brn2sk8 07.08.2007 16:40:57 | |
---|
Kaikki mikä viittaa muualle kuin reggaehen on trashia... Farkut ja t-paitakin voi tietyssä määrin olla Trashia, mutta äärimmäistä trashia on mun mielestä tiukat MUSTAT vaatteet, mieleen tulee Jason Newstead Moscovasta 1991 tai sitten Sid Vicious alkuaikoinaan oli myös hyvin trash tyylinen pukeutumiseltaan mun mielestä... Eli Mustat pillifarkut, isot kengät, t-paita ja lyhyt ja sekasin tukka tai sitten pitkä hulmuava tumma tukka, vaan lyhyt voi olla blondi :D Tämmösiä "must" juttuja on tyhmää kirjata, kaikkihan on sitä miltä niistä tuntuu, muut vaan ymmärtää sen sit siten kun haluaa mutta kirjottelenpahan lämpimikseni kun ei muuten kuuma ookkaan :) Yhteenvetona vois vedota että jos semmonen genre kuin PunkMetal ois osuva toinen nimi rakkaalle lapselle Trashille :) Cry Baby and ask me WHY WHY |
hullu_ukko 08.08.2007 12:53:51 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Fuckbarbie 09.08.2007 13:42:05 | |
---|
Mistä työ noita rässiliivejä ootte tehny? Leikkaamalla rotsista vai ostamalla suoraa liivinä? |
Nidhöggr 09.08.2007 16:32:44 | |
---|
Mistä työ noita rässiliivejä ootte tehny? Leikkaamalla rotsista vai ostamalla suoraa liivinä? Minun "Bläkkisliivini" on tehty takista, koska en löytänyt mistään liiviä. Leikkasin hihat pois. Mutta perinteisestä rässiliivistähän niiden hihojen pitäisi olla ratkotut? Krää-ähh. |
Horatius-87 09.08.2007 17:23:15 | |
---|
hm. voi että ottaa päähän. saatana kun täytyy olla tyttö! rässiliivi ois kerrassaan hurmaava ja pari merkkiä olisi jo valmiina, mutta sen muutaman kerran kun jollain ämmällä olen nähnyt sellaista, kamalalta on näyttänyt. tai ei viittis rahhaa sellaiseen kuluttaa jos huomaakin että tyhmältä näyttää. toisaalta jos kirppikseltä sattuis löytää.. no joo. kun tyylikäs pitää olla vaikka kuinka trash muuten olisikin (; mutta nahkarotsi ois kyllä aika hiano myös. no joo täytynee pohdiskella.. |
Fuckbarbie 09.08.2007 19:08:24 | |
---|
Onko ne hihat leikattu yleensä niinku saumoista vai ns. pidemmältä hihaa? |
Napsu 10.08.2007 22:52:55 | |
---|
No mun käsityksen mukaan leikataan pieni pala saumojen päältä ja sitten revitään loput. En ite omista liivejä mutta näin mä olen tämän homman sisäistänyt. |
Black Church 15.08.2007 16:57:22 | |
---|
Osaatteko sanoa onko Helsingin asematunnelissa kangasmerkkejä? |
Hohhoijaa 15.08.2007 18:09:44 | |
---|
Osaatteko sanoa onko Helsingin asematunnelissa kangasmerkkejä? Käsittääkseni siinä eräässä nimettömässä pikkuputiikissa myydään muun bändisälän ohella kangasmerkkejä. Myös Tetuanissa luulisi olevan ainakin jotain (thrash-bändimerkeistä en menisi tämän kaupan kohdalla takuuseen). |
Black Church 15.08.2007 18:14:35 | |
---|
OK...kiitos! |
vomithrash 16.08.2007 11:14:00 | |
---|
Mutta perinteisestä rässiliivistähän niiden hihojen pitäisi olla ratkotut? Onko ne hihat leikattu yleensä niinku saumoista vai ns. pidemmältä hihaa? No mun käsityksen mukaan leikataan pieni pala saumojen päältä ja sitten revitään loput. En ite omista liivejä mutta näin mä olen tämän homman sisäistänyt. Hahahaha, voi jeesus! Aikamoista salatiedettä saatte aikaan jostain hihojen leikkauksesta. Sama kai se on miten ne ottaa irti, kukin tyylillään. |
hullu_ukko 16.08.2007 16:47:17 | |
---|
