Aihe: Hyvännäköisiä hevareita? :)
1 2 3 4 512 13 14 15 1618 19 20 21 22
Räkkipeli
22.03.2007 12:07:32
Huhujen mukaan erään Torniolaisen rockibändin "kosketinsoittaja"/kitaristi Tukka-Marko vilitsee naisia pitkin pohjoista!!

Aika laajan käsitteen tuntuu omaavan tämä huhu. =D Mitä kaikkea ton alla voikaan olla pohjana.

Mutta eihän sitä tiiä...voihan se olla että siellä joku stallion ompi.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Juzpe
22.03.2007 15:38:55

Hieman offtopikkia:

Noniin... ensin kehoitan katsomaan mun omakuvaa.... sitä värillistä siis

Ja sitten miettimään tätä juttua:

Olin tuossa männä viikolla kuppilassa täälä JKL:ssä.... Eräs ihan normaalin näköinen villapaitapoika tuli puristelemaan takamuksesta ja kyselemään tanssille... tosin ei ollu nähny mun naamaa vielä siinä vaiheessa.... Käännyttyäni katsomaan että kukas kisu se siellä nyt on läskin tarpeessa ko. poju ilmoitti tarjoavansa mulle 5 kaljaa korvatakseen aiheuttamansa hämmennyksen, luultuaan mua naiseksi... Oonhan toki tälläinen siro 180cm/110kg pikkupoika, että ei ihme....
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Kerpele
22.03.2007 19:11:05
Siis hyvännäköistä hevariahan ei olekkaan, ei se muuten hevari voi olla. Rumien hommaahan tämä on.

Olin tuossa männä viikolla kuppilassa täälä JKL:ssä.... Eräs ihan normaalin näköinen villapaitapoika tuli puristelemaan takamuksesta ja kyselemään tanssille... tosin ei ollu nähny mun naamaa vielä siinä vaiheessa.... Käännyttyäni katsomaan että kukas kisu se siellä nyt on läskin tarpeessa ko. poju ilmoitti tarjoavansa mulle 5 kaljaa korvatakseen aiheuttamansa hämmennyksen, luultuaan mua naiseksi... Oonhan toki tälläinen siro 180cm/110kg pikkupoika, että ei ihme....

Heh, näin voi käydä joskus :'D
Ali
22.03.2007 22:18:31

En selannut topikkia läpi, mutta jos Devin Townsendia ei ole täällä mainittu, niin jo on kumma.

http://img.mp3search.ru/artists/17304.jpg
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
gorgonoidi
22.03.2007 22:27:25

En selannut topikkia läpi, mutta jos Devin Townsendia ei ole täällä mainittu, niin jo on kumma.

Taitaa muuten olla tämän listan top 5 kärjessä..
J.C
22.03.2007 22:57:43
Varmaan mainittu jo, mutta Arch Enemyn Angela Gossow on ihan hyvännäköinen.
Lemmy on ruma, mutta silti äijin kaikikista ja siksi komea.
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! Lemmy Kilmister
empty
23.03.2007 09:55:03 (muokattu 23.03.2007 14:29:39)

En nyt jaksa/kerkeä lukemaan koko ketjua läpi.
Se "hyvännäköisyyshän" on suhteellista ja jokaisen itse päätettävissä. Eli vähän huono kysymys. Mutta eivätpä ne yleisen "hyvännäköisyyden"normiin taida kuulua. Itse kyllä pidän niitä hyvännäköisinä (en tietenkään kaikkia), jopa kaljamahaisia.
Eikä se ulkonäkö ole se mikä ratkasee, usein "hyvännäköisillä" on noussut kusi päähän ja ovat paskamaisia, mutta ei onneksi koske kaikkia.
E: ehkä onkin parempi etten laita mitään esimerkkiä..
gorgonoidi
23.03.2007 14:54:22

Eikä se ulkonäkö ole se mikä ratkasee, usein "hyvännäköisillä" on noussut kusi päähän ja ovat paskamaisia, mutta ei onneksi koske kaikkia.

