Aihe: Korut..
1 2 3 4
Mimi
28.12.2003 15:39:19
Hopeaa löytyy täältäkin, jostain syystä en tykkää kullan väristä yhtään... Hopeinen rippiristi kaulassa, ei mikään kauheen iso, semmonen pieni vaan. Sit mulla on joku tommonen hopeanvärinen härdelli kaulassa, se roikkuu mustassa nauhassa, enkä oikein tiedä mitä se esittää, aika rok joka tapauksessa =)... Korvissa on oikeessa kolme hopeista rengasta ja vasemmassa yksi rengas, aikomuksissa hankkia vielä pari lisää tohon oikeseen. Sormus, hopeinen oikeassa kädessä, satunnaisesti muitakin hiluja sormissa. Sit mulla on rannekoru semmonen missä kiluu jotain sydämen kuvia, se on vasemmassa ranteessa ja oikeessa on yleensä muutama hiusrenkku ja pari ystävännauhaa ja muutamia (tai kymmeniä) helmikoruja, semmosia ihan pieniä helmiä siis, ei mitään tiimarinjumbohelminauhoja...
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
Unworthy Knight
28.12.2003 16:13:28
Harvat ovat helyt mulla,
Vain kaulassa roikkuu lohikäärme.
Sitä hommaa se on jo tehnyt vuosia.
Ristiä ovat mulle tarjoneet monesti.
Laatikon syövereihin moiset isken.

Ehkä joskus hommaan lisää helyjä
Olen vain kovin nirso.

Tai noh onhan mulla tuollainen ranne "koru"
12 rivinen rotta.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
pikkupeikko
28.12.2003 20:31:20

korvissahan noita on...yhteensä kuusi kappaletta. Vois tehdä lisääkin joskus. Muuten en tykkää oikein koruja käyttää. Joskus ehkä eksyy kaulaan, ranteeseen tai sormeen joku, mutta yleensä otan sen suht nopeesti pois. En vain osaa käyttää niitä.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
rockprinsessa
29.12.2003 12:47:48
hopeinen heartagram
" I see through the darkness My way back home The journey seems endless But I'll carry on "
Opiate.
29.12.2003 15:37:33
Ennen käytin paljon enemmän koruja kuin nykyään, etenkin kaulakoruja. Niitä en nykyään käytä juuri ollenkaan, joskus harvoin saatan jonkun pistää, mutta harvemmin.

Alahuulessa minulla on ihan sellainen 'perusrengas', eli kirurginteräksinen rengas (pallolukolla). Kielestä löytyy myöskin semmoinen perinteinen tappi, molemmissa päissä ne peruspallot, ei mitään kiviupotuksia. Yksinkertainen on minusta lävistyskoruissa usein kaikkein kauneinta. Pätee kyllä osin muihinkin koruihin. Yksityiskohdat ja monimutkaisuudet on hauskoja pieninä määrinä. Ja ei mitään kultaista tai kullanväristä.

Korvanlehdissä on yhteensä viisi reikää, joissa en ole pitkiin aikoihin mitään pitänyt. Kunhan saan rahaa, niin ostan hukkuneiden korujen tilalle tuollaisia samanlaisia renkaita kuin mitä huulessani, kokoja en ole vielä päättänyt.

