noir 18.07.2007 22:42:01 | |
---|
"Ai täällä on näköjään joku liehulettikin joukossa, ihan Ari Koivunen (minkä takia kaikki pitkätukkaiset ovat nykyään Ari Koivusia???) oot." -eräs juopunut Metallican keikalle jonottanut henkilö. No, aikanaan kaikki pitkätukkaiset mieshenkilöt olivat Hansoneita. I wish I were there Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
hullu_ukko 18.07.2007 23:00:50 | |
---|
No, aikanaan kaikki pitkätukkaiset mieshenkilöt olivat Hansoneita. Toit esille mieleeni kauan sitten syöpyneen trauman. Ala-asteella kun otettiin koulukuvia valokuvaaja risti mut ja kaverini Matiksi ja Tepoksi. Täytyy myöntää, että se sattui. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Zarmo 18.07.2007 23:11:14 | |
---|
"Ai täällä on näköjään joku liehulettikin joukossa, ihan Ari Koivunen (minkä takia kaikki pitkätukkaiset ovat nykyään Ari Koivusia???) oot." -eräs juopunut Metallican keikalle jonottanut henkilö. metallikan keikalla ei vissiin hirveesti hevityyppejä käy? |
SweetChild 19.07.2007 16:14:40 (muokattu 19.07.2007 16:15:13) | |
---|
Yks tyyppi sano pari päivää sitten, et näytän Blackie Lawlesilta :D Tiedä sitten. Eka positiivinen kommentti... kai? Shotgun blues |
hullu_ukko 19.07.2007 16:49:43 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
7th son 07.08.2007 00:06:42 | |
---|
Isoisoäitini totesi rippijuhlissani: "Kukas toi pitkätukka on." Lisäksi näitä "Säähän näytät ihan siltä Idols-Arilta." ja "Tuo yks on ihan Teräsbetonin lauljan näkönen." kommentteja olen kuullut, vaikka en kyseisiltä herroilta näytäkkään. Up The Irons! |
Rot Gut 07.08.2007 13:17:21 | |
---|
|
Nidhöggr 07.08.2007 20:50:15 | |
---|
Olin viime viikolla Virossa, ja siellä tapasin "sielunveljeni". Käppäilin kävelykadullani päälläni Burzum-paita, maastohousut ja maiharit. Vastaan tulee "vähän" humalaisen oloinen parimetrinen kalju pujopartainen äijä, varustautunut myöskin maastohousilla, maihareilla jne. Kun hän näkee minut, hän pysähtyy, tuijottaa vähän aikaa, kohottaa nyrkkinsä ylös ja karjaisee "Burzum!" Krää-ähh. |
Mursukanta 08.08.2007 14:49:21 | |
---|
"Ai täällä on näköjään joku liehulettikin joukossa, ihan Ari Koivunen (minkä takia kaikki pitkätukkaiset ovat nykyään Ari Koivusia???) oot." -eräs juopunut Metallican keikalle jonottanut henkilö. Koska Ari Koivunen on taviksen näköinen jätkä ja myös pitkä tukka. Olikohan jätkä väärässä jonossa? |
Jannipaali 08.08.2007 15:44:38 | |
---|
Olen kuulemma Hector. "We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
reino 08.08.2007 16:18:41 | |
---|
Joskus The Strokesin laulajan näköiseksi on sanottu. Myös Ari Koivusen ja Kristian Meurmannin sekoitukseksi, eli selvää idols-ainesta :D ding-dong |
Ninzcu 10.08.2007 12:43:08 | |
---|
Kerran mustempina teinivuosinani kävelin siskoni kanssa kaupassa, kun yks pikkulikka alkoi huutaa äidilleen täyttä kurkkua, että "kaaatoo äääiittiii!!!!Nuo on ihan varmana ne tehotytöt!!" Eiköhän se tästä..watö wak? |
BondakeBunny 11.08.2007 21:34:15 | |
---|
Kummi sano että oon niinku helevetin enkeli. Tosin en ihmettele, ku ulkonäkö on tyyliin. maastohousut, maiharit, kalju pää ja parta rahottaa kasvaa. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
KädetönRumpali 13.08.2007 18:52:59 | |
---|
Viime aikoina minua on sanottu useampaa otteeseen hipiksi, jos se nyt kovin hauska kommentti edes on. Toistaiseksi tuota ovat harrastaneet vain tutut, mutta koska erinäisten hyväntekeväisyysjärjestöjen (varsinkin luonnonsuojeluun liittyvien) edustajat ovat jatkuvasti olleet kimpussani kaupungilla, niin kai siinä voi jotain perää ollakin. Ja muutama päivä sitten kaverini sanoi minun muistuttavan Ian Andersonia, uskoakseni jonkinlaista hieman tukkaisempaa versiota hänestä. S.M.A.K. |
zesar 14.08.2007 12:33:44 | |
---|
"Ai täällä on näköjään joku liehulettikin joukossa, ihan Ari Koivunen (minkä takia kaikki pitkätukkaiset ovat nykyään Ari Koivusia???) oot." -eräs juopunut Metallican keikalle jonottanut henkilö. Mäpä bongasin oikeen Ari Koivusen ittensä sieltä ;etallican keikalta=) Jonottaas jossain kojussa siel permannon laidal. Kääns pään pois ku kaveri koitti ottaa kuvaa=) |
Krice 14.08.2007 12:44:28 | |
---|
Eilen kun olin kaupassa niin yksi vaalea nuorehko teinityttö naurahti minulle. Se oli varmaan kommentti sinällään.. minua vähän harmitti kun pohdiskelin, että onko hiukset hassusti tai jotain mutta kotona kun katsoin peiliin niin en nähnyt mitään erikoista. Paitsi itseni tietysti. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Maraaa 16.08.2007 19:21:29 | |
---|
Unohtunut, mutta seiskan lopulla saatiin yseiltä potkiaisissa nimitys mafiosoiksi kolmen kaverin kanssa. Itse olin n. 190 cm enkä edes pisin tahi massiivisin yksilö. Liituraitapuvut on ostettu... 12 |
Nakkiso 17.08.2007 19:35:53 | |
---|
"Vittu et on laiha jätkä!" |
JPQ 17.08.2007 21:35:47 | |
---|
Minä taas kuulemma john lennonilta ei siinä mitään enpähän edusta samaa musatyyliä vaikka john lennon onkin ihan ok. ps. pienet kirjaimet koska rau kai see. |
saastara 18.08.2007 22:30:05 | |
---|
"Jätkä näyttää siltä, että ehkä otit tai otit." Lisää middleä. |