä mutta eivät pidä viikkoja vanhempia uutisia. Uskotaan sitten.

Hämeenkadun McDonalds eli ns. mäkkärin kulma oli kyseessä? Siellä jos missä roikkuu näitä teiniuhoajia. Itse en roiku keskenkasvuisten kanssa mutta taitaa tapauksessa olla jotain muuta kuin pelkkä ulkonäkö. Pitkä tukka miehellä on Tampereen katukuvassa yhtä tavanomainen kuin käsilaukku naisella.

Mätiä munia mahtuu joukkoon jos toiseenkin. Harmittava tapaus.
Abysmal
20.10.2008 18:19:24
Koitin Aamulehti.fi etsiskellä mutta eivät pidä viikkoja vanhempia uutisia. Uskotaan sitten.

Hämeenkadun McDonalds eli ns. mäkkärin kulma oli kyseessä? Siellä jos missä roikkuu näitä teiniuhoajia. Itse en roiku keskenkasvuisten kanssa mutta taitaa tapauksessa olla jotain muuta kuin pelkkä ulkonäkö. Pitkä tukka miehellä on Tampereen katukuvassa yhtä tavanomainen kuin käsilaukku naisella.

Mätiä munia mahtuu joukkoon jos toiseenkin. Harmittava tapaus.

Mäkkärin kulma oli kyseessä ja aivan totisinta totta oli tuo tapaus. Teiniuhoajista ja muutamista keskenkasvuisista aikuisista tuon aloitusviestinkin kuvailema joukkio taitaa koostua. Ikävässä määrin ovat vaan kovasti lisääntymään päin nämä porukat, myös Tampereella.
howlinwolf
18.02.2009 21:44:00
Toivottavasti tuli oikealle alueelle.

Eli. Itse olen saanut kuulla mielipiteitä ja saan silloin tällöin tappouhkauksia koska tukkani nähtävästi ylittää tuon hoppareiden asettaman standardipituuden.

Kysympä vaan; mikä siinä toisten haukkumisessa niin hauskaa on? Viime viikolla tuli joku 35v. aikuinen mies haukkumaan minua (17v.) vitun rumaksi reuhkaletiksi. Meillä oli varmaan painoeroakin semmoiset 50 kiloa, eli taisi saada ko. herra aivan valtavat moraaliboostit, kun tuli minulle ulkonäöstäni avautumaan. Viimeiset kärsivällisyyden rippeet meni kun joku noin parikymppinen tyyliherra tuli pinkissä paidassaan ja blondatussa hyppyritukassaan haukkumaan minua vitun homoksi. Itse en ole kenellekään koskaan avautunut, eikä tuli mieleenkään, mutta mikä tässä on, kun etenkin tälle lökäpöksykansalle näyttää olevan niin välttämätöntä jakaa omat mielipiteensä?

Kysyn siis. Miksi?

hommaa prätkärotsi missä on pelottavan leveät hartiat ni ei mitkää pussihousut tuu enää vittuilemaa ja jos tulee ni pistä takas
JPQ
19.02.2009 09:49:43 (muokattu 19.02.2009 09:50:36)

Minuakin haukuttiin koulussa homoksi (en ollut mitenkään erilainen paitsi en kulkenut merkkivaateissa eikä ollut muuten sitten pitkä tukkakaan vielä nykyäähän on..) tuntuu että ihmiset ei tiedä mitä se tarkoittaa ja puhuuko ne latinaa mietinpähän vain... ps. myös muuksi minua haukuttu.
geeza
19.02.2009 23:26:47

Tietyt ihmiset luuli mua ylä-asteella homoksi, kun pukeuduin heidän mielestään liian tyylikkäästi.
If found, please return to the pub.
kassper
22.02.2009 20:54:24

En sitten tiiä missä porukka liikkuu Tampereella, mutta kyllä ite oon muutaman kerran saanu puhua itteni tilanteesta, jossa joku lätkäjätkä tai rakennusmestari on tullu haastamaan pipon tai takin tai housujen jne. "homomaisuuden" tai "vitunrumuuden" takia. Ja kyllä, ihan keskustassa. Kerran tosin myös Tesomalla, mutta siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä...

Että ei se Tampere mikään lintukoto ole, joskin huomattavasti mukavampi paikka kuin tämä Lahti. Tuossa männä viikolla kaveri kertoi, että serkkunsa oli meinannut ottaa kuokkaan, koska hänen takkinsa oli ollut helsinkiläisten herrojen mielestä "pedofiili-itsensäpaljastu-takki". Nooh, Jokerit oli siinä hävinny Pelicansille ja antipatia Lahtea kohtaan oli purettava.

Loppujen lopuksi tuntus kuitenkin, että ei se pukeutuminen ole syy siihen, että tullaan vittuilemaan, vaan siinä vituttaa ihan joku muu ja sitä on sitten helppo purkaa johonkin, joka vähän pistää silmään katukuvassa.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Sergei Fallinen
22.02.2009 21:09:31
ei mua koskaan sanota homoksi. eri asia olis varmaan jos pitäisin tiukempia farkkuja ja/tai käyttäsin huulipunaa.
aarghto
23.02.2009 10:46:14

Mulla ei kyllä ikinä ole Tampereella mitään ongelmia ollu eikä koskaan tultu oikeestaan edes suoraan vittuilemaan. Joskus teininä tuli kyllä aika törkeissä kuteissa liikuttua mutta sillonkaan ei tainnu olla mitään.
There is no hell. There is only France.
JPQ
23.02.2009 11:05:11

aarghto: Mulla ei kyllä ikinä ole Tampereella mitään ongelmia ollu eikä koskaan tultu oikeestaan edes suoraan vittuilemaan. Joskus teininä tuli kyllä aika törkeissä kuteissa liikuttua mutta sillonkaan ei tainnu olla mitään.

Millaisia tarkoitat?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)