waukku 25.06.2006 17:11:29 (muokattu 25.06.2006 17:14:08) | |
---|
Jeps, mulla on toi vertical labret ollu nytten n.puoltoista vuotta. Joillakin se saattaa kasvaa ulos, mulla ei ole niin käynyt. Tuo koru on vähän tottumuskysymys. Juominen ja kovien juttujen syöminen on vähän hankalaa aluks. Kun tuo on parantunut ( mikä kestää n.kuukauden) kannattaa vaihtaa just eikä melkeen sopiva koru ja pienemmät pallot. Ite vaihoin hiihtolomalla kolmen millin pallot ja elämä helpottui huomattavasti. Suutelemisessakaan se ei ole tiellä. Hitto, tuota ulos kasvamista vähä pelkäsinkin...Miun tuurilla niin tulee käymään. Pitääpä sitten miettiä vielä, en ole varma jaksankohan enää tuollasta rumbaa. Oonkohan tulossa vanhaksi?:) Mutta kiitos informaatioiskusta.. Edit: Mutta nytten kun omakuvasi katoin alkoi taas mieli tuota tekemään, on se vaan aika hieno..:) How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
Progressiveland 26.06.2006 14:56:58 | |
---|
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
anttipi 26.06.2006 16:04:49 (muokattu 26.06.2006 16:05:28) | |
---|
En ymmärrä mikä saa miehen hankkimaan napakorun, ellei ole homo! Oikeesti en tiedä mitään hintimpää ku napakoru jätkällä. Minä en kyllä ymmärrä, millä logiikalla korun sijoituspaikka voisi olla joku "homouden" mittari. Sama kai se on, onko rengas korvassa, nenässä, nännissä vai navassa. Henk. koht. en kyllä tykkäisi käyttää napakoruna mitään perusrengasta koristeellisempaa (jotain "timantteja" tms.). Mutta kun tuo naparengas on kymmenen vuotta mulla jo ollut, en minä sitä viitsi poiskaan ottaa vain sen vuoksi, että se on sittemmin alettu mieltää erityisesti naisten muotijutuksi. - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |
Nipsu 28.06.2006 11:01:34 | |
---|
Tietääkö joku kuinka nopeesti huuliläväri menee umpeen jos sen ottaa pois? Kun mä oon jo kauan halunnu sellasen, mutta mulla on syksyllä leukaleikkaus ja muutaman kerran kuukaudessa hammaslääkäri. |
Rattata 28.06.2006 12:23:02 | |
---|
Tietääkö joku kuinka nopeesti huuliläväri menee umpeen jos sen ottaa pois? Kun mä oon jo kauan halunnu sellasen, mutta mulla on syksyllä leukaleikkaus ja muutaman kerran kuukaudessa hammaslääkäri. Kai se on ihan ihmisestä kiinni. Joskus mentiin kaverin kanssa kung fu -treeneihin, kaveri joutui ottamaan huulilävistyksen siks aikaa pois. Kun treenit oli loppu, niin huuli oli menny umpeen. |
Nipsu 28.06.2006 12:28:29 | |
---|
Kai se on ihan ihmisestä kiinni. Joskus mentiin kaverin kanssa kung fu -treeneihin, kaveri joutui ottamaan huulilävistyksen siks aikaa pois. Kun treenit oli loppu, niin huuli oli menny umpeen. No kai siihen voi aina sitten vetää jollain neulalla uuden reiän. Mulla otettiin sairaalassa kulmalävistys pois ilman mun lupaa ja se meni umpeen. Jouduin ottaan uuden, mutta sitä ei saanu edes samaan kohtaan, kun se oli rustottunu siitä kohtaa. |
marikab 04.07.2006 14:53:31 | |
---|
itelläni on 3 lävistystä + 6 korvista. kielessä, kulmassa ja huulessa . Tarkotus olis hankkii vielä bridge :D |
lasol 11.07.2006 11:13:15 | |
---|
korvikset korvissa, nenässä rengas, kielessä kielikoru, huulessa oli tappi mutta yhden yön jälkeen se oli mystisesti kadonnut. Luultavasti nielassut sen kun pallo puuttui... ei siis, on siis |
kumiorava_89 12.07.2006 22:51:02 | |
---|
Kulmassa oli mutta kasvo perhana ulos... parin viikon päästä otan varmaan korvikset ja sitten talvella vois harkita uudestaan sitä kulmaa.... |
jarkkkk 15.07.2006 16:11:46 | |
---|
viikko sitten otin vihdoin kauan suunnittelemani toisen reijän huuleeni. ah. olen niin komea. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
pardy 23.07.2006 23:47:06 | |
---|
Juhuu, alkaa nännilävistykset vihdoin osoittaa paranemisen merkkejä. Ei ne ookaan kun vuoden ja 2kk olleet vasta. Ja korviksetkaan ei oo enää arat. Jeejee. Mitähän seuraavaks... |
nikomati 24.07.2006 11:24:28 | |
---|
molemmissa korvissa tragukset. koskaan ei voi olla liian gei. |
scriptwriter 08.08.2006 15:30:15 (muokattu 08.08.2006 15:36:10) | |
---|
kolme korvissa ja alahuulessa oikealla puolella sivussa rengas EDIT:itse olen itseni rei'ittänyt |
Dutteri 08.08.2006 19:56:14 | |
---|
Koin taas lähenemisen lävistyksiini, kun meinasin ottaa niitä pois, En varmasti ota! Toiseen korvaan vielä rustonipukkaan, rustoon kaksi ja keskelle korvaa yksi. alhaalla korvalehdessä on jo kaksi. Ring my bell |
Heimo 08.08.2006 23:30:29 | |
---|
Smile löytyy ja jos rahaa ja uskallusta riittää niin joskus tulevaisuudessa surface olisi tarkoitus hankkia tuohon 'rintojen väliin' |
holla 31.08.2006 16:41:54 | |
---|
Niebuhr on nyt kohta 2kk ollut, kunhan tästä selvitään niin luultavasti otan smileyn. Just because you're paranoid, doesn't mean
they are not after you. |
hanuristi 01.09.2006 12:16:46 | |
---|
Muutama uus.Noita on nyt 23.10 per korva, napa ja huulessa kaks. Naks Acid |
Nipsu 01.09.2006 15:37:08 | |
---|
Tietääkö joku, pitääkö huulikoru ottaa pois, kun menee hammaslääkäriin? |
käsi 02.09.2006 09:59:36 | |
---|
Juhuu, alkaa nännilävistykset vihdoin osoittaa paranemisen merkkejä. Ei ne ookaan kun vuoden ja 2kk olleet vasta. Ja korviksetkaan ei oo enää arat. Jeejee. Mitähän seuraavaks... vaihdoin nänniläväristä renkaan pois ja laitoin tapin, mutta huomasin että se paranemisen aikana (noin vuosi) olikin sitten hieman mennyt vinoon. hauskasti tappi nyt sitten pikkuisen vinossa. Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa |
käsi 02.09.2006 10:00:20 | |
---|
Tietääkö joku kuinka nopeesti huuliläväri menee umpeen jos sen ottaa pois? Kun mä oon jo kauan halunnu sellasen, mutta mulla on syksyllä leukaleikkaus ja muutaman kerran kuukaudessa hammaslääkäri. odottelehan rauhassa vaikka sen leikkauksen ohi ja sitten laitat sen lävärin Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa |