Jani The Rock 21.01.2006 15:31:32 | |
---|
Yay, varsin mainion ja omaperäisen näköinen epeli! Thänx! Mescalero -levyn kansista mä sitä modailin. Kuinka paljon kustansi? 120 erkkiä mä köyhdyin, mutta onpa jälkikin sitten erinomaista. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Nieby 21.01.2006 20:01:03 | |
---|
kuinka paljon maksaa esim. 15x15cm tatska? |
Roitto 21.01.2006 20:19:02 | |
---|
kuinka paljon maksaa esim. 15x15cm tatska? ainakin miljardi euroa. Ja enemmän jos siinä on tunnistettava kuvio ja väriä. Ja jos se on muotikuvio, niin maksaa ainakin IHAN TÄYSII!!!!1! Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Nieby 22.01.2006 12:27:46 | |
---|
no niin no.. enhän mä haluukaan tietää... |
Heviasmo 22.01.2006 14:18:31 | |
---|
120 erkkiä mä köyhdyin, mutta onpa jälkikin sitten erinomaista. Totta. Itse olen tuossa ehkäpä jo viikon päästä menossa kyselemään hintoja tuolle pillerinpyörittäjälleni. Vielä tuli mieleen joitain ideoita tuosta, joita tänään koetan piirrellä. Tuo pyörittelijä on kokoluokaltaan sama, kuin tuo uusimpasi, mutta koska en halua mitään värejä, niin hinta tuskin nousee ainakaan yli 100€. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
Katsokaa, |
Kurb 22.01.2006 16:44:54 | |
---|
no niin no.. enhän mä haluukaan tietää... Kato, sä voisit vaikka ihan itse käydä paikallisesta tatuointiliikkeestä kysymässä. Ei huono, mutta paskimmasta päästä. |
Nieby 22.01.2006 17:39:49 | |
---|
eikös tää oo just sitä varten että voi kysyä mitä haluaa teiltä jotka tietää? |
Jani The Rock 22.01.2006 18:04:15 | |
---|
eikös tää oo just sitä varten että voi kysyä mitä haluaa teiltä jotka tietää? Ainahan kysyä saa, mutta ei tollaseen kysymykseen voi vastata kuin arviokaupalla. Ja silleen ei mielellään sano mitään, ettei tule sitten karvasta pettymystä kun tatskaliikkeestä kysyessä hinta osoittautuukin kalliimmaksi. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Valokaari 28.01.2006 14:04:15 | |
---|
Tuolla on nyt sitten foto tosta uudesta kuvasta. http://www.kinkymousetattoo.net/gal … atuoinnit/album04/DSC06768.JPG.html Onko sillä parta? Näyttää kuin joku kurkistaisi maahan lyödyn tolpanpään yli. Ehkä mä en vain osaa katsoa. Miten muuten kotiväkenne on suhtautunut tatuointeihinne? Eikä tätä kysymystä nyt ole tarkoitettu erikseen kenellekään, vaan kaikille keillä vain on tatuointi. Oma perheeni, tai sen irvikuva, on sitä mieltä että olipa kyse mistä hyvänsä niin kaikki on aina hyvin eikä asioista koskaan puhuta vaan ne pidetään sisällä. Luulen että vaikka syövän saisi niin siitä ei puhuta kuin vasta hautajaisissa, silloinkin vain kuiskailemalla. Joten tatuoinneistakaan ei olla koskaan puhuttu sanallakaan, vaikka niistä ilmeisesti tiedetäänkin minulla olevan. Olen sitä mieltä että siellä junttilassa ei ole hyvä esitellä niitä julkisesti, joten kuljen siellä aina pitkähihainen paita päällä. Viime kesänä taisin olla siellä juuri pahimpien helteiden aikaan, joten pukeutumiseni kieltämättä herätti hieman ihmetystä. "Miksi sulla on tuo paita koko ajan päällä?" - "No kun on niin kylmä." Samaan aikaan yritin pitää itseäni tajuissani etten pyörtyisi lämpöhalvaukseen. Myöskin samaan saunaan en enää sukulaisteni kanssa mene. "Jaha, nyt mennäänkin koko suvun miehet samaan aikaan saunomaan!" - "Joo, tota, mä en voi mennä, mä oon tota allerginen saunalle, menkää te vain." Jep, onhan niistä välillä vähän riesaa, mutta iloakin toisinaan. Niin tatuoinneista kuin sukulaisista. Rok rok. |
