SiwamieS 09.11.2005 23:45:49 | |
---|
Haa, juuri eilen kaivoin kaapista perustalvikengät eli kulahtaneet Jalaksen maiharit jotka ostin joskus entiseltä basistiltamme.. Maiharit a go-go.. :P They're coming to get you, Barbara! |
Järvihirviö 13.11.2005 00:27:55 | |
---|
Ääripunaisia sivarihamppukenkiä? Just niitä! |
-HeavyMetal- 14.11.2005 18:58:13 | |
---|
maiharit on hyvä keksintö oon käyttäny niitä niin pienestä ku muistan... |
Jannipaali 14.11.2005 19:25:02 | |
---|
Haa, juuri eilen kaivoin kaapista perustalvikengät eli kulahtaneet Jalaksen maiharit jotka ostin joskus entiseltä basistiltamme.. Maiharit a go-go.. :P Samixii!!1 Eiku, mulla on sellaiset Jalas turvakengät/maiharit (teräskärki jne.) Ne on aika hevit. /,,/ THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
virtalahde 14.11.2005 22:25:02 | |
---|
Itse en ainakaan juuri muita käytä kuin maihareita, mitä nyt lenkkareita välillä kun käväisee juosta kipaisemassa. Parhaat maiharit tähän asti: Sievin teräskärkiset, goretex-pinnalla ja kaikella. Vieläpä ihan prkln hyvännäköiset. Toiset menossa. Jaakko Viitalähde >> Virtalähde Analog Audio |
rheinone 15.11.2005 12:19:32 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Torniojaws 17.11.2005 22:18:39 | |
---|
ja ennenkaikkea ihan pirun kestävät. Kunhan ei ole mallia SA-int. Itsellä on menossa jo neljännet (!) intin palvelusmaiharit. Joka ikisestä parista on normaali(intti)käytössä lentänyt pohja irti. |
MrSorbus 19.11.2005 20:30:33 | |
---|
Maiharit on hankitalistalla, nyt on sellasen nahkakengät missä maiharien pohja. Pitää aika hyvin metsässä jne |
wrshredder 20.11.2005 11:01:47 | |
---|
Äiti suositteli just ku se oli käymässä ,että sil olis jokku maiharit. Pitää kai sit kokeilla kun meen käymää.. mä en vaa tykkää pitää puntteja siinä kengän päällä ko se näyttää ihan paskalta vaan sillee erillai, ja sit en tykkää siit et kengät piää sitoo. ne pitäs vaan saada vetää jalkaa niiq nykyset kengät.. muute maiharit on iha ok. Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
lxi 20.11.2005 16:00:05 | |
---|
mä en vaa tykkää pitää puntteja siinä kengän päällä ko se näyttää ihan paskalta vaan sillee erillai, ja sit en tykkää siit et kengät piää sitoo. ne pitäs vaan saada vetää jalkaa niiq nykyset kengät.. muute maiharit on iha ok. Laita lahkeet sukkien sisään ja osta tarrakiinnitettävät kengät. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
wrshredder 21.11.2005 00:32:31 | |
---|
Laita lahkeet sukkien sisään ja osta tarrakiinnitettävät kengät. hoho. pitää kait sitte. ei vaan , kyl kait ne o iha ok sillai millai o.. Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
rheinone 21.11.2005 16:28:38 | |
---|
Emmä tiedä onks noi varsinaisesti maiharit kun ne on varrettomat, mut tollaset tilasin: http://www.steel-boots.com/shop/3-eyelet-shoes/3eyeburgundys.html Noi on vähän samantyyppiset, ku joskus konepajassa kesäduunissa pakolliset turvakengät. Sillon paikallinen ammattijärjestö jotenkin sponssas niitä plääkiä. Luottamusmies tuli sanomaan ettei ne sitte oo tarkotettu tantsuissa Kulttuuritalolla käytettäviksi, vaikka ne jalassa flaksi kuulemma käykin ;+). Mut noi tänään postista hakemani vaikuttaa jykeviltä ja muutenkin laadukkailta. On paremmat jalassa ku Undergroundit. Suosittelen. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sepeli 21.11.2005 17:04:52 | |
---|
Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
rheinone 21.11.2005 17:13:42 (muokattu 21.11.2005 17:18:46) | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sepeli 21.11.2005 17:29:30 | |
---|
Mulla on ennestään tollaset. Asialliset kengät. Jossain näin alle 110 eur. Toi Leatherheavenin hinta 130 on aika rasvanen... E: http://www.us-eagle.fi/ostoskori/enter.html Peeveli. Kiitokset. Täytyy laittaa tulemaan kunhan ens kuun alussa vaurastun. Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
nikomati 21.11.2005 22:36:41 | |
---|
pakko sanoa vaikka mielipiteeni maihareista, vaikka kärkevää kommenttia varmasti osakseni saankin; maiharit ovat uskomattoman rumat kengät. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
JMP71 22.11.2005 01:49:14 | |
---|
Itellä on käytössä Sievin jalkineen Ruotsin puolustusvoimille valmistavat maiharit. Mahtavaa, pohjassa tre kronor -kuvio :-) Hyvät on kengät, kesällä käyttäny prätkälllä ajaessa ja sitten talvella villasukan kanssa, vuorta kun ei ole. Mukana tuli paksut ja lämpimät huopapohjalliset. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
Samppa90 23.11.2005 20:29:13 (muokattu 23.11.2005 20:29:34) | |
---|
Äiti suositteli just ku se oli käymässä ,että sil olis jokku maiharit. Pitää kai sit kokeilla kun meen käymää.. mä en vaa tykkää pitää puntteja siinä kengän päällä ko se näyttää ihan paskalta vaan sillee erillai, ja sit en tykkää siit et kengät piää sitoo. ne pitäs vaan saada vetää jalkaa niiq nykyset kengät.. muute maiharit on iha ok. Onhan semmosiakin et niissä on vetoketju siinä sivussa ei tarvii tehä nauhoille mitään!Bualaa. Hevi-Mies on eri mies. |
kuollut_marsu 27.11.2005 17:32:47 | |
---|
On tollaset 12i maiharit teräskärellä. oxblood-värissä eli tässä punamustassa punkki/skini-kuosissa... parhaat kengät ikinä ja ei vielä puolessa vuodessa näy minkäännäköistä kulumisen merkkiä... Urban Ranger- merkkiset. noista on paljon tullu kuultua ettei voi kestää, koska oisivat muka huonosti tehtyjä, mutta eglannissa ainaski mun pari on kasattu ja tosissaan parhaat kengät, mitkä mulla on ollu... Kilju on ihan hyvä ruoka. Pastilli? |
elinaon 17.12.2005 10:17:42 | |
---|
Maiharit on parhaita. Ainoa huono puoli siinä, että narujen kiinni köyttäminen kestää ikuisuuden. niimpä :D ...elämä on vatupassi... |