Aihe: TYTÖT! Mitä mieltä ootte pitkätukkaisista miehistä??
1 2 3 4 513 14 15 16 17 18 19 20 21
JPQ
09.12.2008 01:38:37

http://i198.photobucket.com/albums/aa125/renoir00/devin.jpg

Siinä.. kyllä se itku pääsko näki ekaa kertaa :D

onhan toi tyylikkäämpi kuin vanha mutta ei ehkä yhtä hevi...
ps. pitka tukka ok (itsellänikin) mutta se mitä puheen aiheesta olevia kuvia olen sen kanssa nähnyt aika pahan näköinen. noh ehkei heviksi mutta muuten älkää suuttuko ja käytännössä jokainen tehköön itse ratkaisunsa tukkansa kanssa. no he jotka ei voi on ne jotka tarvitsevat toisten apua siitä huolehtimisessa.
Niklodeus
10.12.2008 17:19:35

http://i198.photobucket.com/albums/aa125/renoir00/devin.jpg

Siinä.. kyllä se itku pääsko näki ekaa kertaa :D

Nyt Devinin pitää ajaa aivan kaljuksi ja kasvattaa helevetinmoinen parta!
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
RocknRoll
10.12.2008 18:01:35
En tiedä pitääkö naiset pitkistä hiuksista. Omakohtaisten kokemusten mukaan suurinosa ei pidä, mutta se 5-10% joka pitää tai niistä joita se ei häiritse, niin ne kyllä pitävät ihan tosissaan ja kehuvat aina mun kutreja.

Jokainen ex-muija on sanonut pitävänsä pitkätukista. Mutta usein kun baarissa koittaa riiata naista, niin saa vastauksen että sorry, en pidä pitkistä hiuksista. Mutta kyllä tuotakin on kuullut vähemmän viimeisen vuoden aikana. Liekö sitten suomen rokkipojat tehneet asiaan muutosta.

Parturikin aina jaksaa kysyä että kuinka moni nainen on kateellinen mun vahvoista ja paksuista hiuksista.

Mulla ei ole ikinä ollut juurikaan paljoa olkapäiden yli hiukset, ja aina kun ne tuntuvat liian pitkiltä. Menen parturiin ja käsken poikkaista siihen pituuteen missä ne vielä saa poninhännälle, eli n. 3krt vuodessa lyhennän.

Mulla on ollut pitkäthiukset n. 5 vuotta. Enkä ihan heti kyllä aio palata lyhyeen kampaukseen.

A) nämä sopii mulle ja kaikki aina kehuvat

B) Pidän hiuksistani hitosti. Mikäs sen siistimpää on kun lähtee baariin niin vetäistä tukka taakse. Saa näyttää kunnon amerikanitalialaiselta gangsterilta 8)
NRider
10.12.2008 22:46:33
En tiedä pitääkö naiset pitkistä hiuksista. Omakohtaisten kokemusten mukaan suurinosa ei pidä, mutta se 5-10% joka pitää tai niistä joita se ei häiritse, niin ne kyllä pitävät ihan tosissaan ja kehuvat aina mun kutreja.

Jokainen ex-muija on sanonut pitävänsä pitkätukista. Mutta usein kun baarissa koittaa riiata naista, niin saa vastauksen että sorry, en pidä pitkistä hiuksista. Mutta kyllä tuotakin on kuullut vähemmän viimeisen vuoden aikana. Liekö sitten suomen rokkipojat tehneet asiaan muutosta.

Juu kyllä sen on itsekin huomannut. Pitkätukkaisista pitävät naiset tulevat jopa oma-aloitteisesti juttelemaan pitkätukkaisille miehille, kun taas lyhyttukkaisista pitävät eivät tule juttelemaan oli sitten minkälainen tukka hyvänsä. Näin ainakin meikäläisen kohdalla. Harmittaa kun piti tuo letti leikata, olen niin huono tekemään aloitteitakin. Se oli mukavaa kun naiset yritti iskeä meikäläistä eikä päin vastoin :) Nyt ei pahemmin ole enää edes katseita herunut, ilman omaa aloitteellista toimintaa. Tai sitten näytän vaan niin urpolta lyhyen tukan kera ja pitkällä tukalla edes hitusen siedettävältä..
-Spade-
11.12.2008 12:07:08
Jokainen ex-muija on sanonut pitävänsä pitkätukista. Mutta usein kun baarissa koittaa riiata naista, niin saa vastauksen että sorry, en pidä pitkistä hiuksista.

Käyt vääränlaisissa baareissa.
Ohan se varma.
RocknRoll
11.12.2008 12:09:48
Käyt vääränlaisissa baareissa.

Tässä tämä paradoksi onkin. Vai mitä tarkoitat vääränlaisessa baarissa?

Minä kun satun itse pitämään tuikitavallisista naapurintytöistä. Pukeutuu kivasti ja normaalisti, tuoksuu hyvälle ja on kiva pidellä :)

Mä en tykkää käydä hevi/hippi mestoissa, enkä ole kiinnostunut sellaisesta mimmistä.

