Miikathebest 21.05.2004 17:28:05 | |
---|
Andrey Bolshakov Se on siinä! |
Da Make 21.05.2004 17:49:08 | |
---|
Heh, minulle tuli kerran joku ~16 vuotias jätkä kiehnäämään Nosturissa... Olisttepas nähneet sen ilmeen kun sanoin "joo-o"... Jätkä luuli ihan tosissaan neidiksi, toimenpiteisiin on rynhyttävä. Ainiin, eilen sain kuulla eräältä kaveriltani "Sä olet ihan Ville Valon näköinen.". Vai niin, kiitti vaan tästäkin. |
Adelheid 22.05.2004 02:04:42 | |
---|
|
pallo 22.05.2004 12:33:49 | |
---|
Ja kun on löytänyt mieleisensä, voi jopa lähettää sähköpostia! Mun suosikki on suomalainen Jarkko, jonka kotisivujen sisältö on "Selected pictures of my growing hair and various styles in chronological order, between August 1997 and April 2003". Hehee! Aika seonnut tyyppi. |
CaRRion__ 22.05.2004 14:49:52 | |
---|
"Hevarin" kuuluukin olla ruma. Etsä kyllä oo ruma! --Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one-- |
Phobophile 22.05.2004 23:13:38 | |
---|
Etsä kyllä oo ruma! Hoho! Ei vaan, niin kai sitten :) jau jau! |
Adelheid 22.05.2004 23:47:43 | |
---|
MUN mies on ruma :D (Katsokaapa omakuva) Ruma, pitkä tukkainen mies = ture metalli mies |
tp_bountyhunter 23.05.2004 11:14:28 | |
---|
Johan nyt, eikö "hevarit" ole ihmisiä? Vai jotain erityislajia edustavia? Eli onko nyt sitten valkoiset, aasialaiset, mustat ja hevarit? Itse olen hyvinkin tyytyväinen omaani. "Conversation, like several portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated."
-Geoffery Rush as the Marquis de Sade |
Unworthy Knight 23.05.2004 11:50:28 (muokattu 23.05.2004 13:06:06) | |
---|
Johan nyt, eikö "hevarit" ole ihmisiä? Vai jotain erityislajia edustavia? Eli onko nyt sitten valkoiset, aasialaiset, mustat ja hevarit? Itse olen hyvinkin tyytyväinen omaani. Juuh, hevarit on muinainen rotu joka on soluttautunut muihin rotuihin .Se on ehdottomasti muiden yllä ja tulee sieltä hallitsemaan teitä kaikkia muita säälittäviä elämänmuotoja. Nätit hevarit on jotakin vakoojia edelleen tai puoliverisiä. EDiT: Göö! Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
tp_bountyhunter 23.05.2004 13:00:38 | |
---|
Juuh hevarit on muinainen rotu joka on solutautunut muihin rutoihin.Se on ehdottomasti muiden yllä ja tulee sieltä hallitsemaan teitä kaikkia muita säälittäviä elämänmuotoja. Nätit hevarit on jotakin vokoojia edelleen tai puoliverisiä. Niin se varmasti on. Tosin että se soluttautuminen on ollut vähän niin ja näin. Milloin aina ongelmia angstaamisen ja sosiopaattisen käyttäytymisen kanssa jne. Ja täytyy kyllä sanoa että jokaikinen rotu on edelleen säälittävä mielestäni (syrjin kaikkia tasapuolisesti). "Conversation, like several portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated."
