rheinone 21.06.2011 13:40:58 (muokattu 21.06.2011 13:44:15) | |
---|
BassoSisko: Mä tiiän vaan sen mikä näyttää hyvälle. Mut katsos, sä voit aina sanoa että makuja on moneks, yks tykkää isästä toinen pojasta. Ja sä olet ihan yhtä oikeassa kuin mä. :) Tottakai. Voihan sitä tykätä sekä isästä että pojasta; Ei kai kaikkien tartte olla samannäkösiä? Tosin sitten ei ehkä kannata kysellä toisilta mielipidettä, saattaa saada vastauksia. ;) Jees; Täähän on KESKUSTELUpalsta. Kunhan kyseenalaistin nykyisen vartalonmuotoihanteen, jonka media on jengin kalloihin takonut. Tekis mieli sanoutua irti moisesta mainstream-skeidasta, ja sanoudunkin. |
BassoSisko 21.06.2011 23:16:07 | |
---|
rheinone: Kunhan kyseenalaistin nykyisen vartalonmuotoihanteen, jonka media on jengin kalloihin takonut. Tekis mieli sanoutua irti moisesta mainstream-skeidasta, ja sanoudunkin. Mä uskoisin että tietynlaista vartalomallia ihannoidaan vain ihan nuorena. Sitä mitä lehdet, tv ja julkkikset tuputtaa. Sitten kun tajuaa ettei sellaiseen normi ihminen pysty, niin jengi palaa takaisin normaaliin. Mikä onkin kaikkein parhaimman näköinen kroppa jokaiselle. Hax pax max deus adimax. |
Fuu 22.06.2011 11:39:05 | |
---|
Nää on taas näitä asioita että ei se maha keski-ikäiselläkään kasva jos vähän viittii kattoa mitä syö ja harrastaa jotain liikuntaan viittaavaa edes pari kertaa viikossa. Kaljan kittaamistakin kannattaa hieman vähentää, tai vaihtaa osittain vaikka punkkuun. Nää on tietysti liian isoja juttuja toisille mutta jokainen taaplaa tyylillään. |
rheinone 22.06.2011 12:01:37 | |
---|
Fuu: Nää on taas näitä asioita että ei se maha keski-ikäiselläkään kasva jos vähän viittii kattoa mitä syö ja harrastaa jotain liikuntaan viittaavaa edes pari kertaa viikossa. Kaljan kittaamistakin kannattaa hieman vähentää, tai vaihtaa osittain vaikka punkkuun. Niimmutku punkku kasvattaa ruokahalua... Nää on tietysti liian isoja juttuja toisille mutta jokainen taaplaa tyylillään. On ne kyl isoja juttuja, mut pakko kai tässä on noita ruveta opettelemaan. Diagnosoitiin tossa pari viikkoo sitten kakkostyypin diabeettes, eikä kolesteroliarvotkaan oo läheskään kohillaan. |
BassoSisko 22.06.2011 15:42:39 | |
---|
rheinone: On ne kyl isoja juttuja, mut pakko kai tässä on noita ruveta opettelemaan. Diagnosoitiin tossa pari viikkoo sitten kakkostyypin diabeettes, eikä kolesteroliarvotkaan oo läheskään kohillaan. Pahoittelut! Nyt kannattaa tosissaan tehdä pieni elämäntapamuutos, ettei tule jotain vielä ikävempää tuon lisäksi. Hax pax max deus adimax. |
Miikathebest 23.06.2011 00:44:37 | |
---|
rheinone: Ovvai, oikeesti? Ainakin tytöissä on tosi paljon semmosia rimppakinttuja, että pahaa tekee ajatella ett ne käyttää kaiken aikansa laihduttamiseen, jumppaamiseen ja hölkkäämiseen. Jumppaaminen ja hölkkääminen on hyväksi ihan kaiken kokoisille, vaikka haluisikaan päästä Mike Monroen mittoihin. Lihavuus on elintasosairaus. Liikaa säröä! |
CountX 23.06.2011 00:52:58 | |
---|
Miikathebest: Jumppaaminen ja hölkkääminen on hyväksi ihan kaiken kokoisille, vaikka haluisikaan päästä Mike Monroen mittoihin. Lihavuus on elintasosairaus. Joskus nuorempana tuli juostua ja jumpattua, mutta nykyään ei huvita enää rehkiä. Hautaan kerkiää kävelemälläkin. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
rheinone 23.06.2011 09:50:38 | |
---|
BassoSisko: Pahoittelut! Nyt kannattaa tosissaan tehdä pieni elämäntapamuutos, ettei tule jotain vielä ikävempää tuon lisäksi. Kiitokset myötätunnosta! Ei noi sairaudet mitenkään yllätyksenä tulleet, kun suvussa on sekä sydäriin delanneita että vanhuusiän sokeritautisia, eikä meikäläisen elämäntavat paljoo sen paremmat oo ku edellisen polvenkaan. Oon voinut paljon paremmin ammatinvaihdoksen ja työmatkafillaroinnin aloittamisen myötä. Nyt pitää skarpata tota ruokavaliota, niin eiköhän ne sokeri- ja kolesteriarvot saada kääntymään oikeeseen suuntaan. Vaik ulkonäkötekijät mua ei jaksakaan stressata, terveydelle kantsuu uhrata pari ajatusta kyllä. |
