Juustonaksu 17.10.2006 10:42:40 | |
---|
"Sä näytät ilman hiuksia ihan joltain vihaiselta natsilta. Oot ruma, en halua harrastaa seksiä sun kanssa enää." Näin sanoi tyttöystäväni, kun vedin seurustelumme aikana ekan kerran kaljuksi. Armeijasta johtuvan leikkuunkin hän ymmärsi, mutta nähtäväksi jää ymmärtäneekö tämänaamuista hiustenleikkuuta... :) Ne leikataan vain sen intin takia. Jos aletaan uudelleen kasvattamaan niin ihan turhaa sitä on leikellä. :) Ellei sitten tasaile pari kertaa vuodessa. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Iscariah 17.10.2006 13:00:00 | |
---|
"Sä näytät ilman hiuksia ihan joltain vihaiselta natsilta. Oot ruma, en halua harrastaa seksiä sun kanssa enää." Näin sanoi tyttöystäväni, kun vedin seurustelumme aikana ekan kerran kaljuksi. Armeijasta johtuvan leikkuunkin hän ymmärsi, mutta nähtäväksi jää ymmärtäneekö tämänaamuista hiustenleikkuuta... :) hahhah aika tylyn pisti tyttönen :D AUTS |
Antti1 17.10.2006 14:12:10 | |
---|
hahhah aika tylyn pisti tyttönen :D AUTS Elämä on aika raakaa. Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
wilzhu 17.10.2006 16:24:26 | |
---|
"Sä näytät ilman hiuksia ihan joltain vihaiselta natsilta. Oot ruma, en halua harrastaa seksiä sun kanssa enää." Näin sanoi tyttöystäväni, kun vedin seurustelumme aikana ekan kerran kaljuksi. Armeijasta johtuvan leikkuunkin hän ymmärsi, mutta nähtäväksi jää ymmärtäneekö tämänaamuista hiustenleikkuuta... :) Osta peruukki jos haluut pesää. Elämä off. |
Juustonaksu 17.10.2006 16:53:07 | |
---|
Osta peruukki jos haluut pesää. 90-syntyneet tietää nää. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
wilzhu 17.10.2006 18:21:22 | |
---|
90-syntyneet tietää nää. :) Eikös se ole niin, että lapsilta kuulee totuuden?;) Elämä off. |
Antti1 17.10.2006 18:37:18 | |
---|
Kohta se eukko tulee käymään, en oo kertonu vieläkään uudesta ulkonäöstäni. Saas nähdä miten käy tällä kertaa. :p Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Antti1 17.10.2006 23:44:39 | |
---|
"Vitun idiootti! Hyi vittu sä oot ruma, mä en enää halua olla sun kanssa!" Jokseenkin näillä sanoilla alkoi tämänpäiväinen tapaaminen muijan kanssa. :) Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Juustonaksu 18.10.2006 00:24:28 | |
---|
"Vitun idiootti! Hyi vittu sä oot ruma, mä en enää halua olla sun kanssa!" Jokseenkin näillä sanoilla alkoi tämänpäiväinen tapaaminen muijan kanssa. :) Pakko sanoa, että osanottoni, hyvin valitsit eukkosi. :) Jos ulkonäkö on noin iso juttu niin taisi tulla väärä neiti mukaan. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Antti1 18.10.2006 00:42:27 (muokattu 18.10.2006 00:44:07) | |
---|
Ääh, sun pitäisi tavata mun eukko. On niin omituinen tapaus, ettei siitä varmaan selkoa ota netin välityksellä. Kunhan vain kiukutteli, pienen hieronnan jälkeen oltiin taas ylimmät ystävykset. Kyllä näitä letkautuksia on tähän reiluun 4 vuoden uraan jo mahtunut muutamia, tämä yhtenä vähäpätöisimmistä. :) EDIT: Taisi suurin osa kiukunpuuskasta johtua siitä, että hän oli täysin vakuuttunut siitä, että halusin vain kiusallani leikata kaljuksi. Noooo, totta toinen puoli... Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Juustonaksu 18.10.2006 10:01:06 | |
---|
Ääh, sun pitäisi tavata mun eukko. On niin omituinen tapaus, ettei siitä varmaan selkoa ota netin välityksellä. Kunhan vain kiukutteli, pienen hieronnan jälkeen oltiin taas ylimmät ystävykset. Kieltämättä tuokin kuulostaa melko tutulta tavalla tai toisella. Tähän voi sanoa legendaariset; Naiset... :-) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Lord Torment 22.10.2006 13:40:52 | |
---|
"Hei, sulla on vaan pari hiusta päässä ootko huomannut ite?" (huomaa: kuiturastat päässä) |
TheLemon 22.10.2006 20:37:58 | |
---|
Suurin osa ainaki naispuolisista sanoo et vähän (huom ei liian) pitkät hiukset sopii mulle.. Mutta onha sitä pari kertaa saanut kuulla "mee parturiin" -tyylisiä kommentteja.. Mitäpä pienistä.. :D "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
vantage 23.10.2006 09:51:15 | |
---|
"Taidat olla joku sellainen bongorummun paukuttaja" Iso mies ilosaaressa 06 "näytät ihan J Toloselta" Vanhempi neiti "tukkas on alkanu menee takkuu" "bujun rastat alkaa näyttääkin pikkuhiljaa semmoisilta." Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Milkop 23.10.2006 10:38:52 | |
---|
Suurin osa ainaki naispuolisista sanoo et vähän (huom ei liian) pitkät hiukset sopii mulle.. Samaa oon kuullut itsekin ja oon siitä ihan mielissäni. Kukapa ei olisi :) Muistui nyt mieleen kaverin kommentti omista rastoistaan, kun hän niitä jollain koulutunnilla aikoinaan selvitteli. Jossain vaiheessa hän sitten nyhtäisi yhden rastan irti ja suoritti ns. ruuminavauksen eli avasi rastan veitsellä. Seuraava kommentti oli: "Hei! Täällä on pölyä sisällä!". Repesin aika täysin. |
jarkkkk 23.10.2006 12:51:14 | |
---|
Jossain vaiheessa hän sitten nyhtäisi yhden rastan irti ja suoritti ns. ruuminavauksen eli avasi rastan veitsellä. oon tullu siihen tulokseen, että en aijo koskaan kurkata rastojeni sisään..sellasia tarinoita kuullu, että ei houkuttele. ignorance is bliss. =) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
SGitar 23.10.2006 21:22:45 | |
---|
"Leikka toi sun blues letti" Nauroin. Myy minulle Neil Young juliste! |
JPQ 23.10.2006 23:14:32 | |
---|
Mulle sanottiin tässä just että tukkani näyttäis naurettavalta pidempänä hah sanon minä. Onneksi osaan olla välittämättä nykyisin pitkälti muiden mielipiteistä. |
JsoT 24.10.2006 21:04:25 | |
---|
"hyi vittu, sä näytät iha eukolta" ;---( |
faith 24.10.2006 22:49:25 | |
---|
"Sie oot paljon rokimman näkönen!" (leikkautin hiukset ihan lyhyeksi, väri tumma ruskea.) Olin ihan otettu =) Olis mukavaa laulaa jossain mukavassa kokoonpanossa. Mutta eipä se tietenkään onnistu ku ei vedä mitään heviä. *mutin* |