Aihe: maiharit halvalla
1 2 3 4
INSANESLAYER
30.11.2010 08:28:50 (muokattu 30.11.2010 08:33:43)
Miikathebest: Juum.... mullam on kahdet varustelekan maiharit. Molemmat pitävät vettä. Toiset ovat täysin vedenpitävät huoltamattominakin.

bw-ks2000k & bw-gbrgjschk

Mitä mallia ne myy? Ja missä SA-kaupassa?

Minä ostin Hämeenlinnan kaupasta, osa niistä on sitten ihan paskana mutta sain itelle ehjät/ oikeaa kokoa. Samalla kun meet voit ostaa rikkinäisen kännykän eurolla....
Ne on ihan perus teräskärjelliset maiharit kuvassa näyttää rumilta mutta kun plankkaat saat niistä komeat.
http://www.sa-kauppa.fi/portal/fi/myymalat/hameenlinna/kuvagalleria/

Jos ei noi paikanpäällä tärppää voit mennä ostaan saksalaisia maihareita Hämeenlinnan vierestä
Påskägg
30.11.2010 09:05:30
Olisko noi M91 tai vanhempia? Siinä oli kyllä mainiot popot.
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Miikathebest
02.12.2010 04:33:57 (muokattu 02.12.2010 04:36:16)

INSANESLAYER: ...Ne on ihan perus teräskärjelliset maiharit kuvassa näyttää rumilta mutta kun plankkaat saat niistä komeat.
http://www.sa-kauppa.fi/portal/fi/myymalat/hameenlinna/kuvagalleria/

H8machine: Olisko noi M91 tai vanhempia? Siinä oli kyllä mainiot popot.

Tuolla kuvassa ei ainakaan olleet M91. Ysiykköset eivät ole teräskärkiset.

Jos ei noi paikanpäällä tärppää voit mennä ostaan saksalaisia maihareita Hämeenlinnan vierestä
Mistä?
Liikaa säröä!
INSANESLAYER
02.12.2010 07:24:49
Miikathebest: Tuolla kuvassa ei ainakaan olleet M91. Ysiykköset eivät ole teräskärkiset.

Mistä?

Siinä linnan vieressä etulinja tais olla puljun nimi
Ginga
06.12.2010 18:56:55 (muokattu 06.12.2010 18:58:42)
Itse jos kehtaisin (tai en ne vaan sovi mulle, vaikka parhaat varrelliset kengät ovatki) M05-tyylisissä kengissä kulkea nii budjetilla sakemannien vastaavat.

http://www.varusteleka.fi/product/m … ijan-kenka-2000-kaytetty/_2OV0YKTGV

EDIT: ääh en huomannu et vaa yhtä kokoa jälel..
wind in my hair shifting and drifting mechanical music adrenaline surge
Påskägg
06.12.2010 20:31:30
Nollavitosissa on se hyvä puoli tosiaan, että on päässyt koeajamaan niitä. Kun työt alkaa ja tilisaldo sen sallii, niin pitänee tilata kyllä. Hyvät, kunhan on saanut sisään ajettua.
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
delarco
21.12.2010 18:54:23
Mulla kestää Martensit yleensä vuoden, max. kaks, mutta muita maihareita ei oo tullu ees harkittua.
Miikathebest
22.12.2010 02:40:08

delarco: Mulla kestää Martensit yleensä vuoden, max. kaks, mutta muita maihareita ei oo tullu ees harkittua.

Itse ainakin harkitsisin heti muita, jos kerran noin huonot ovat.
Liikaa säröä!
delarco
22.12.2010 17:13:37
Niin, epäilen että vika ei ole Martenseissa, kun kavereilla kestävät vuosia.
Mää vissiin oon vaan aika kova käveleen. :)
JPQ
22.12.2010 21:15:13

delarco: Niin, epäilen että vika ei ole Martenseissa, kun kavereilla kestävät vuosia.
Mää vissiin oon vaan aika kova käveleen. :)

ehkäpä myös jalka vaikuttaa johon ne pistetty...
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Brownie
22.12.2010 23:31:43
JPQ: ehkäpä myös jalka vaikuttaa johon ne pistetty...

Niin se on. Esim. paha virheastunta voi kuluttaa kenkiä uskomattomalla tavalla.

Mulla ois tosi hyvät US-army maiharit myynnissä! Ihme kun ei kukaan halua ostaa.
JPQ
23.12.2010 17:56:51

Brownie: Niin se on. Esim. paha virheastunta voi kuluttaa kenkiä uskomattomalla tavalla.

