Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 517 18 19 20 2128 29 30 31 32
Nipsu
06.04.2006 20:58:04
Tekeekö basististä hyvän se, että se tekee musiikkia työkseen? En ole ikinä kuullut tuon orkesterin basistin tekevän mitään perusjuttuja ihmeellisempää.
(nyt tulee hei viittaus tuohon toiseen osaan, siihen rumpujuttuun)
Onko negativen tyyli se, että soitetaan vähän sinne päin? Jos on, niin luovun toivosta. Olen kyllä nähnyt tämän bändin varmaan viisi kertaa livenä, aina sama juttu, nimittäin se, että hommat tehdään vähän sinne suuntaan.

OOT SITTEN EHKÄ KUULLU TASAN YHEN BIISIN NEGATIVELTA!!! tuskin oot nähny niitä livenä perkele!!!
Roitto
06.04.2006 20:58:04
No.Ei minusta.Perustylsä.

No mut sä ootki joku helvetin keesipunkkari. Ne on ihan hulluja, ja kuuntelee jotain kamalaa räminää, niinku vaik Green Day.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
hanuristi
06.04.2006 20:58:11
Nehän on kaikki uniikkeja lumihiutaleita.

Kauniita, hauraita ja ihan frozen.
Rakastan kirjoja
hanuristi
06.04.2006 20:58:37
No mut sä ootki joku helvetin keesipunkkari. Ne on ihan hulluja, ja kuuntelee jotain kamalaa räminää, niinku vaik Green Day.

Ei ole keesiä.Green Day on perustylsää munatonta ulostetta.
Rakastan kirjoja
Jani The Rock
06.04.2006 20:58:52

No se! :)
Mulla on kokonaisuudessaan vaan 20, ja siihen taitanee jäädäkkin.Vaikka himottais taas joku uus.

Oli se aika palio. Ja tatuointeja oli kans ihan reippaasti korvalehtiä myöten. Mut joutu sit ottamaan ne lävistyskorut veks, kun sairastu pahasti. Kerkis reiät kasvaa umpeen...
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
hanuristi
06.04.2006 20:59:36
Oli se aika palio. Ja tatuointeja oli kans ihan reippaasti korvalehtiä myöten. Mut joutu sit ottamaan ne lävistyskorut veks, kun sairastu pahasti. Kerkis reiät kasvaa umpeen...

Mä haluaisin korviin tatskat.Noihin ulokkeisiin semmoset pikkujutut.Ei vaan ole taas saanut aikaseksi, mennyt muut edelle.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:00:08
OOT SITTEN EHKÄ KUULLU TASAN YHEN BIISIN NEGATIVELTA!!! tuskin oot nähny niitä livenä perkele!!!

Uskon nähneeni negativen livenä silloin kun sinä et ollut kuullutkaan bändistä, ja mitä mullistavia juttuja se negativen basisti on tehnyt? Kerro nyt soitannolliselta näkökannalta että mikä sen henkilön soitossa on niin loistavaa? Groovaako soitto? Tekeekö hienoja släppikuvioita? Käyttääkö ovelaa rytmiikkaa ja aksentteja? Mikä, mikä??
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Jani The Rock
06.04.2006 21:00:53

Green Day on perustylsää munatonta ulostetta.

"Kun punk ei oo enää muodissa
eikä Green Day esiinny telkassa
sun täytyy taas ittes muuttaa
ja mennä muualle loisimaan"

Vicious Wankers - Syöpäläinen

Tota mieltä olin Green Dayn merkityksestä 10 vuotta sitten, eikä tilanne oo muuttunut...
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Bonesaw
06.04.2006 21:00:54
Uskon nähneeni negativen livenä silloin kun sinä et ollut kuullutkaan bändistä, ja mitä mullistavia juttuja se negativen basisti on tehnyt? Kerro nyt soitannolliselta näkökannalta että mikä sen henkilön soitossa on niin loistavaa? Groovaako soitto? Tekeekö hienoja släppikuvioita? Käyttääkö ovelaa rytmiikkaa ja aksentteja? Mikä, mikä??

Älä kysele noin hankalia!
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Roitto
06.04.2006 21:00:56
Ei ole keesiä.Green Day on perustylsää munatonta ulostetta.

No ei sit voi olla punkari. JA GREEN DAY ON PARAS IKINÄ!!! Billy on ihQ
Roitto
06.04.2006 21:01:09
Älä kysele noin hankalia!

Sori, en voinut sille mitään.
hanuristi
06.04.2006 21:01:47
"Kun punk ei oo enää muodissa
eikä Green Day esiinny telkassa
sun täytyy taas ittes muuttaa
ja mennä muualle loisimaan"

Vicious Wankers - Syöpäläinen

Tota mieltä olin Green Dayn merkityksestä 10 vuotta sitten, eikä tilanne oo muuttunut...

Mä oon inhonnut aina niiden musiikkia.Hyh.
Rakastan kirjoja
Jani The Rock
06.04.2006 21:01:59

Mä haluaisin korviin tatskat.Noihin ulokkeisiin semmoset pikkujutut.Ei vaan ole taas saanut aikaseksi, mennyt muut edelle.

Mä oon funtsinu silmäkulmaan jotain. Vaiks pieni tähti. Tai kyynel, ku oon sellanen liikkis.

Oho, Losti alkaa! *viuh*
hanuristi
06.04.2006 21:02:14
No ei sit voi olla punkari. JA GREEN DAY ON PARAS IKINÄ!!! Billy on ihQ

Ai vittu, sit pitää ostaa uusin suosikki ja kattoo miten voin olla enemmän punk!
Rakastan kirjoja
Nipsu
06.04.2006 21:02:46 (muokattu 06.04.2006 21:07:07)
. hyviä biisejä
hanuristi
06.04.2006 21:03:07
1. hyviä biisejä

Jaa mulla?
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:03:54
Ai vittu, sit pitää ostaa uusin suosikki ja kattoo miten voin olla enemmän punk!

Osta demi kanssa samalla. Ja cosmo. Siinä kuulemma neuvottiin onanoimaan ilman käsiä.
hanuristi
06.04.2006 21:04:14
Osta demi kanssa samalla. Ja cosmo. Siinä kuulemma neuvottiin onanoimaan ilman käsiä.

Punkkarit onanoi hakaneulalla ja Jonne Aaronilla.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:05:35
Punkkarit onanoi hakaneulalla ja Jonne Aaronilla.

Täh, ei niin voi tehä. Nyt huijaat.
hanuristi
06.04.2006 21:06:02
Täh, ei niin voi tehä. Nyt huijaat.

Voi, voi.Samalla ne hakkaa naapurin mummoa.
Rakastan kirjoja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)