Aihe: Miss Sixty farkut
1 2 3
PuNkKi
22.10.2003 02:16:29
Arvatkaas menenkö muotiliikkeeseen enää koskaan ?!

Et, joskus vuonna 1 ja 2.. eksyin kans johonkin
trendipelle/muoti liikkeeseen. siellä oli muistaakseni
sillon joku paita minkä olis tahtonut.. mutta se hinta..
sillon tein lupauksen että semmosiin en enään mene.
enkä muuten ole käynytkään :) whii, oon jotai sentäs
saavuttanut.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Via
22.10.2003 09:46:33
Silloin kun rahaa on pikkuisenkin ylimääräistä niin ostan vaatteen hinnasta välittämättä jos sen todella haluan (eli lähes aina, pitäisi myydä vanhat vaatteet pois kun uudet ei enää mahdu kaappeihin) Tosin kallein vaatehankinta ikinä on silti se parin vuoden takainen vanhojenpäiväpuku, jonka kankaat jo maksoivat melkein 3000 markoissa... Osa kaappiin kertyneistä vaatteista on sitten kyllä niin vähän mun tyylisiä kuin vain voi olla enkä niitä ole päälleni sovittamisen jälkeen laittanut.
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan."
Leikari
22.10.2003 17:07:29
Katsoin jossain liikkessä Miss Sixty farkkujen hintaa
129 Euroo!!
OMG, miettikää mitä kaikkee paljon käyttökelposempaa tolla rahalla saa. vaikka nyt esim. Sonyn DVD playerin josta on aivan varmasti kauemmin iloa kun farkuista jotka on puolen vuoden päästä vanhanaikaiset.
129 MARKKAA ois mun mielestä lähempänä tuollaisen puolihyödykkeen hintaa.Mimiten helvetissä farkkujen hinta on voinut mennä tollaseksi? 767 markkaa.
Ei mitään järkeä!!

- kuka mitäkin - jos housut näyttävät hyvältä + vielä voi osoittaa naapureille, että ei ole köyhä, niin mikä ettei
- eikä hinta farkuistakaan niin paha ole - normaalit miesten "suorat" housut (jos ei aivan market- osastoa katso) pyörivät helpolla 150,- euron tuntumassa - paremmat vetimet töihin ja juhliin Stokkalta ja Kuusiselta ovat tuota luokkaa & ovat kyllä laadultaan hintansa väärtejä ("merkkituotteet" so. bossit ja kalvinit on jo toinen asia)
- sehän on ihan siitä kiinni mitä p...e kestää kun jotain hankkii - yksi preferoi yhtä ja toinen toista. Itse en välittäisi jostain dvd-palyeristä edes vanhasta satkusta kun sille ei ole mitään käyttöä.
Pallisti
31.10.2003 15:29:44
Meigä on ihan kusessa kaikkiin Miss Sixty-pyllyihin!!!1
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Jenka
31.10.2003 19:07:25

Kyllä kivempiakin housuja saa ja paljon halvemmalla..myös ihan laadukkaita ! Mutta joillekin Miss Sixtyn farkut on tärkeämpi juttu kuin.. no jokin muu juttu.. :D
-memmu-
01.11.2003 16:35:55
mä pärjään vallan mainiosti ilman miss sixsty farkkui. en ikinä maksais farkuista noin kauheesti, mutta joistain kengistä tai hameesta voisinkin maksaa..
Bacchus
02.11.2003 15:47:07
... hankkii - yksi preferoi yhtä ja toinen toista. Itse en välittäisi jostain dvd-palyeristä edes vanhasta satkusta kun sille ei ole mitään käyttöä.

"Prefer"=englantia, elä sotke suomeen.
!
noir
02.11.2003 19:56:53

Jeah, tulee ihan kansantalouden luennot mieleen.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Absoluto
03.11.2003 11:36:14

Mikäs keissi täällä on meneillään? Nyt tää insidentti pitää ratkaista ASAP!
Jau!
Leikari
03.11.2003 16:30:15

sorry kun pahoitin mielesi - oli minulla lipsahtanut sinne "player" kin.
absentti
04.11.2003 23:15:45
Ostin viime keväänä miss sixtyn farkut syystä että ovat hyvälaatuiset ja käytännölliset.
tärkeää on ymmärtää ettei mitään tärkeää voi ymmärtää
noir
05.11.2003 06:58:20
Ostin viime keväänä miss sixtyn farkut syystä että ovat hyvälaatuiset ja käytännölliset.