Toisinaan kädessä on niitä jokapojanjatytön helyrenkaita, eli sellaisia hopeanvärisiä, ohuita renkaita, joita äidiltäkin on joskus nuoruudessa löytynyt. Niiden ääni vaan on niin rasittava, kun ne helisevät joka välissä kun kättään pikkuisenkaan liikauttaa, niin käyttö on vähentynyt tästä syystä. Lisäksi aineena on vielä joku nikkeli, ja vaikka en allerginen olekaan, niin eipä siitä iho varmaan kovinkaan diggaile pidemmän päälle.
Via
29.12.2003 18:51:23
Lisäilläänpä tähänkin... eli sormukset taisin unohtaa kun aikaisemmin tähän kirjoitin, harvoin käytän, mutta silloin kun käytän niin niitä on yleensä aikas paljon. Hopeisia. Ja korvassa tavallaan rustossa on uusi koru, siinä kaksi tavallista palloa. siis ei siinä reunassa rustossa vaan tavallaan korvan keskellä. Kun osaisi selittää...
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Via
29.12.2003 18:55:46 (muokattu 29.12.2003 18:58:54)
aah, bmezineltä katsoin, eli tuo mulla korvassa on ilmeisestikin snug piercing -nimellä kulkeva korunen...
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
kiva
03.01.2004 18:41:09
Hopeinen rannelaatta ja kaksi hopea ketjua kaulassa, joista toisessa roikkuu hopeinen risti.
North
04.01.2004 04:20:27
Itselläni on hopea kaulaketju jossa roikkuu flying-v.
Tupakoitsijoista kuolee noin puolet tupakan aiheuttamiin sairauksiin,mutta tupakoimattomat kuolee kaikki :)
voltasparta
05.01.2004 17:54:45
pumpkins koru vai?
Miraculous you call it babe You ain't seen nothing yet They've got Pepsi in the Andes McDonalds in Tibet Yosemite's been turned into A golf course for the Japs The Dead Sea is alive with rap
Levoton Tuhkimo
08.01.2004 13:15:40
Hmm.... Kahdet korvikset, toisessa korvassa toisinaan sellanen ketju-systeemi. Kaulassa pidän kultaista ristiä, kultaista sydäntä ja hopeista pisaraa... Muutenkin pidän lähinnä hopeisista koruista. Myös paksuja sormuksia tykkään käyttää...
Angie
08.01.2004 21:29:05
Vasemassa korvassa kolme korvista, pieni hopeinen semmonen rengas, jossa on pallo (niillä on varmaan joku ihan nimikin, mutta en mä tiedä..) ja kaks nappikorvista: vihreä kukkanen ja semmonen hopeinen pallo.
Oikeassa korvassa sille renkaalle ja kukkaselle parit. Hopeiselle pallolle käyn joku päivä rei'ittämässä tilaa, kun en uskalla itse piikittää..
Vaseman käden keskisormessa isoveljeltä saatu hopeinen sormus, jossa musta kannabislehti. Saman käden ranteessa on poikaystävän mustat, langasta punotut ohuet rannekkeet, joissa muutamat pienet helmet rastaväreissä. Lisäksi ranteessa on punaruskeista puuhelmistä koottu hauska rannekoru.
Kaulassani pidän aina pienen pieniä puuhelmiä täynnä olevaa nauha, jossa roikkuu jännä hopeinen ja koristeellinen, ympyrän muotoinen lituska.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
Jenka
08.01.2004 23:23:53

Puuhelmet saattaa löytyä kaulasta. Harvemmin käytän muita kuin kaulakoruja. Niin ja joku ketju saattaa löytyä puuhelmien sijasta.

Joskus on sormus sormessa.

Korvissa on joskus pienet renkaat.. ei oo nyt vähään aikaan ollut.

Joka päivä ei oo koruja. Esim. tämä päivä on ihan koruton päivä.
It takes a fool to remain sane.
Vanalkar
09.01.2004 13:08:36 (muokattu 09.01.2004 13:09:14)
Kaulassa joko mjölnir, pentagram tai miekka.

Sormiin tungen taasen susi- ja pentagrammisormuksen.
Ormurin Langi
ANNII
09.01.2004 13:32:44
korvissa on kuudet renkaat niillä pallukoilla ja sitte kaulassa on mustassa narussa semmonen valkonen littana outo kuvio, jotain luuta kai?? kaulassa myös toinen kiva juttu en osaa selittää...
käytän näköjään liian vaikeita koruja.
sing with the tempest & rock like a hurricane
Stain
09.01.2004 14:10:45
pumpkins koru vai?

Kenellä on pumpkins-koru? Onko semmosia?
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Lord of the strings
10.01.2004 15:38:41
Ei ole koruja.
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
vaurio
10.01.2004 18:46:22
sanonpa sanan tähänki.. jos koruja on, ne on yleensä mustaa nahkaa ja niissä on niittejä. niitit on seksikkäitä.
sit on tietysti nää mitkä menee nahan (oman) läpi, eli piikki alahuulessa, rengas nenässä ja nännissä. oli ennen kulmassaki mut se katos helsingin yöhön..

eek! joku tunnistaa mut vielä tästä....
. _____ ____ . / '' / . ' | | / | | , . _____/ ''_____/
Shemhamforash
18.01.2004 15:01:51

-Kaulassa liian teräväkulmainen pentacle (auts) ja poikaystävän tunnuslevy, joskus harvemmin myös musta "kaulapanta"nauha sekä musta siivellinen sydän.
-Korvissa piikkikorvikset.
-Ranteessa kaksirivinen niittinahkakoru ja toisessa yksirivinen rotta-piikkinen nahkakoru. Sekin liian teräväkulmainen. Joskus voi olla myös sellainen hämähäkki-rannekoru-sormus-härveli, mutta se on vähän epäkäytännöllinen.
-Sormissa pääkallosormus ja sellainen hopeanvärinen koukerosormus, missä on musta kivi.
-Lanteilla roikkuu useampikin ketju, mutta niitä ei kai lasketa koruiksi?

Kullanväristä en pidä. Hopeisesta kyllä.
Tulessa haluan katsoa maailman palavan.
Cutter
23.01.2004 16:58:37
Mä tykkään käyttää paljon koruja. Sellasia puuhelmi/ketju/nahkaremmikoruja. En käytä ollenkaan yleensä hopeisia tai kultasia koruja. Korkeintaan on pronssia tai jotain. Joskus on mullakin sellasia koruttomia päiviä, mut toisinaan saatan pitää samoja koruja jopa vuosia yhteen mittaan... Olen korufriikki.
"Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)