Aihe: Kehtaatteko ostaa marketeilta vaatteita?
1 2 3 4 5 6
kivi
18.08.2007 22:53:52 (muokattu 18.08.2007 22:56:30)
Itse ostan aina ja olen siitä erittäin ylpeä. Marketeilta saa huomattavasti halvemmalla ihan yhtä siistejä vaatteita mitä merkkiliikkeistä. Eilen sanoin kavereille tästä ja nämä repeilivät "hahhah ei vittu mikä jätkä ostaa marketeilta vaatteet :D" Tyhmät, huonot kaverit. Siinä kun ostavat vitun kalliita merkkivaatteita, joiden hinnoissa on ilmaa niin maan perkeleesti. Kaikki marketeille.

Vasta ketjun loppupuolella mä tajusin, että tässä varmaan puhutaan niistä ostoshelveteistä joita on jossain maantien laidassa, kaupunkien ulkopuolella.

Mä en käy niissä. Ostan vaatteeni UFF:lta ja muilta kirpputoreilta sekä Aholaita - Valintatalo - Halpa-Aitta -osastolta. Kaupunkien tai kylien halpakaupoista. Ei tulisi mieleenkään mennä autolla ostoksille johonkin lähiöön, varsinkin kun noissa supermarketeissa ei edes ole sen halvempaa kuin muuallakaan.

Mä olen lapsesta pitäen ajatellut, että jos vaate ei sovi, käytetään ompelukonetta
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
arancia
26.08.2007 14:37:11
Eipä sillä ole mitään merkitystä, mistä vaatteet ovat löytyneet. Niin kuin sanottu, kunhan näyttävät mukavilta ja ovat hyvät päällä.

Mulla on käynyt monta kertaa niin, että olen ensin kiertänyt kaikki kaupungin vaatekaupat löytämättä etsimääni, ja käyttänyt viimeisenä oljenkortenani Prismaa, josta olen haluamani löytänyt.
Jäärä
31.08.2007 10:04:50
"Kehtaatteko ostaa marketeilta vaatteita?"

Maailma on mennyt ihmeelliseksi.

Ostan vaatteeni sieltä mistä on pienimmällä vaivalla löytää jotain muuta kuin muodinmukaista liehuvaa huumorivaatetta.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Keppis
01.09.2007 22:10:42
Ne yks väriset t-paidat ja farkut pitää ostaa ruokaostosten yhteydessä. Eihän kukaan erikseen vaatekaupoille kehtaa mennä.
RocknRoll
01.09.2007 22:32:08
Mun mielestä on muuten tosi hankala löytää yksivärisiä t-paitoja.
Keppis
01.09.2007 23:36:17

Näinp. Useat paidat on pilattu jollain tekstillä joka ei tarkota varmaan mitään.
RocknRoll
01.09.2007 23:42:29
Juu.

Esim. West California Route 34002 tms teksti löytyy muuten hyvistä paidoista aina..
konehes
02.09.2007 16:52:05

Minä ostan yksiväriset t-paidat Seppälästä. Siellä on aina kolme paitaa 15 euroa. Ihan peruspaitoja, eivät kulahdakaan heti ensimmäisessä pesussa.
cherub with heavy metal machine
JPQ
02.09.2007 17:20:11

Nää lupas myydä paitoja mitä painavat ilman painatustakin ja se mitä noita fruitloomin paitoja omistan on tosi hyvää tavaraa t paidoista ja pikee paidasta on kokemusta. Jos loppuu värit kesken saa olla melkoinen "riikinkukko" kun minäkin löysin kaksi suosikki väriä siis
mustan lisäksi vaikka teoriassa itse tässä vähitellen yritetään olla itseni näköinen. tosin toista ei näytä enään tuolla olevan pikee paidoissa jossa se väri mulla on.:( Muutenkin ihan turhan harvinainen sävy.
http://www.paitashop.fi
ps. tällä hetkellä niiden sivulta puuttuu värikartat mutta siellä linkki maahantuojan sivulle. ja tarkemmin siis tänne:
ja palatkaamme ketjun aiheeseen ostan vaatteet sieltä mistä hyviä löytyy.
Tb
03.09.2007 15:28:27
Kyllä kehtaan. Citymarketin naistenvaateosastolta plärään alerekit säännöllisin väliajoin. Viidellä tai kymmenellä eurolla voi saada ihan kivojakin vaatteita. yritän käyttää vaatteisiin mahdollisimman vähän rahaa, jääpähän sitten enemmän rahaa säästöön.
And finally, 12 points go to Finland!!!
Mikaelo
03.09.2007 21:59:33

yritän käyttää vaatteisiin mahdollisimman vähän rahaa,

Kuulostipas... hyvältä :)

Vapaa Valinta on oiva paikka vaateostoksille. Kesän aikana haaviin on tarttunut pari lippistä, muutamat camp-shortsit, sekä erinäisiä t-paitoja. Eikä paljoa kukkaroa rasittanut.