Käytin kesällä Workerin työhousuja, ne ovat hyvälaatuiset ja käytännölliset.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
PomppoK
05.11.2003 10:33:46

mutta nyt kun kerran ollaan muodin maailmasa, niin kyllä nuo kyseiset miis sixty farkut kuten muutkin ovat naisihmisten (varsinkin oikeiden sellaisten) päällä hyvin kauniita.
Siitä haluankin kiittää nykypäivän muotia..kylmät väreet kulkee selässä kun ajattelen 80-luvun "farkut kainaloon asti"-muotia..hyi..

Eipä tämä nykyinenkään muoti (housujen vyötärö niin alhaalla JA tiukalla, että maha pullistuu sen päälle ja stringit vilahtaa) mikään kovin eroottinen ole... ainakin omien havaintojeni mukaan (etenkin) tuo Miss Sixty-"kulttuuri" on juuri tuota. Hyi hyi! Samaan 'hyi hyi'-kastiin menee kyllä moni muukin nykypäivän villitys pukeutumisessa...

MIKSI!?
Send more money...
Veke
07.11.2003 14:36:52
Ostinpa tossa uudet 129€ maksavat Miss Sixty farkut. Ihan ylihyvän tuntuset jalassa ja coolin näköiset kaiken lisäksi ku pistää ne lahkeet sukkien sisään.
gandar
07.11.2003 16:46:17
Kyäh. Mikään ei ole epäeroottisenpaa, kuin nähdä olminvalkoista sakkolihaa pursumassa napapaidan alta ja takapuolella stringit vedetty korviin ja MissSixtyt on tietenkin juuri sitä matalavyötäröisintä mallia. Noiden ostamiselle pitäisi olla jonkinlainen ikä- tai älykkyysrajoitus ...

Ja tietenkin noita ostetaan kun teiniXpissiksien rahakäytöntö on "pappa betalar", ei se raha tunnu omassa lompakossa.
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
pikkupeikko
09.11.2003 18:29:28

just pari päivää sitten mietittiin frendien kanssa että mikä siinä on kun ihmiset ei käy kirpputoreilla...itse löysin nahkatakin ja sammarit, tosi hyvässä kunnossa, yhteensä 50e.

en ymmärrä että joku ostaa 100 euron housut, jotka ei ilmeisesti ole edes oikeeta farkkua. ja jotka hajoaa tosi nopeesti. tai jotka on rikottu valmiiksi, ja silti maksaa ihan älyttömiä.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
Pallisti
09.11.2003 23:07:43
just pari päivää sitten mietittiin frendien kanssa että mikä siinä on kun ihmiset ei käy kirpputoreilla...itse löysin nahkatakin ja sammarit, tosi hyvässä kunnossa, yhteensä 50e.

Minä en käy siksi kirppareilla, koska en halua ostaa käytettyjä vaatteita, kirppareilla on sekaista, näytteile asettelua ei ole mietitty eli kaikki on samassa kasassa ja haisee. Lisäksi teen yhteiskunnalle palveluksen, kun ostan rahalla kaupasta kalliita uusia vaatteita.
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
hanuristi
12.11.2003 15:31:46
Minä en käy siksi kirppareilla, koska en halua ostaa käytettyjä vaatteita, kirppareilla on sekaista, näytteile asettelua ei ole mietitty eli kaikki on samassa kasassa ja haisee. Lisäksi teen yhteiskunnalle palveluksen, kun ostan rahalla kaupasta kalliita uusia vaatteita.

mä ostan suurinpiirtein kaikki vaatteet kirppiksiltä.ei muualta löydy mitään..
Backstreetin housut on muuten hirveitä.ne ei pysy ylhäällä vaikka ois kuinka hyvä vyö.henkselit vois auttaa...

nimimerkillä "omistan yhdet kelvolliset housut,yhdet kelvottomat ja yhdet verkkarit"

housujen kelvottomuuden takia käytänkin usein hameita.
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
NYdoll
12.11.2003 17:26:06

Miss sixtyn farkut on pirun hyviä jalassa samoin onlyt... Miks miesten farkut on aina semmosia pirun jäykkiä, ettei voi yhtään kireempiä pitää ku ne hirttää pallit!
"that´s the way I like it baby, I don´t wanna live forever" Motörhead - Ace of spades
Bacchus
15.11.2003 16:55:02
sorry kun pahoitin mielesi - oli minulla lipsahtanut sinne "player" kin.

Otakin opiksesi prkl! Ei sentäs. Piti vaan päästä viilailemaan, kusipää kun olen.=)
"Life sucks, and then you fucking die you know."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)