rheinone 23.06.2011 09:56:57 (muokattu 23.06.2011 10:11:36) | |
---|
Miikathebest: Jumppaaminen ja hölkkääminen on hyväksi ihan kaiken kokoisille, Kohtuudella varmaankin on. Saatanan tylsää hommaa... vaikka haluisikaan päästä Mike Monroen mittoihin. Fagerholmin mittoihin päässee vetämällä spiidii ja muita kivoja rojuja. Lihavuus on elintasosairaus. Kyllä, nimenomaan! E: http://www.youtube.com/watch?v=Vv9km6m_Ez8 |
BassoSisko 23.06.2011 23:08:09 | |
---|
rheinone: Vaik ulkonäkötekijät mua ei jaksakaan stressata, terveydelle kantsuu uhrata pari ajatusta kyllä. Terveys on tärkein, sen tajuaa yleensä vasta sitten kun sen menettää. Hax pax max deus adimax. |
Funkånaut 24.06.2011 00:33:09 | |
---|
rheinone: Kohtuudella varmaankin on. Saatanan tylsää hommaa... Tästä oon samaa mieltä. Mutta taas, itte lähen kyl aina mukaan, jos on mieleistä joukkueurheilua mukaval porukalla tiedossa. Kuten jotaki jalkapalloo, käsipalloo, säbää,... Michael Jacksonilla ei ollut ummetusta mutta Elviksellä oli. - Timo T.A. Mikkosen toinen poika |
Miikathebest 24.06.2011 05:39:37 | |
---|
Liikaa säröä! |
JPQ 25.06.2011 01:00:14 | |
---|
Miikathebest: Jotain palloa? pesäpalloa, golfpalloa, jalkapalloa, sulkapalloa... Urheiluhan on ihanaa. http://www.youtube.com/watch?v=UmMD6bLnvMI Ei olet erehtynyt kamalaa. ps. kuntoilu ok ja lenkkeily jne. mutta itse urheilu ainakin sillä hengellä millä meillä koulussa tehtiin se jokaisen piti olla luokan paras (siis ei omasta mielestään vain vaan openkin asenne tuntui usein tältä,ja itselläni ei parhaana oleminen ollut tavoite lainkaan) ja siinä voin tässä sanoa oli se pirullisuus kun oli erityis luokka että erot jopa 6vuotta ja erilaisia rajoitteita jokaisella sillä saralla varmaan... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
rheinone 26.06.2011 20:41:40 | |
---|
Funkonaut: Tästä oon samaa mieltä. Mutta taas, itte lähen kyl aina mukaan, jos on mieleistä joukkueurheilua mukaval porukalla tiedossa. Kuten jotaki jalkapalloo, käsipalloo, säbää,... Pallopelit on kyl mukavia, sekä joukkue- että kaksinpelit. |
rheinone 27.06.2011 14:05:04 | |
---|
Miikathebest: Jotain palloa? pesäpalloa, golfpalloa, jalkapalloa, sulkapalloa... Urheiluhan on ihanaa. http://www.youtube.com/watch?v=UmMD6bLnvMI Emmä urheilusta diggaa, mutta kuntoliikunnasta periaatteessa kylläkin. Innostuin kolmekymppisenä rullaluistelusta ja sitä myöten innostuin myös herättämään nuoruuden lempparilajin lätkän henkiin. Duunijengillä kasattiin lätkäporukka, ja osittain saman jengin kanssa kävin skulaamassa myös säbaa. Jo kolmevitosena totesin että lätkä on liian kova laji vanhalle miehelle. Ei menny ku pari vuotta ku hyydähdin myös säbaan. Siinäki ois pitäny jaksaa juosta. Sit muutin kantakaupunkiin ja rullaluistelukin pikkuhiljaa hiipu. Onneks sentään talvisin käytiin kaverin kanssa huitomassa kössiä, mut en mä sitäkään enää kauaa jaksanu. Nelikymppisenä käytännössä kaikki lajit oli menny jäihin. Nyt ku oon muuttanu taas suburbsiin, oon koittanu pahinta rapakuntoa saada ylös lenkkeiilyllä. Viime kesä menikin niissä touhuissa, mutta syksyn ja talven tullen olin taas ihan vitun huonossa kondiksessa. Nyt onneks tuntuu taas hyvältä ku on keksiny ton hyötyfillaroinnin. Mut joku pallonpompottelu tarttis keksiä tohon kyl lisäks, varsinkin talven varalle. Pitäsköhän yrittää puhaltaa uutta hönkää sulkapalloon... |
inrock 09.07.2011 20:09:51 (muokattu 09.07.2011 20:10:15) | |
---|
Miehellä pitää olla pieni kesselin poikanen. E: tai miksei isompikin. "They call me Muddy Waters" |
rheinone 28.07.2011 21:17:26 | |
---|
rheinone: Mut joku pallonpompottelu tarttis keksiä tohon kyl lisäks, varsinkin talven varalle. Pitäsköhän yrittää puhaltaa uutta hönkää sulkapalloon... Noni, nyt on tennisstagat ja -boltsit hankittu vaimolle ja itelle. Sattuu sijaitsemaan stadin (ilmaiset) tenniskentät tossa ihan vieressä, ja vaimo tuumas muutenki että tennis olis muka hianompi laji ku sulkis. Huomenna pitäis mennä testaamaan mitkä on fiilikset sen jälkeen ku pallot ei osu kenttään, ei siis yhtään. |