Kengät ovat sitten toinen juttu, niissä ei tingitä.
In the end of the day, evrybody poops. -Devin Townsend ,Romantikkoitkijät #41
miscage
03.09.2007 22:55:19 (muokattu 03.09.2007 22:56:26)
Joo, kyllähän jostain sittarista on tullut muutamia rättejä ostettuja. Niin noloa(?) kuin se onkin niin MenkkaHaukalta löytyy kyllä siistejä kledjuja hyvään hintaan. Joo, tiedän....

E: Ja tilatkaa ne tyhjät t-paidat yms. perusvaatteet täältä: www.t-paidat.fi
Itse tilasin jotain 15 paitaa viime kesänä...nyt on t-paitoja pariksi vuodeksi.
pths
04.09.2007 09:39:09
Niin noloa(?) kuin se onkin niin MenkkaHaukalta löytyy kyllä siistejä kledjuja hyvään hintaan. Joo, tiedän....

heh...aina, jos ollaan muijalle ettimässä jotain, niin mulle löydetään kyllä. se onki semmonen ranttunarttu, jolle ei mikä tahansa kelpaa.

eniten noissa liikkeissä ärsyttää nuo imelän hajuset teinit, jotka tunkee perseensä jatkuvasti tielle..
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca
Mimi
05.09.2007 12:01:42
Farkut on tosiaan semmoset, että Halpahallikama on usein semmosta että ei istu mun jalkaan mitenkään tai malli on semmonen etten tykkää. Farkuissa luotan Levis-merkkisiin, joita saa yllättävän halvalla täältä (syytä en tiedä, mutta yli viittäkymppiä en oo leviksistäni kertaakaan maksanu vaikka ovh olis päälle 100 euroa, Carlsonista ostan. Hyvin ovat kestäneetkin, eli tuskin on mitään kakkoslaatua). Se onkin kyllä ainoa merkkituote jota harrastan, koska haluan, että housut ei hajoa jalkaan. Yksistä leviksistä on vetoketju hajonnu, mutta sekin oli lähinnä omaa syytä.

Kirppareilta löytyy myös vaatetta, merkillä ei oo niin väliä kunhan on hyvän näköinen ja tuntuinen rätti. Markettejakaan en sulje pois, mutta harvemmin tulee vaatteita City-marketista lähdettyä etsimään. Halpa-hallista on haettu kenkiä ja perustrikoopaitoja ja huppareita useasti suurinpiirtein ruokaostosten yhteydessä, Anttilasta ja City-marketista myös joskus jotain. Ei oo mulle ainakaan mikään kehtaamiskysymys. Useimmiten vaan mulle parhaiten käyvät vaatteet löytyy vaatekaupoista.
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
forestsaw
08.09.2007 13:53:47
Ehdottomasti! Tosin vain sukkia, kalsareita ja flanellipaitoja, ja eihän sieltä nyt kunnon oldschool dm-paitoja saakkaan. Paitsi nyt lordia tietysti...:-)
Kyllähän se ratakiskokin erilailla kolisee kun kunnolla mättää!
sahkojohto
27.09.2007 15:19:48

H&M 4.90 kpl
Mimi
27.09.2007 18:16:21
H&M 4.90 kpl

Ja jos viitsii panostaa kaksi euroa enemmän samassa puljussa, niin se trikoo on ihan hyvälaatuistakin (sitä himpun paksumpaa, eikä ihan ohuinta hiplua). Nykyään kestää ompeleetkin pesua purkautumatta ihan hyvin, tai sitten mulle on sattunut hyviä kappaleita.
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
JPQ
27.09.2007 18:27:48

Tosiaan jos yksiväristen värivalikoima loppuu etsikää netistä yksi firma joka tekee fruit loomin paitoihin mainospaitoja onhan ehkä suhteessa hintaa mutta mielestäni laatuakin ja myyvät myös ilman painatusta firmaa en muista. ja oman oudon värimakuni takia täytyy hankkia vaikka suosikki väriä ei enään näykkään pikee paidoissa.:(
rock-kukko
30.09.2007 20:00:33
suurin osa vaatteista on kirpparilta. nytkin päällä paita, nahkatakki, ja levikset. Kaikki kirpparilta. Myönnän että on tainnu elämässä muutamat markettifarkutkin hankittua. Viimeks eilen tuli. Oli pakko saada uudet farkut ku ainokaiset mistä dikkaan rupes jo olemaan niin revenneet perseestä. Tykkään kyllä niistä ostamistani sittarifarkuista
Painajaismainen
06.10.2007 00:37:42
No ihan sama kunhan ne tuntuu kivalta päällä. Toki minulla on "pieni" kotikenttäetu kun äippä on Kappahlissa töissä ja täti Intersportissa. Dressmaniinkin saan alennukset. Aivan sama mistä vaatteet on ostettu, marketista, pissisliikkeestä tai jostain hevikaupasta, kunhan ovat mukavat ja siistit.
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)