-Geoffery Rush as the Marquis de Sade |
Velhonainen 23.05.2004 18:17:48 | |
---|
Kyllä niitä on, ne on vaan kaikki piilossa maailman pahuudelta. Eli kotona hautomassa itsemurhaa kuten minun entinen tosin hyvänäköinen jätkäkaverini. Jollain pitää olla jos jollain ei. |
Unworthy Knight 23.05.2004 18:41:59 (muokattu 24.05.2004 13:01:52) | |
---|
Kyllä niitä on, ne on vaan kaikki piilossa maailman pahuudelta. Eli kotona hautomassa itsemurhaa kuten minun entinen tosin hyvänäköinen jätkäkaverini. Painelit siis vaan tyypin luukkuun ja hait poies mätänemästä ? Törkeetä. Snow covers my frozen corpse/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
A Fiend 23.05.2004 19:28:08 | |
---|
miks kaikki "hevarit" joita nyt tapaan lähinnä keikoilla on sellasii isokaljamahavähänmäoonkova-tyyppiä? tai oon mä kyl tavannu poikkeuksiakin :) Is Death Another Birthday? |
Bassballs 23.05.2004 19:50:50 | |
---|
miks kaikki "hevarit" joita nyt tapaan lähinnä keikoilla on sellasii isokaljamahavähänmäoonkova-tyyppiä? tai oon mä kyl tavannu poikkeuksiakin :) Siksi kun se kuuluu hevi-imagoon. Perus rokkimiksaaja on iso kaljamahainen pitkätukka Metallica/joku muu heavybändi-paitoineen. "Hevari"-sanasta tulee väkisinkin mieleen tuo, mitä sanoit. Hyvännäköisiä rokki/heavy-tyttösiähän taas sitten riittää. 'Seksikäs'-sana voisi mielestäni tarkoittaa juuri tällaista rokkipimua.. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On meneviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Uruk 23.05.2004 20:20:50 | |
---|
Krhm. En nyt ala kehumaan itseäni, kerron vain faktoja. Eli, minä: Metallimies, heviperse ja naisten mielipiteet. --------------------------------------------------------------------- Eli minä, hevari ja ylpeä siitä en itseasiassa välitä ulkonäöstäni paljoa, välillä käytän kajaalia ja niinpoispäin. (Räikeät finnit peitetään kyllä peitepuikolla.) Niin, en pidä itseäni kauhean komeana ja niin poispäin. Mutta, nähtävästi osa naisista(ika suuri osa)väittää minua komeaksi, syötäväksi, kuumaksi, söpöksi ja niin poispäin. En ole lihaksikas, aika laiha ihminen. Yleensä keikoilla, festareilla, rannoilla, ruokakaupoissa, yleensä melkein aina kun häivyn luolastani saan naispuolisilta ihmisiltä lämpimiä katseita ja hymyjä. Joskus jos jaksan flrittailen heidän kanssaan, mutta yleensä minulla on niin pirun kiire että kaverit viimeistään huomattavat että "Näitkö miten toi kissa katto sua?" Perjantai-illat ovat minulle vaarallista aikaa koska silloin liikkuu kännisiä kähmijänaisia. Hevinaiset, goottineidot, jopa osa teiniXpissiXeistä ovat antaneet minulle niitä "lämpimiä katseita". Mitä tästä opimmekaan? Emme niin mitään. Yksi apina senkun vain kehuu itseään. ;) "Liisa hakee sakset..." |
seitikki 24.05.2004 10:08:33 | |
---|
Painelti siis vaan tyypin luukkuun ja hait poies mätänemästä ? Niin minä ainakin tekisin. "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
CaRRion__ 26.05.2004 08:43:53 | |
---|
Hoho! Ei vaan, niin kai sitten :) NIIIH! >:) --Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one-- |
Phobophile 26.05.2004 15:48:11 | |
---|
NIIIH! >:) Se on mielipidekysymys. Love Subverted, Lust Perverted |
Henko 26.05.2004 19:50:40 | |
---|
Blacki Lawless oli lavalla "hyvännäköinen". Horror Sweet Horror. |
Da Make 26.05.2004 23:14:24 | |
---|
Muistakaa: Älkää sekoittako hevaria ja metallistia. Hevari on sellainen "perus rokkari". Ehkä IronMaiden t-paita ja nahkatakki. Pitkä letti, usein luonnon värinen. Metallistilla puolestaan pitkä nahkatakki, pitkä musta tai muun värinen letti. Nahkaa... prejudice... |