Mä tykkään tosiaan ihan normimimmeistä, jotka ketkuttaa pyrstöään tanssilattialla. En peikkotytöistä.
-Spade-
11.12.2008 12:32:41
Tässä tämä paradoksi onkin. Vai mitä tarkoitat vääränlaisessa baarissa?

Minä kun satun itse pitämään tuikitavallisista naapurintytöistä. Pukeutuu kivasti ja normaalisti, tuoksuu hyvälle ja on kiva pidellä :)

Mä en tykkää käydä hevi/hippi mestoissa, enkä ole kiinnostunut sellaisesta mimmistä.

Mä tykkään tosiaan ihan normimimmeistä, jotka ketkuttaa pyrstöään tanssilattialla. En peikkotytöistä.

Sitä meinasin, että seduloissa ym. pintapaikoissa voi olla kovempi kysyntä sählytukkien perään. Eiköhän sieltä rokkibaareistakin löydy naapurintyttöjä.
Ohan se varma.
Karipiirto
12.12.2008 01:14:40

Sitä meinasin, että seduloissa ym. pintapaikoissa voi olla kovempi kysyntä sählytukkien perään. Eiköhän sieltä rokkibaareistakin löydy naapurintyttöjä.

Seinäjoen vartissa(rokkibaarien aatelia) ainakin löytyy. Meinasin jo viimeksi riiata pariakin mutten viitsi kun oon muuttamassa paikkakunnalta ja yhdenillan-juttujen jälkeen alkaa vituttaa. No kaippa Mikkelissä on elämää jopa enempi kuin sjoella. :)
Allekirjoitus työn alla. Palataan asiaan pian.
J.Newkid
12.12.2008 12:49:52

"If you book'em, they will come"
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Lauri0
13.12.2008 21:56:23

"If you book'em, they will come"

Mites tää Wayne's World -quote liitty yhtään mihinkään?
En venyttele koskaan.
J.Newkid
17.12.2008 11:30:46

Mites tää Wayne's World -quote liitty yhtään mihinkään?

Mieti sitä hiljaa itseksesi =D
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Lauri0
17.12.2008 11:44:28

Mieti sitä hiljaa itseksesi =D

"Yeah! ...not."
En venyttele koskaan.
Van Hannes
18.12.2008 00:14:04
Nonniin, ei pysy kauan tukka päässä enää. Mitäs mieltä tytöt on kaljuista?
"There Can Be Only One Hannes"
Misse
19.12.2008 23:33:52
Mä en tiedä oonko enää tyttö, mutta jos pitkät hiukset on jotakin muuta kuin sellainen ohut liuru hiirenhäntä, niin kyllä kelpaa. Ja kaljukin sopii monelle hiton hyvin. Mutta kyllähän se niin on, että ei sen tukan kanssa seurustella, vaikka sellainen leijonanharja tietysti kiinnittää helposti huomion.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Zutto
21.12.2008 11:51:59 (muokattu 21.12.2008 11:56:21)
Aaah, ilman niit ei oikeesti voi elää 8DD
*Rakastan*
Basso on hottis! Basso on mun mies!!
Stalkah
21.12.2008 13:41:07

Aattelin ajaa hiukset poijees joululoman päätteeks. Eräältä naisihmiseltä tuli jo vastalauseita asialle. Kai ne typykät sitte pitää loppujen lopuks aika paljon pitkistä hiuksista (exäkin tykkäs).

Silti oon ajamassa hiukset helffettiin (kuitenki niin, että jää sellane komia muutaman sentin pystytukka :), PUHUKAA NAISET MIULLE JÄRKEÄ!

viiskytä hymiötä
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Tseikened
21.12.2008 15:38:32
Aattelin ajaa hiukset poijees joululoman päätteeks. Eräältä naisihmiseltä tuli jo vastalauseita asialle. Kai ne typykät sitte pitää loppujen lopuks aika paljon pitkistä hiuksista (exäkin tykkäs).

Silti oon ajamassa hiukset helffettiin (kuitenki niin, että jää sellane komia muutaman sentin pystytukka :), PUHUKAA NAISET MIULLE JÄRKEÄ!

viiskytä hymiötä

Mie vetäisin kaljun heti jo joululoman ekana päivänä. On kuule sen verran komia, että anna mennä vaan. BD
Stalkah
21.12.2008 21:02:36 (muokattu 21.12.2008 21:03:29)

Mie vetäisin kaljun heti jo joululoman ekana päivänä. On kuule sen verran komia, että anna mennä vaan. BD

Jumalauta, eipäs nyt tule tutut kommentoimaan tätä asiaa nih ;D

Sitäpaitsi joululoman eka päivähän meni jo! Täähän olikin vaa kompa, hipheikerpele ei tarvii ajaa hiuksia pois.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Jannipaali
21.12.2008 21:07:23

viiskytä hymiötä

Naisellisen pitkillä hiuksillani käytän äänioikeuteni ja ehdotan tätä tyyliä:

http://www.gearfuse.com/wp-content/uploads/2008/08/macgyver.jpg
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma."
Niklodeus
22.12.2008 10:23:19 (muokattu 22.12.2008 10:24:01)

Tänään parturiin, katotaan mitä tapahtuu : )

Iron Man, anna mennä..
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)