Aihe: Hyvin pitävää hiuskiinnettä/-geeliä/-jotain??
1 2 3
heavy
04.12.2009 18:37:19
Täytyy sen verran fructis tuotteita puolustaa että sen niminen ku power play reworkable paste on melkein jopa oikein mainiota tuotetta, puna vihreä purkki ja maksaa ehkä kolmisen euroa, mutta ei sillä että se ois mitenkää uudelleen muotoiltavaa.
mulla toimii ainaki torttu nousee päähän ja pysyy ihan kivasti.
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk
Bedcompany
05.12.2009 14:58:13

heavy: Täytyy sen verran fructis tuotteita puolustaa että sen niminen ku power play reworkable paste on melkein jopa oikein mainiota tuotetta, puna vihreä purkki ja maksaa ehkä kolmisen euroa, mutta ei sillä että se ois mitenkää uudelleen muotoiltavaa.
mulla toimii ainaki torttu nousee päähän ja pysyy ihan kivasti.

Kuvaa! Torttukuvaa:P
heavy
05.12.2009 17:52:02
Huonostippa on vähän kuvia tukasta ku ei oo köyhällä ees kameraa :D muutta tuossa nyt on vähä osviittaa
http://muusikoiden.net/dyn/users/67040.jpg
viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk
Suuri Sekopersoona
12.12.2009 17:33:55 (muokattu 12.12.2009 17:34:27)
http://www.youtube.com/watch?v=BSZQObvltC4

Noin nostat keesin. Hyvä lakka: Got2be glued (se keltanen pullo). Aika suosittu juuri keesipäillä. n. 7 ekuu tais olla.

Itsekin aion laittaa keesin. Kuinka leveä kannattaisi pistää? 7 cm?
Ihan hamileissa! -Juuso
Nalle The Puh
14.12.2009 17:50:51
Itse en mitään irokeesejä ole nähnykään, mutta lakkaa tulee käytettyä. Muotoilen hiukseni arvokkaat tällä tutulla "tupeerataan hiukset ihan vitun pystyyn ja laitetaan siihen päälle puoli pullollista lakkaa" -menetelmällä. Olen suosinut WELLAn halpiskiinnettä, mutta pari päivää sitten kärryihin ilmestyi vaihtelun vuoksi SCHWARZKOPFin got2b glued blasting freeze sprayta, eikä paluuta tule olemaan. Pitää ihan eri tavalla kuin WELLAn vastaava! Nykyään hiuksiin tarvitsee enään neljäsosan pullosta.
AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)