coffeemaker 13.03.2003 14:06:11 | |
---|
Tykkään lävistyksistä, näyttää mielestäni hyvältä. Itselläni on neljä lävistystä: kieli, alahuulesssa sivulla, ylähuulen yläpuolella on tappi (miksikäs sitä kohtaa nyt sanotaan?) ja navassa. ja olen ajatellut ottaa vielä muutaman lisää... 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
naakka 21.03.2003 15:15:55 | |
---|
huomenta. tämän aurinkoisen mielipiteen ei ole sitten millään tavoin tarkoitus olla hyökkäävä, kenenkään henkilöön kohdistuva tai millään tavoin muutenkaan vihamielinen. kunhan haluan vain oman mielipiteeni asiasta ilmaista. eli: mielestäni lävistykset ovat rumia, inhottavia, likaisia ja etovia. sellaisten omistaja ovat mielestäni epäilyttäviä ihmisiä ja kenelläkään terveellä ihmisellä ei pitäisi olla itseensä reikien puhkomiseen tarvetta. jos näen miehellä korvassa napin, oli niitä sitten yksi tai 21, ajattelen automaattisesti että kaverissa on pakko olla jotain vikaa. hinttari vähintään jos ei muuta =) kiitos että "annoitte" minun purkaa patoumiani. Afrika! |
B.B 24.03.2003 00:02:26 | |
---|
kenelläkään terveellä ihmisellä ei pitäisi olla itseensä reikien puhkomiseen tarvetta. Terve...hmm emmä itseäni kyllä ihan terveenä pidäkkään :) |
noir 24.03.2003 13:46:42 (muokattu 24.03.2003 13:47:45) | |
---|
Entinen musiikinopettajani oli tehnyt itse korviinsa... Itselläni oli korvassa joskus. Kävi rähmäsesti, kun laitoin siihen napin, niin se meni sitten korvalehden sisään. Äijä sen otti pihdeillä ulos, kun äiti rupesi voimaan pahoin. EDIT: Niin, että mielestäni tytöllä saa olla vaikka kuinka lävistyksiä, kunhan eivät tielle tule. Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
suburbia 24.03.2003 13:56:44 | |
---|
EDIT: Niin, että mielestäni tytöllä saa olla vaikka kuinka lävistyksiä, kunhan eivät tielle tule. samaa mieltä! |
kippe-gerbiili 26.03.2003 08:45:21 | |
---|
Mulla on ne välttämättömät lävitykset. Suu ja peräaukko. Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
suburbia 27.03.2003 15:46:13 | |
---|
Mulla on ne välttämättömät lävitykset. Suu ja peräaukko. ja sit ku pistät peräaukkoon sellasen killuttimen... |
noir 27.03.2003 15:47:37 | |
---|
ja sit ku pistät peräaukkoon sellasen killuttimen... Onneksi en ollut syömäisilläni tänään...
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
Aurabasisti 27.03.2003 16:42:09 | |
---|
Mulla on molemmissa korvissa yhdet reiät eli kaksi ylimääräistä reikää tällä hetkellä tässä tytössä. ;) Kesällä ajattelin kyl et ottasin napaan samanmoisen. Voi kyllä olla että pelko voittaa senkin puuhan. Korvareikii laittaes jo pyörryin kolme kertaa yhdel reissul. Eeeeehheee Aura - the basisti |
Kivivuori 28.03.2003 12:56:25 | |
---|
Kulmassa vierekkäin kaksi on. "Musiikki on maailman ehtymättömin luonnonvara" |
Bassballs 28.03.2003 13:02:23 | |
---|
Vasemmassa korvassa kolme ja oikeassa yksi vähemmän. Itseasiassa en pariin kuukauteen ole tiedostanut hilujen olemassaoloa. VAU! Meitsillä on korvikset! kova jätkä! Eeeh..nappeja on korvat täynnä, kun nuo renkaat on hävinny johkin lähes kaikki. Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen. |
Jay 28.03.2003 14:47:12 | |
---|
Joskus teininä tuli tehtyä kaverille reikä korvaan humalapäissään. CD-levy korvalehden taakse ja sitä vasten vaan nappikorvis korvalehdestä läpi ja lukko kiinni. Ei kuulemma tuntunut missään. Näin 10 vuotta jälkeenpäin ei tunnu kovin järkevältä saati hygieeniseltä ratkaisulta. Niin, itseltä ei löydy kuin vakioasenteiset reiät. |
sidie 30.03.2003 13:22:07 | |
---|
eipä pitäis olla kenelläkään mitään valittamista muiden lävistyksistä. Se on jokasen oma valinta jos tahtoo itteään rei'ittää. Itelläni on korvien lisäks huulen alapuolella ja kulmassa. Ite oon molemmat laittanu, ja pidän niistä erittäin paljon. En ottais pois, vaikka mikä olis. Lävistykset on kauniita. Paskaks vaan kaikki mikä ei oo omaa!!! (ja suurin osa siitä omastakin) |
suburbia 31.03.2003 16:55:19 | |
---|
Onneksi en ollut syömäisilläni tänään... kuis niin? samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa!!
|
Zarmo 01.04.2003 11:26:33 | |
---|
En oikein piittaa noista lävistyksistä. Mahassa on n. 30 cm tosi miehekäs arpi. Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
RastatonManSuperstar 04.04.2003 11:59:00 | |
---|
En tiedä onko täällä aikasemmin ollu juttua lävistyksistä (?) mutta kysynpä seuraavaa. Omistatko lävistyksiä ja jos omistat niin missä ne sijaitsevat ? Itselläni on kulmassa ja alahuulessa.. niin siis kysymys lukee tuossa ylhäällä. eli mitä v****a tänne tulee tyypit sönköttään siitä, et lävistykset on perseestä..ettekö osaa lukea? Beware.The wolves are here to suck your blood. |
Baroquean 04.04.2003 12:12:58 | |
---|
niin siis kysymys lukee tuossa ylhäällä. eli mitä v****a tänne tulee tyypit sönköttään siitä, et lävistykset on perseestä..ettekö osaa lukea? Joo kysymys on lävistyksistä ja niistä täällä ollaan puhuttu. Take no prisoners, take no SHIT !!! |
RastatonManSuperstar 04.04.2003 12:20:28 | |
---|
Joo kysymys on lävistyksistä ja niistä täällä ollaan puhuttu. "Omistatko lävistyksiä ja jos omistat niin missä ne sijaitsevat ?" niin tossa oli sekysymys..lähinnähän täällä ollaan puhuttu siitä,onko lävistykset perseestä/rumia/ muuten vaa etovia,vai ei..niin.
Beware.The wolves are here to suck your blood. |
James Mc Brown 04.04.2003 12:38:04 | |
---|
"Omistatko lävistyksiä ja jos omistat niin missä ne sijaitsevat ?" niin tossa oli sekysymys..lähinnähän täällä ollaan puhuttu siitä,onko lävistykset perseestä/rumia/ muuten vaa etovia,vai ei..niin. Tällöinhän vastaajat ilmoittavat, että heillä ei ole lävistyksiä ja vieläpä perustelevat sen asiallisesti.
If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it |
suburbia 04.04.2003 15:15:25 | |
---|
usein alkuperäisestä asiasta eksytään ja sivutuotteena syntyy mitä mielenkiintosempia keskusteluja :) |