Jormaz 28.01.2005 09:25:00 | |
---|
Mä oon miettiny sitä että miten Tehosekoittimen laulajalla pysyy jalat kiinni kropassa kun sillä ei oo pakaroita... Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
saha 03.02.2005 16:21:12 | |
---|
Mä oon miettiny sitä että miten Tehosekoittimen laulajalla pysyy jalat kiinni kropassa kun sillä ei oo pakaroita... Mielenkiintoiset mietteet, pakko myöntää. Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
Voxauttaja 03.02.2005 22:24:34 | |
---|
Käsittääkseni ainakaan Tampereella ei saa kävellä kadulla ilman paitaa. Täh! Onko tää kaupunki jollakin 1800 luvulla vielä? Aina muusissa |
Dr.El 04.02.2005 01:34:47 | |
---|
Helsingissäkin oli toi paitapakko jonkin aikaa sitten, tais kumoutua kun poliisit kyllästyi jakamaan sakkoja.. Tuskin ne kyllästyy siihen... Revolution I$ My Name |
Tauvo 05.02.2005 23:57:28 | |
---|
*Mun mielestä kaupassa ei sais käydä ilman paitaa*Se on jotenki oudon näköistä* |
armadillo 06.02.2005 01:16:19 | |
---|
Isäukon kotiseuduilla oli eräs äijä, joka ajeli kylänraittia fillarilla pelkät shortsit jalassa. Talvella sillä oli T-paita päällä, ettei vaan olis kylmä. "Hey, you've got weasels on your face" |
Maardi 07.02.2005 19:19:03 | |
---|
Isäukon kotiseuduilla oli eräs äijä, joka ajeli kylänraittia fillarilla pelkät shortsit jalassa. Talvella sillä oli T-paita päällä, ettei vaan olis kylmä. Lämmin talvi sielläpäin |
Volle 09.02.2005 19:06:46 | |
---|
Käsittääkseni ainakaan Tampereella ei saa kävellä kadulla ilman paitaa. Kukas tän on kieltänyt? Kunnan valtuusto vai joku kovien jätkien porukka, joka vetää paidattomia turpaan? Mun kokemusten mukaan paidan käyttämättä jättämisestä seuraa Tampereella pääsemättömyys joihinkin ravintoloihin ja vittuilu kanssaihmisiltä (tyyliin "paita päälle, narukerä!"). Lisänä voi tulla kipeeks, jos on liian kylmä. Nam. |
Rattata 09.02.2005 22:32:39 | |
---|
Kukas tän on kieltänyt? Kunnan valtuusto vai joku kovien jätkien porukka, joka vetää paidattomia turpaan? Mun kokemusten mukaan paidan käyttämättä jättämisestä seuraa Tampereella pääsemättömyys joihinkin ravintoloihin ja vittuilu kanssaihmisiltä (tyyliin "paita päälle, narukerä!"). Lisänä voi tulla kipeeks, jos on liian kylmä. Jep. Kyllä mä oon ainakin nähny kesäsin Tampereella useinkin miehiä ilman paitaa. Ja ihan hetero oon... :) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Henko 10.02.2005 16:25:58 | |
---|
Kukas tän on kieltänyt? En oo kyllä vaivautunu vieläkään asiaa selvittämään, mulla vaan on semmonen käsitys että tääl on tommonen pykälä. Kunnan valtuusto vai joku kovien jätkien porukka, joka vetää paidattomia turpaan? En oo kyllä saanu sen kummemmin turpaan kuin sakkojakaan paidatta olemisesta. Tilutan hitaammin kuin varjoni. |