Mulla ois tosi hyvät US-army maiharit myynnissä! Ihme kun ei kukaan halua ostaa.

kenkien osto sovittamatta ja saatikka käytetyt on liikaa. ja virheastunta juurikin vaikka. ja osa meistä kävelee pääosan reissuistaan minäkin. Auto ja polkupyörää ei ole eikä muutakaan liikkumis apuvälinettä.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Påskägg
25.12.2010 03:56:56
M05-maiharit tilasin kaverin kautta, että sai varusmiehen alennuksen :) Kerkee hyvin ajamaan sisään, niin kesän vaellusreissuille on sitten kunnossa.
Nightwish.
17.01.2011 10:39:39
EMP:ltä saa Undercoverin maiharit vähän reilulla viidelläkympillä
Kerran hevi, aina hevi
CrowScare
08.03.2011 16:26:58
Haixit jalassa on hyvä potkia köyhempiä sivummas.
Dropped C
09.03.2011 18:29:20
Kahet Bundeswehrin mäiskärit on tässä tallonut paskaksi viime vuosina. Ekat kesti kaks vuotta, tokat vaan vuoden. Toki ne oli valmiiks käytetyt.

Nyt on Martensit ollu vajaan vuoden. Sen verran kalliit oli, että kahen vuoden kesto olisi tosi kova pettymys....
Miikathebest
11.03.2011 01:14:23

Dropped C: Kahet Bundeswehrin mäiskärit on tässä tallonut paskaksi viime vuosina. Ekat kesti kaks vuotta, tokat vaan vuoden. Toki ne oli valmiiks käytetyt.

Nyt on Martensit ollu vajaan vuoden. Sen verran kalliit oli, että kahen vuoden kesto olisi tosi kova pettymys....

Vaikkaisin Doc Martensissa olevan hinnassa nimilisää (ja muuta ihan oikeutettuakin lisää) jonkun verran enemmän, kuin käytetyissä BW-kengissä...
Jos hinnan mukaan pitäisi kestoa arvioida, niin 30€ nahkavarsikenkien tulisi luultavasti kesää korkeintaan yhden talven.
Liikaa säröä!
VeryHumis
21.04.2011 02:10:50
Ginga: Itse jos kehtaisin (tai en ne vaan sovi mulle, vaikka parhaat varrelliset kengät ovatki) M05-tyylisissä kengissä kulkea nii budjetilla sakemannien vastaavat.

http://www.varusteleka.fi/product/m … ijan-kenka-2000-kaytetty/_2OV0YKTGV

EDIT: ääh en huomannu et vaa yhtä kokoa jälel..

Ite komppaan noita, mulla on ollu viitisen vuotta tommoset käytössä... (Ostin joskus lekasta kun myivät noita uutena). Kesät talvet noi jalassa tullu painettua, noilla yhteistä viinin kanssa on se että paranee vain iän myötä. Ainakin tunnearvo kohoaa ^^
"Ei se musiikki sille mitään voi ketä sitä soittaa"
Brownie
09.09.2011 09:31:57
Tiedä siitä kestävyydestä. Ostin Varustelekasta viidakkomaiharit ja niistä lähti pohja irti parin viikon normaalin käytön jälkeen. Mitä olen katsellut noita esim. Citymarketin maihareita, niin ne vaikuttaa ainakin paljon laadukkaammilta. Esim. pohja näyttää siltä, ettei se lähde irti parin viikon päästä. Ja muutenkin noi jenkkiarmeijan maiharit on aika huonoja näillä kotimaan liukkailla keleillä, koska vaikka on kumipohja, niin kuviointi on aika vaatimaton ja kumi on melko kovaa. Kaikkein paras liukkaalla kelillähän on pehmeä kumipohja. Ostin viime talvena Mänskän Kengän valmistamat ''custom-saappaat'', ja vaikka ne on muuten aika heppoista tekoa, niin pohja on todella hyvä TR-kumipohja.

Nyt mulla on käytössä Varustelekasta ostetut US-armyn täysnahkamaiharit, jotka on malliltaan samat kuin nuo em. viidakkopopot. Toivottavasti näissä nyt sentään pysyy pohja kiinni.
Rosenrotten
11.09.2011 12:53:30
Ostin ensimmäiset maiharit (sitten intin) tällä viikolla Varustelekasta. Kengät on käytetyt tsekkoslovakialaiset eikä olleet hinnalla pilatut. Laadusta paha sanoa vielä mitään näillä kävelyillä. Katotaan miten kestävät talvea.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)