waldemarx 03.05.2003 20:46:07 | |
---|
lössihousut näyttää juntilta, ainakin minun mielestäni. Håhå :D Mun mielestä kireet nahkahousut tai farkut näyttää paljon juntimmilta. time has come |
Nimismies 04.05.2003 13:11:36 | |
---|
Håhå :D Mun mielestä kireet nahkahousut tai farkut näyttää paljon juntimmilta. Näin on.
"Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
MetalliHippi 04.05.2003 13:57:35 | |
---|
Kaikki vaatteet ovat juntteja. Minä ainakin olen kotioloissa alasti tai mikkihiiri-kalsarit jalassa. Tunnen olevani VAPAA. Tappakaa nettihäiriköt. |
Nimismies 04.05.2003 15:29:44 | |
---|
Minä ainakin olen kotioloissa alasti. Minäkin olen muutaman kerran ollut mutta vanhemmat ovat pakottaneet pukemaan päälleni. "Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
MetalliHippi 04.05.2003 15:35:06 | |
---|
Minäkin olen muutaman kerran ollut mutta vanhemmat ovat pakottaneet pukemaan päälleni. "Artist freedom! ARTIST FREEDOM! My mind is already naked, but why my clothes cannot be taken?" - Matias Bergius
Tappakaa nettihäiriköt. |
se_julle 04.05.2003 17:12:29 | |
---|
Saako sinun mielestä rock tähdellä olla lökärit ja leveet housut? No jos rokkari kokee olevansa hyvän näköinen jou jou housuissa ni mikäs siinä. Riippuu vähän siitä onko kaverilla pokkaa ja oikeaa asennetta sen verran ettei sitä ihan ulos naureta. tyylinsä kullakin sanon ma. Miten käy matka savulohen kanssa? |
mikko1 04.05.2003 17:48:19 | |
---|
Minäkin olen muutaman kerran ollut mutta vanhemmat ovat pakottaneet pukemaan päälleni. mullapa ei olis tota ongelmaa kun faija aina kekkuloi alasti...
"Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista." |
Fortune 04.05.2003 18:12:26 | |
---|
mullapa ei olis tota ongelmaa kun faija aina kekkuloi alasti... Juuri tämänhän me kaikki halusimmekin tietää. Kiitos. Foto ois kiva.
|
waldemarx 05.05.2003 08:21:28 | |
---|
No onhan Australialais-yhtyeen, Silverchairinkin laulaja, Daniel Johns pitäny lökäreitä joskus. Silti se on ollut tuolla maailmalla aika iso rokkitähti. time has come |
Zarmo 05.05.2003 11:33:26 | |
---|
Minäkin olen muutaman kerran ollut mutta vanhemmat ovat pakottaneet pukemaan päälleni. Älä tottelet vanhemmat on sikoja ja yrittävät vain rajoittaa vapauttasi.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Nimismies 05.05.2003 13:24:29 | |
---|
Juuri tämänhän me kaikki halusimmekin tietää. Kiitos. Foto ois kiva. Hoho.
"Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
MaSi 07.05.2003 20:58:20 (muokattu 07.05.2003 21:00:12) | |
---|
TERVEHDYS! kukaan varmaan muistakkaan mua enää, mutta kuitenkin. Siis oletetaan että susta tulee rockstara isona. Olen aika varma ettet enää silloin pidä lökäreitä, sillä mitä nyt olen kavereissani huomannut, alkaa se vaihe menemään ohi 8lk ja 9lk aikana. Itse en tunnetusti ole koskaan alentunut pitämään lökäreitä, vaan olen aina ollut wannabeemuusikko EDIT: Höhöö tää m.netin tunnetuin ja ärsyttävin signature on edelleen tallella. No antaa olla Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
hanuristi 08.05.2003 21:26:36 | |
---|
vaikka tietty maailman kovin "punkrokkari" avril lavigne pitää lökäreitä... this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this |
jenna 09.05.2003 11:46:49 | |
---|
kunhan kannat lökiäsi ylpeydellä, etkä liikoja pyllistele. niin se etenee. pitipä taas mennä mussuttamaan. mutta siis pointti tosiaan on se, että viihdyt kuteissasi -on ne sitten nahkahousut tai lökäpöksyt. äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen- |
limppu1991 10.05.2003 23:00:57 | |
---|
Håhå :D Mun mielestä kireet nahkahousut tai farkut näyttää paljon juntimmilta. niin munkin mielestä
|
limppu1991 10.05.2003 23:02:23 | |
---|
TERVEHDYS! kukaan varmaan muistakkaan mua enää, mutta kuitenkin. Siis oletetaan että susta tulee rockstara isona. Olen aika varma ettet enää silloin pidä lökäreitä, sillä mitä nyt olen kavereissani huomannut, alkaa se vaihe menemään ohi 8lk ja 9lk aikana. Itse en tunnetusti ole koskaan alentunut pitämään lökäreitä, vaan olen aina ollut wannabeemuusikko EDIT: Höhöö tää m.netin tunnetuin ja ärsyttävin signature on edelleen tallella. No antaa olla niin en mä käytä sillon varmaan lökäreitä vaan LEVIKSIÄ |
jenni.rotten 11.05.2003 09:59:21 | |
---|
vaikka tietty maailman kovin "punkrokkari" avril lavigne pitää lökäreitä... Eihän se noin mene. Likka väittää kovasti olevansa punkkari eikä siedä nimityksiä poppari tai punkrokkari :D Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Vilhelmus 11.05.2003 10:00:38 | |
---|
TERVEHDYS! kukaan varmaan muistakkaan mua enää, Tere! Kyllä muistetaan. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
MacGyver 12.05.2003 08:03:18 | |
---|
Tere! Kyllä muistetaan. Näin on, emme unohda lainkaan. Samoja kasvoja on edelleen liikenteessä. Ei meillä mitään elämää ole. -MacGyver
|
Gozmog 22.05.2003 22:29:10 | |
---|
Ei tod.com mitään lökäreitä... Hoblaa |