Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5101 102 103 104 105112 113 114 115 116
Funkånaut
21.01.2013 16:20:13

Jeszse: Miten ton voi tehdä noin päin vittua?

Mua jäi kyl enemmän hämmentämään se, et miks kukaan haluaa Karhu-logon nahkaansa. Varmaan joku porilainen.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Seba
21.01.2013 17:53:11

Funkonaut: Mua jäi kyl enemmän hämmentämään se, et miks kukaan haluaa Karhu-logon nahkaansa. Varmaan joku porilainen.

Joku kuka on hukannut lippiksensä.
Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä.
Kiukkuli
21.01.2013 23:02:27
Jeszse: Ei huono hinta olis, mut ku kattelin kyseisen puljun nettisivuja ni eipä tulis mieleenkään. Ainakaan enää sen jälkeen ku näin tän alanurkassa esiintyvän Karhu-logon. http://koti.welho.com/mtretjak/inkyqueen/site/pics/perinteiset3.jpg

Miten ton voi tehdä noin päin vittua?

Mä otin ekan tatskani InkyQueenissä, enkä myöskään ole tyytyväinen tulokseen. Kuva on vino ja Wilma otti liian paljon vapauksia, kuvaa oli muutettu alkuperäisestä mielestäni liikaa. En suosittele.
delarco
22.01.2013 09:37:43
Kiukkuli: Kuva on vino ja Wilma otti liian paljon vapauksia, kuvaa oli muutettu alkuperäisestä mielestäni liikaa.

Tehtiinkö tää "freehandinä"?

Mietin vaan, että jos siitä oli luonnos piirretty, niin kai sää hyväksyit sen ennen tekoa?
Ja kun se pohja on siirretty iholle ja se on vinossa, niin kai siinä vaiheessa on hyvä sanoa, että uusiks, kiitos?

En ole ikinä käyny Wilmalla, joten en siis ole mitenkään puolesta, enkä vastaan.

Jäi vaan noi lahjakortit vähän niinkuin "käteen", kun löysin osaavan tekijän lähempää ja just hakkautin lisää kolmella sataa.
Jeszse
23.01.2013 11:52:53
Funkonaut: Mua jäi kyl enemmän hämmentämään se, et miks kukaan haluaa Karhu-logon nahkaansa. Varmaan joku porilainen.

Hervannassa ku asuin ni mun lähikapakassa istuskeli yks kantapeikko, jolla oli olkapäässä karhu-logo ja aina karhulippis päässä. :D
RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
RainingRedPaint
27.01.2013 21:27:40
Ajattelin mennä tuonne One Eye Tattoohon ottamaan ensimmäisen tatuoinnin. Mikähän olisi paras tapa varata sitä aikaa. Voiko mennä suoraan sinne liikkeeseen?
"Be Vigilant"
Wallied
27.01.2013 23:16:15
Aika lailla paikan ku paikan kanssa olis paras vaihtoehto käydä paikan päällä jutustelemassa, niin näkee miten kemiat pelaa, miten hyvin ootte samalla aallonpituudella kuvan suhteen jne. Toki on hyvä myös soittaa etukäteen ja varmistaa milloin voi piipahtaa juttelemassa.
Manaatti
28.01.2013 08:08:50
delarco:
Mietin vaan, että jos siitä oli luonnos piirretty, niin kai sää hyväksyit sen ennen tekoa?
Ja kun se pohja on siirretty iholle ja se on vinossa, niin kai siinä vaiheessa on hyvä sanoa, että uusiks, kiitos?

Ota huomioon, että ensikertalainen ei välttämättä tajua / uskalla sanoa tatuoijalle, että "sun kuvas on vinossa ja toi on musta ruma" koska pelkää, että tatuoija vetää herneet nenäänsä. Ja joskus niin käy, mutta se on jo toinen asia.
, , .
Mirrinsane
28.01.2013 16:44:49

RainingRedPaint: Ajattelin mennä tuonne One Eye Tattoohon ottamaan ensimmäisen tatuoinnin. Mikähän olisi paras tapa varata sitä aikaa. Voiko mennä suoraan sinne liikkeeseen?

Paikan päälle vaan. Varmaan soittaessakin sanoo, että tuu käymään. Jos liikkeellä on aukioloajat netissä, niin niiden puitteissa. Toki jos sulla on tietty tekijä mielessä, kannattaa etukäteen tarkistaa, että hää on paikalla.
Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
BoNey
28.01.2013 20:44:03

Tänään oli eka sessio japsisleevestä, saatiin tehtyä about kaikki lainit. Itse tatuoimista taisi olla n. 5 tuntia, meni kyllä suhteellisen kivuttomasti tuon rintakuvan jälkeen.
www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos
TMik
28.01.2013 23:41:23
RainingRedPaint: Ajattelin mennä tuonne One Eye Tattoohon ottamaan ensimmäisen tatuoinnin. Mikähän olisi paras tapa varata sitä aikaa. Voiko mennä suoraan sinne liikkeeseen?