Hahahaha, voi jeesus! Aikamoista salatiedettä saatte aikaan jostain hihojen leikkauksesta. Sama kai se on miten ne ottaa irti, kukin tyylillään. Ei saa nauraa. Joillekin onnettomille heviuskottavuus sattuu olemaan elämä ja uskottavuus kärsii, jos on ihan väärin tehty rässiliivi ja kaikki kaverit nauraa kun on ihan poser :( Itsehän suosin tällaista settiä: -army-mallin lippis tai ilman -(Bändi)huppari -Reisitaskuhousut -tennarit tai Adidas superstarit Kyllä tuollakin saa pidettyä uskottavuuden (minkä uskottavuuden?) ihan riittävällä tasolla ja paljon mukavammatkin ovat kuin lähes ihoa myötäilevät pillifarkut. Tosin en ole mikään true kasarirässimies, joten mielipidettäni ei kysytä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
opuh 16.08.2007 18:39:38 | |
---|
Käsittääkseni siinä eräässä nimettömässä pikkuputiikissa myydään muun bändisälän ohella kangasmerkkejä. Myös Tetuanissa luulisi olevan ainakin jotain (thrash-bändimerkeistä en menisi tämän kaupan kohdalla takuuseen). Tetuanista kun nykäset jotain rokkibändien hihamerkkejä oot aika fakiiri. Sehän on sellanen muotivaatekauppa. Hahahah |
Black Church 17.08.2007 17:14:21 | |
---|
Joo en jaksanu mihinkää asematunneliin lähtee ku Hellsinki shop oli nii lähellä. |
JPQ 18.08.2007 22:50:47 | |
---|
Tuli vaan pillifarkuista että ehkä mukavemmat kuitenkin verkkarit tai yliisot farkut no ainakin yliisojen farkkujen pohjalta ai että epämukavat housut mutta sitten kun on vähän tiukemmat alkaakin olla ihan mukavat. ps. minäe n ole thrash mies lainkaan vaikka heviäkin (melkein mitä vain paitsi oopperraa,ja hiphoppia ja räppiä ja pääosaa listapopista) kuuntelen. |
Nidhöggr 18.08.2007 23:21:23 | |
---|
Tuli vaan pillifarkuista että ehkä mukavemmat kuitenkin verkkarit tai yliisot farkut no ainakin yliisojen farkkujen pohjalta ai että epämukavat housut mutta sitten kun on vähän tiukemmat alkaakin olla ihan mukavat. ps. minäe n ole thrash mies lainkaan vaikka heviäkin (melkein mitä vain paitsi oopperraa,ja hiphoppia ja räppiä ja pääosaa listapopista) kuuntelen. Menes nyt nukkumaan. Kun huomenna olet selvänä, tule uudestaan. Krää-ähh. |
JPQ 19.08.2007 00:15:37 | |
---|
Menes nyt nukkumaan. Kun huomenna olet selvänä, tule uudestaan. Kuule sanotaan näin että olen selvä täysinkin tälläkin hetkellä. Eräät syyt jolle en voi mitään tekee sekavaa tekstiä. |
-Cale 19.08.2007 20:09:55 | |
---|
|
Adrift 10.09.2007 19:47:48 | |
---|
Minkä merkkiset/malliset nuo mahtaa olla ja mistähän tuollaisia löytyy? Ei harmainta aavistusta; Italiassa tehty ja kirpparilta löysin |
Hohhoijaa 11.09.2007 16:52:47 (muokattu 11.09.2007 16:56:35) | |
---|
Tetuanista kun nykäset jotain rokkibändien hihamerkkejä oot aika fakiiri. Sehän on sellanen muotivaatekauppa. No voihan jölli. Kangasmerkeistä en edelleenkään mene takuuseen kun vierailen tuolla niin harvoin, mutta tämä fakiiri on sieltä useiden rock-bändien seinälippuja, pinssejä ja muistaakseni vielä paitoja kaiken sen blingbling-kaman lisäksi bongannut. Oletkohan mahtanut edes käydä siellä? Ja noita on kaksi liikettä olemassa melko lähettäin, ettet vaan sekottaisi. Tarkoitan tunnelin Tetuania. Joo en jaksanu mihinkää asematunneliin lähtee ku Hellsinki shop oli nii lähellä. Juu, lienee metalliaiheisen sälän kannalta aika lailla antoisampi paikka. |