Aihe: Miksi pukeutuminen ja musiikki maku liitetään toisiinsa?
1 2 3
ganesha
31.07.2004 15:20:21
miksi ihmiset pukeutuu? :D
(ymmärrän, että talvella - mutta kesällä ihan turhaa toimintaa, minusta...)
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
JS
05.08.2004 12:59:01
miksi ihmiset pukeutuu? :D
(ymmärrän, että talvella - mutta kesällä ihan turhaa toimintaa, minusta...)

Tässä on viisas inehmo...
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
Henko
05.08.2004 22:22:02

Jos pariskunta kävelee käsi kädessä niin kyllä nekin liitetään toisiinsa.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Keba
06.08.2004 12:49:23
Kuulostaako esim. metallimusa semmoiselta, että sitä kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa?
No en tiedä oikeastaan.

Millaista musiikkia kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa? Onko semmosia olemassa??
Unworthy Knight
06.08.2004 16:45:00
Jos pariskunta kävelee käsi kädessä niin kyllä nekin liitetään toisiinsa.

Ei siihen edes moista tarvitse. Riittää että tulee kaupasta ulos niin että on vain yksi kauppakassi, perkele.

Minäkin olen seurustellut tusinan muijan kanssa melkoisen monen ihmisen mielestä, juuri vastaavien tapahtumien johdosta.

Ja luonnollisesti olen sitten myös Saatanan palvoja ja juoppo.

Kaikki tämä selviää opistomme tietotoimistolta, mukava ihminen jolle kaikki tilittävät kaikenlaista, vaikka hänen ei ole luvannut mitään ystävyyttä tai vaikenemista asiasta.

Ihmiset vetää todella kiinnostavia johtopäätöksiä, ehkä se johtuu myös siitä että näiden "totuuksien” takan on 16-18 v. älykköjä.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Mirrinsane
06.08.2004 19:56:52

Millaista musiikkia kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa? Onko semmosia olemassa??

whamia?
I don't suffer from insanity, I enjoy it.
Moratoria
07.08.2004 01:45:16
Musiikkimaku on yhdyntäsana.
Härski
07.08.2004 21:22:42
Musiikkimaku on yhdyntäsana.

Ja pillu on suku puoli eli n.
Moratoria
07.08.2004 22:40:47
Ja pillu on suku puoli eli n.

Niin taikka suvun puoli.. kas, elin!
PoLFus
11.08.2004 01:40:26

Kuulostaako esim. metallimusa semmoiselta, että sitä kuunnellaan vaaleanpunaisissa villahousuissa?
No en tiedä oikeastaan.

repesin. plussa tuli
"polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi
defleaf
27.08.2004 17:17:07
Mä oon mieetinyt miks ihmiset "luokitellaan" joihinki ryhmiin sen mukaan miten pukeutuu.. Siis kun mun mielestä räppäri voi esim. pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ym. Tai sit jos kuuntelee vaikka heviä ja pukeutuu kuin punkkari se on tosi outoo.. miksiköhän.. ?
Kommentoikaa..

On olemassa tiettyjä pukeutumiskoodeja. Ihmiset raakataan enemmän tat vähemmän niiden mukaan. Surullista, mutta kulttuurimme on sellainen.
Steelgod
03.09.2004 17:23:34

Niin, samaa asiaa olen miettinyt. Jos ihmisellä on vaikka hakaristi hihassa niin miksi kaikki luulee sitä natsiksi ja miksi ei voi kulkea suomen lippu pilottitakissa, ettei sua luulla rasistiksi. Jos vaan sattuu tykkäämään niistä.?
"Within the power of Metal"
Ola_90
03.09.2004 23:53:25
Niin, samaa asiaa olen miettinyt. Jos ihmisellä on vaikka hakaristi hihassa niin miksi kaikki luulee sitä natsiksi

Öh... tämä taitaa olla vähän huono esimerkki.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
The Boss
05.09.2004 21:24:37
siksi että pukeutuminen on osa TYYLIÄ ja KULTTUURIA... samoin musiikki. Hand in hand they go!!!!

PS. tosin... ei tarvitse olla mustia kuteita ja pitkää tukkaa mikäli haluaa heviä kuunnella. =))

Oon aikalailla samaa mieltä. Eivät kaikki silti ole sidonnaisia musiikki-pukeutumis-tyyliin esim. useat nörtit kuuntelee nykyään heviä ja pukeutuminen on (niin kuin usein myös henkilötkin) aika TROO!!!!!!!!1111
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Steelgod
11.09.2004 14:01:25

Öh... tämä taitaa olla vähän huono esimerkki.

Jaahas olisikos taas pitänyt laittaa hymiö perään, että ironian tunnistuskone menisi päälle. Siis tarkoitin sitä, että eikö se nyt ole aika itsestään selvää miksi pukeutuminen ja musiikkimaku liitetään toisiinsa.
"Within the power of Metal"
Ola_90
11.09.2004 22:23:58
Jaahas olisikos taas pitänyt laittaa hymiö perään, että ironian tunnistuskone menisi päälle. Siis tarkoitin sitä, että eikö se nyt ole aika itsestään selvää miksi pukeutuminen ja musiikkimaku liitetään toisiinsa.

Joo sori, kyllä nyt hoksasin kun luin tuon sun viestin vähän tarkemmin. Luin sen ensin vähän puolihuolimattomasti ja ajattelin että meinasit että kyllä vaikka hipin näköinen tyyppi voi kuunnella räppiä, mutta puhuitkin justiin päin vastaisesta jutusta. Joo.

Mutta toisaalta, kyllähän Johnny Rottenkin piti rautaristiä kaulassaan ja silti vihasi fasismia. Ei se pukeutuminen kaikkea meinaa. Tai tuossa Rottenin jutussahan oli ihan vaan provosoinista kyse. Lähteepäs taas laadukasta tekstiä multa.
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
narzghail
12.09.2004 11:27:37
Alitajuntaa ja alakulttuuria. Laumakoon vaihtelevuutta ja predominanttien tunteiden värisävyjä.
-Ukonvasara halkaisee saastaisen kallon-
DJKaaos
12.09.2004 11:50:40
Mä oon mieetinyt miks ihmiset "luokitellaan" joihinki ryhmiin sen mukaan miten pukeutuu..

No eiköhän 90% tapauksista tämä pukeutuja itse halua, että hän pukeutuu/näyttää siltä mitä musaa hän suurimmaksi osaksi kuuntelee. Esim. mustiin pukeutunut pitkätukka varmaan kuuntelee metallimusiikkia ja joku yli-isoihin räppärikuteisiin sonnustautunut veltto ketjukaula tuskin mikään iskelmämusiikin tai metallimusiikin ylin ystävä ole.
Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla
Rattata
12.09.2004 14:04:24
Musta ei ainakaan erkkikään ottais selvää pukeutumisen perusteella minkälaista musiikkia kuuntelen.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Paijukainen
20.10.2004 14:00:58
koska ihmisten oletetaan pukeutuvansa samoin kuin idolinsa?
soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)