Aihe: Aurinkolasit
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Welho-77
14.11.2024 07:37:14
Henri Henri Olavi: Mä en itse oikein tajua mikä jengiä hiertää esim. tuossa tori.fi uudistuksessa. Mulle se toimii aivan prikulleen just niinkuin aina ennenkin. Ulkonäkö on vain vähän eri.

Esim. se, että nyt kun avaan torin, ja laitan hakuun vaikka "pöytyä", niin edelleen se osaa näyttää hyvin pöytyällä myytävät tavarat, mutta defaulttina on, että näyttää ne jossain suositusjärjesteyksessä, eikä uusimmasta vanhimpaan, kuten se oli ennen ja kuten myös haluaisin. Kahdella painalluksella se menee siihen moodiin, mutta turhan päiväinen lisätyö.
Long live the King of Mercy.
gotthard
06.01.2025 12:00:29
https://e.pcloud.link/publink/show? … XZjGOwZRFeOPBt7IHzTHmQ5Um96N7hIHQMy

Lienee melko tylsä pakkaspäivä ku tällaisistakin ottaa kuvan mutta on näitä elämäm mittaan kertynyt niin menköön.
On näitä tarpeeseenkin joskus hankittu

Vasemmalla parhaat ajolasit mitä tiedän, Serengeti polaroid 1980 luvulta, sen edessä toiseksi parhaat, Reiskan vastaavat ruskea, taitaa olla 1990 luvulta. Kun nämä vielä tehtiin Italiassa ja laadukkailla B&L lasilinsseillä.

Sitten muita uudempia muovi aikakauden hömppä "terassi" Reiskoja ja aidot lasi keket isoilla linsseillä, myös 1980 luvun alusta. Perheen nuoriso lainaa noita välillä kun ovat kuulemma muotia.
Linssit painaa ihavv. jne

Välillä sitä hankkii ihan vahingossa lasit jotka on halvat mutta tosi hyvät. Esim. nuo Corvette lasit oikealla tuli USA tilauksen kylkiäisinä. Ja DeWaltit.
Keskellä uusimmat "tylsä päivä, mitähän ostais" -lasit viime kesältä nuo Policet

Muuten takarivi on sitten halpoja laseja joita tulee ja menee, erilaisiin ulko aktiviteetteihin.
DeWalt on suojalasit ulkokäyttöön, tosi hyvät esim. ammunnassa.

Vain kahdet RayBanit on mennyt hukkaan. Yhdet vei Atlantin aallot Cape Verdellä toiset tippui taksin takapenkille joskus.
Unelmia ja toimistohommia.
Manteloa
19.01.2025 15:04:47

Olen tänään oudon rento ja ilmeisesti jotenkin hyvällä tuulella.
Juuri lähtiessäni tupakalle, minne en siis vielä päässyt, muistui mieleeni tämä ketju aurinkolaseista. Ja minun lempilasithan nököttää tässä tietokonepöydällä Syntikoiden ja pad-kontrollerin välissä. Tilasin ne kiinasta. Ovat pyöreillä pinkki-oransseilla linsseillä varustetut kultasankaiset aurinkolasit. Muistaakseni kategoriassa Steampunk niitä kaupattiin. Laitoin ne päähäni jo aiemmin ja nyt menen parvekkeelle katselemaan kevättä.
Yritin keksiä elämässäni edes jotain järkevää, mutta totean vain: Sankarin ja antisankarin suurin ero kait siinä, että sankarilla on toimissaan tarvittavaan voimankäyttöön oikeuttava syy.
Bullitt
04.07.2025 22:10:11
Ostin tuossa taannoin vähän hätätilanteessa pakkoraossa S-Marketista alle 20 euron polaroidut aurinkolasit, ja näiden ollessa ensimmäiset laatuaan minulla täytyy sanoa että on jopa yllättävän hyvät hintaan nähden.

Mutta olisi kysyttävääkin: Mistäkähän saisi mielellään järkihintaan Raybanien tyylisiä aurinkolasien nahkataskuja? Siis sellaisia, mihin lasit sujahtavat sisälle toisesta päädystä ja kotelo suojaa laseja ollen kuitenkin ohut ja siro.
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)