Öö? Ulkonäköhän sen hyvännäköisyyden ratkaisee eikä se millainen heppu on luonteeltaan. :) Ja vaikka tänne listoja tehdään niin tuskin kukaan täällä kuolaa kenenkään idollinsa perään tämän naamavärkin takia.
empty
23.03.2007 14:58:42

Öö? Ulkonäköhän sen hyvännäköisyyden ratkaisee eikä se millainen heppu on luonteeltaan. :) Ja vaikka tänne listoja tehdään niin tuskin kukaan täällä kuolaa kenenkään idollinsa perään tämän naamavärkin takia.
Noniin mutta viittasin siihen ettei pidä katsoa hepun hyvännäköisyyttä. Noissa tän hetkisissä "idoleissa" toi naamavärkki kyllä tuntuu olevan tärkein..
gorgonoidi
23.03.2007 15:06:16

Noniin mutta viittasin siihen ettei pidä katsoa hepun hyvännäköisyyttä. Noissa tän hetkisissä "idoleissa" toi naamavärkki kyllä tuntuu olevan tärkein..

Kannattaako sitä "idollia" sitten edes katsoa sillä silmällä? Tuskin kukaan niitä pahemmin tuntee saati tietää millaisia ne ovat, joten kannattaa pysyä näissä maallikoissa.
Nythän puhutaan kuitenkin ulkonäöstä :)
JPQ
23.03.2007 15:39:20 (muokattu 23.03.2007 15:55:35)

Voi fleda kun tuli tupla.
JPQ
23.03.2007 15:55:12

Kyllä jotkut tytöt näinkin tekee. Eihän se esimerkiksi Negative ja Bon Jovikaan toki läheskään paskinta musaa ole mitä olen kuullut (XL5 olen kuullut ohi mennen ja se kuten BoyZonet yms liippaa läheltä) mutta... ja hevareista olen kait minäkin kohtuu siedettävän näköinen ja heviäkin kuuntelen. Pitkän tukan kasvatus tosin on vasta alkumetreillä eikä johdu hevin kuuntelusta vaan siitä että sopii mulle paremmin...
PS. en ymmärrä lainkaan Black Ja Death Metal tyylejä eli ne edustanee paskinta mitä tiedän...
masterhat
29.03.2007 15:04:18
Hieman offtopikkia:

Noniin... ensin kehoitan katsomaan mun omakuvaa.... sitä värillistä siis

Ja sitten miettimään tätä juttua:

ai jumalauta, repesin. fantastista.

Kerran myös baarissa käynyt: Kaverini tuli tiskille ja katsoi edessä kyykkivää farkkuihin pukeutunutta, selkä meihin olevaa myyjää ja sanoi: Onpas hyvä perse. kaverin ilme oli näkemisen arvoinen kun myyjä kääntyi, ja olikin mies... Sitä en tiedä kuuliko myyjä kommenttia..
I am the Horsemaster
Rattata
31.03.2007 18:01:53

Minusta Devin on ruma mies. Samoin Lemmy. Mutta eipä niiden hyvännäköisiä tarvitse ollekaan.

Karisma on sitte asia erikseen.
Warras
31.03.2007 20:12:57
Jep.
Rumien miesten puuhaa tämä on.
Jos näkee "nätin" hevarin niin kuvassa on jotakin vikana.
Mahdollisesti jonkin sortin vakooja...

HAHA!

entäpä sitte ne naispuoliset hevarit? :D
kuuluuko niidenkin olla rumempia ku lajinsa muut edustajat...?
gorgonoidi
01.04.2007 01:16:34

Minusta Devin on ruma mies. Samoin Lemmy.

Veikkaan että molemmat olivat sarkastisesti postattu ;)
gorgonoidi
01.04.2007 01:16:37 (muokattu 01.04.2007 01:46:50)

tuplat..
S3k7u
01.04.2007 15:35:54

Kato jos metallisukua pitää jatkaa niin kyllä se nainen on oltava ruma koska silloin tulevasta jälkipolvestakin tulee sen näkösiä:) Läppä läppä!!!
No mikä on kauniin näkönen ja kuka ruman näkönen? Mielestäni on turha lähteä erottelemaan rumat ja kauniit. Miesten juttuhan tää hevi/metalli on!
Naiset varokaa!!!
hullu_ukko
02.04.2007 15:01:26
Miesten juttuhan tää hevi/metalli on!
Naiset varokaa!!!

Sovinisti!
Niin ja minä olen edelleen kaunis.. :)
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti
ContWiz
05.04.2007 16:58:58
aika harvinaista. mutta sitäkin kauniimpia (siis ainaki naispuoliset) tosin kauniit on useimmiten hirveit WNB-hevareita
Ei basistit oo tyhmiä, ne vaa on tottunu kuulee nii matalia ääniä nii ne ei saa selvää puheest...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)