Marssit ovesta sisään ja jos oot netistä kattellu portfolioista kumman haluisit tekevän kuvaa niin sitten vaan odottelet että pääset kertomaan mitä olit aatellu.

Hyvä paikka kyllä. Voin suositella
TheMurno
06.02.2013 01:28:42
Se ois eka tatska 23. päivä. Hitusen ehkä jännittää.
Fake and gay
BoNey
06.02.2013 16:54:15

TheMurno: Se ois eka tatska 23. päivä. Hitusen ehkä jännittää.

Eka kerta on paras! Itsellä seuraava sessio 14. päivä, ja varmaan tuon jälkeen vielä 2 tai 3 päivää tarvitsee ennen kuin on valmista. Sen jälkeen voisi pitää vaikka muutaman vuoden taukoa ennen seuraavaa kuvaa..
TheMurno
07.02.2013 01:18:08
BoNey: Eka kerta on paras! Itsellä seuraava sessio 14. päivä, ja varmaan tuon jälkeen vielä 2 tai 3 päivää tarvitsee ennen kuin on valmista. Sen jälkeen voisi pitää vaikka muutaman vuoden taukoa ennen seuraavaa kuvaa..

Jep. Mä tässä oon jo toista suunnitellu. Kattoo nyt mitä ton ekan kanssa tapahtuu. En kivusta tykkää, mutta eihän toi voi todellakaan sattua läheskään niin paljon, kuin nänniläväri. : D
Fake and gay
Migo
07.02.2013 08:50:18
TheMurno: Jep. Mä tässä oon jo toista suunnitellu. Kattoo nyt mitä ton ekan kanssa tapahtuu. En kivusta tykkää, mutta eihän toi voi todellakaan sattua läheskään niin paljon, kuin nänniläväri. : D

Vinkki: syö hyvin ennen toimenpidettä ja otat esim. buranan. Toemii.
Seba
07.02.2013 09:34:22

TheMurno: Jep. Mä tässä oon jo toista suunnitellu. Kattoo nyt mitä ton ekan kanssa tapahtuu. En kivusta tykkää, mutta eihän toi voi todellakaan sattua läheskään niin paljon, kuin nänniläväri. : D

Tatuointi ei ole mitään nänniläväriin verrattuna :)
Viimeisimpää tehdessä nukahdin siinä maatessa kun hauiksen sisäpintaan piirrusteltiin.
Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä.
LittleCheatter
07.02.2013 11:23:31
Ite käyn ottamassa ens kuun puolella ekan leiman toho lapaluitten väliin. Vielä ei jännitä mutta eiköhä se siinä tuntia aikasemmi viimestää :D
MT
Entropia666
09.02.2013 01:18:20

Kitaramikkitatuointiin tuli tänään loimukansitaustat + valkosta kitaran osiin. Tuli muuten aika komee. Kuvasta kuva kunhan paranee.
Täysin uudet sivut: H A J E . F I
BoNey
15.02.2013 12:26:09

Toinen sessio hihasta takana, kuvaa löytyy omista kuvista :)
Ssyba
21.02.2013 22:14:25 (muokattu 21.02.2013 22:19:12)
http://www.voodootattoo.fi/

käykääpäs katsomassa tuolta kuvagalleriasta nuo muotokuvat.

Siis tämäkin tyyppin on ilmeisesti hakannut tatuointeja ammatikseen jo ties kuinka kauan. Miten on edes mahdollista, että taso on noin karmeaa? Miksei jokainen tuollaisen tatuoinnin omistaja haasta tekijää oikeuteen? Tai kosta edes jotenkin.

Itse näkisin että tatuoija on taiteilija. Taiteilijalla PITÄÄ olla kanttia kieltäytyä tekemästä jotain, jos tietää ettei taito riitä. Edelleen kysyn, miten on mahdollista että joku voi hakata toisten ihoon tuollaisia kuvia?

Itselläni ei ole tatuointeja, eikä tule. Hyvin tehty tatuointi voi kuitenkin parhaimmillaan näyttää ihan kohtuullisen järkevältä.

Tässä huvikseni katselen noita eri tatuoijien gallerioita ja tämä VooDoo tattoon herra kyllä veti aivan pohjanoteerauksen.

Tarkoitan nyt erityisesti tuota Elviskuvaa, Jenna jamesonia ja tuota vauvakuvaa.
Karhu III, elämän nektariini...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)