Jani The Rock 28.01.2006 14:18:28 | |
---|
Onko sillä parta? Näyttää kuin joku kurkistaisi maahan lyödyn tolpanpään yli. Ehkä mä en vain osaa katsoa. On sillä, joo. Pikkusen hassussa kulmassa tuo kuva. Miten muuten kotiväkenne on suhtautunut tatuointeihinne? Eikä tätä kysymystä nyt ole tarkoitettu erikseen kenellekään, vaan kaikille keillä vain on tatuointi. Ei ne mitään poikkipuolista oo sanoneet. Eikä oo kyllä asiaakaan sanoa, sen paremmin kuin kellään muullakaan. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
khm 28.01.2006 14:42:45 (muokattu 29.01.2006 13:57:53) | |
---|
Nyt pitkien kikkailujen jälkeen sain kuvat kädestäni. Eli omakuvasta löytyy. 6 kappaletta noita tikku-ukkoja on käden ympärillä, mutta laittelen kaikki samaan kuvaan kunhan opin käyttämään tietokonetta :) Olé! |
Henko 29.01.2006 13:04:16 | |
---|
Miten muuten kotiväkenne on suhtautunut tatuointeihinne? Lähinnä kauhistellaa, että eikö se satu, ja luullaan merimieheksi ja vankilakundiksi. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Pitkavirta 29.01.2006 14:27:07 | |
---|
Ei helkkari, haluun tatskan mut en oo vielkään löytäny sopivaa aihioo josta alkaa piirtää. Joku lintu olis siisti. Varpunen tms. Koiratarha radalla lainatul ladalla ilman korttii
parin promillen heitois pumppaa karibian norttii |
nikomati 29.01.2006 17:28:35 | |
---|
Ei helkkari, haluun tatskan mut en oo vielkään löytäny sopivaa aihioo josta alkaa piirtää. Joku lintu olis siisti. Varpunen tms. mä taas oon kelaillu jotain sydän-aihetta tai jotain siihen viittaavaa. Jostain syystä ei vaan ikinä tuu mentyä varaamaan aikaa ko. liikkeseen, vaikka paikka lähellä onkin. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
ozmo 29.01.2006 17:33:53 (muokattu 29.01.2006 17:35:09) | |
---|
Ei helkkari, haluun tatskan mut en oo vielkään löytäny sopivaa aihioo josta alkaa piirtää. Joku lintu olis siisti. Varpunen tms. Ota sellainen linnunpönttö alaselkään/toiseen pakaraan. Sit just joku varpunen vois olla lentämässä kotikoloonsa siinä toisessa pakarassa... E: sori, oli pakko! |
Pitkavirta 07.02.2006 08:14:17 | |
---|
Ota sellainen linnunpönttö alaselkään/toiseen pakaraan. Sit just joku varpunen vois olla lentämässä kotikoloonsa siinä toisessa pakarassa... E: sori, oli pakko! joo tai varpusparvi :D |
Nipsu 22.02.2006 22:31:55 | |
---|
Ei tatuoinnit satu ollenkaan!Tai mua ei ainakaan sattunu.Ne tavallaan "piirretään"siihen iholle. |
ozmo 22.02.2006 23:07:22 | |
---|
Ei tatuoinnit satu ollenkaan!Tai mua ei ainakaan sattunu.Ne tavallaan "piirretään"siihen iholle. Otapa seuraava sellaseen kohtaan missä on vaan nahkaa luun päällä ni kyllä se jo vähä kirpaisee... |
Nipsu 23.02.2006 16:15:24 | |
---|
No en mä tunne kipua...ja otan niin pian kun mahdollista lisää tatuointeja! |
pardy 23.02.2006 23:34:01 | |
---|
No en mä tunne kipua...ja otan niin pian kun mahdollista lisää tatuointeja! Lisää Negativea? Ota samalla kerralla niiden logo otsaan. |