Aihe: Ihmisten ahdamielisyys
1 2 3
Dilu
15.10.2008 08:54:43
....Itse olen saanut kuulla mielipiteitä ja saan silloin tällöin tappouhkauksia koska tukkani nähtävästi ylittää tuon hoppareiden asettaman standardipituuden.

...mikä siinä toisten haukkumisessa niin hauskaa on? Viime viikolla tuli joku 35v. aikuinen mies haukkumaan minua (17v.) vitun rumaksi reuhkaletiksi.

...tyyliherra tuli pinkissä paidassaan ja blondatussa hyppyritukassaan haukkumaan minua vitun homoksi.

Itse en ole kenellekään koskaan avautunut, eikä tuli mieleenkään, mutta mikä tässä on, kun etenkin tälle lökäpöksykansalle näyttää olevan niin välttämätöntä jakaa omat mielipiteensä?

Katsos, jotkut ihmiset ovat sitä mieltä että se ovat maailman napa. Melko usein sitä löytyy pääosin kehäteiden sisäpuolelta mutta kyllä se on laajemmallekkin levittäytynyt ilmiö.

Nuoremmilla tapauksilla se on tämä nykyajan trendi että ei välitetä kanssaihmisistä. Lopultahan kyseessä on sama asia kuin näissä ampumistapauksissa. Ei ole opetettu elämän perusarvoja, toisen kunnioitusta, ihmishenkeä, suvaitsevaisuutta jne.

Eli eiköhän se siihen rinnastettava asia ole, että ei hyväksytä ihmisiä sellaisena kun on !?
Mursukanta
15.10.2008 09:06:56
Tiiätkös sain ihan maailman mahtavimmassa suurkaupungissa Helsingissä kuulla tuon "pitäiskö leikata tukka" kommentin viimeksi.

No muuta kuuhun asumaan. Harvemmin isossa kaupungissa on näitä huutelijoita. No onhan niitä mutta merkittävästi vähemmän. Tampere on siitä hieno paikka kun ei ketään kiinnosta paskaakaan miten porukat pitää vaatteitaan ja tukkiaan. Ehkä Stadissa ollaan vähän kireämpiä.
Mr. Speed
15.10.2008 13:41:20
Jännä juttu, ettei omalla kohdalla oli ikinä tullut mitään kuittailuja, vaikka jo jonkin hetken olen pääkaupunkiseutua nähty.

Ja noita ampumistapauksia on ihan turha tuoda tähän. En itse jaksa uskoa, että ampujilla ois taka-ajatuksena vain se, etteivät kunnioita elämää, ja ammuskelevat ihan vain huvikseen. Ei kukaan näe sellasta vaivaa, ja suunnittele sitä niin pitkään, ihan vain huvin vuoksi. Ihmisiä hekin olivat.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
JPQ
15.10.2008 14:23:04

Jännä juttu, ettei omalla kohdalla oli ikinä tullut mitään kuittailuja, vaikka jo jonkin hetken olen pääkaupunkiseutua nähty.

Ja noita ampumistapauksia on ihan turha tuoda tähän. En itse jaksa uskoa, että ampujilla ois taka-ajatuksena vain se, etteivät kunnioita elämää, ja ammuskelevat ihan vain huvikseen. Ei kukaan näe sellasta vaivaa, ja suunnittele sitä niin pitkään, ihan vain huvin vuoksi. Ihmisiä hekin olivat.

Vaikka psylogi/psykiatri en olekkaa tiedän jollain niin sairata huvituksia että huhhuh joten kylä huvikseenkin ammuskelu tulee kyseseen. Meneehän jotkut metsästämäänkin huvikseen...
Nidhöggr
15.10.2008 15:54:56
Nuoremmilla tapauksilla se on tämä nykyajan trendi että ei välitetä kanssaihmisistä. Lopultahan kyseessä on sama asia kuin näissä ampumistapauksissa. Ei ole opetettu elämän perusarvoja, toisen kunnioitusta, ihmishenkeä, suvaitsevaisuutta jne.

Minäkin olen muiden elämien arvostelija. Kisaillaanko kumpi tekee paremman analyysin?
"Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina
Mr. Moonbeam
15.10.2008 16:18:11
No yksi syy on varmaan se, että teistä teinihevareista on aika vaikea tietää onko kyseessä tyttö vai poika. Tänäänkin katoin sporassa että onpas tytöllä hyvä perse, mutta se taiskin olla poika.
Bacchus
15.10.2008 17:07:36 (muokattu 15.10.2008 17:09:40)
Tiiätkös sain ihan maailman mahtavimmassa suurkaupungissa Helsingissä kuulla tuon "pitäiskö leikata tukka" kommentin viimeksi.

Landepaukkujen puolustautumisreaktiot ovat aina yhtä koomisia.

Itselleni ei ole koskaan tullut kukaan avautumaan tukan pituudesta. Ja vaikka tulisikin, niin en mä siihen tuppisuuksi jäisi. Puolustakaa itseänne, älkääkä itekö nettipalstoilla karua kohtaloanne.

EDIT:

Hoho, ei vittu. Kannattaa ottaa yleistä historiaa käsittelevät kirjat kauniiseen käteen, ja sivistää itseään Iltapäivälehtiä syvällisemmin.
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Quru
15.10.2008 18:31:38

Tähän voisin tarttua sen verran, että lähes yhtä koomista ovat turhantärkeiden stadilaisten halveksiva puhetapa muualla asuvista. Olette oikeille suurkaupunkilaisille (tarkoitan ns. miljoonaluokkaa maailmalta) yhtä pieni kärpäsenpaska pohjoisessa kuin vaikka jyväskylä tuntuu olevan teille.
It's fast, it's fucking metal fuck
Mr. Moonbeam
15.10.2008 18:40:40
Stadihan on kuin New York. Ei täällä kukaan katso kieroon vaikka minkä näköinen epeli kävelisi vastaan.
gasser
15.10.2008 18:45:17
Stadihan on kuin New York. Ei täällä kukaan katso kieroon vaikka minkä näköinen epeli kävelisi vastaan.

Paitsi ne landelta eksyneet turistit. Ja kehä III:sen ulkopuolella kasvaa pelkkää metsää ja susia, oon kuullu. Kandee ottaa jutut huumorilla ehkä niinq.
-?-
tsugaru
15.10.2008 19:24:15

Paitsi ehkä kerran syksyllä, kun joulupukiksi pukeutunut mustaihoinen oli kiivennyt betoniporsaalle Mannerheimintiellä. Tälle töölöläismamma kiljumassa: Etkö häpeä! Tule heti alas sieltä!

Vähänkös khm. hihitytti.
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
lapio
15.10.2008 21:54:20

Hehe, paljasjalkainen Espoolainen vai?
Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä. -aaro
BassLass
15.10.2008 21:54:46 (muokattu 15.10.2008 21:55:48)
Olette oikeille suurkaupunkilaisille (tarkoitan ns. miljoonaluokkaa maailmalta) yhtä pieni kärpäsenpaska pohjoisessa kuin vaikka jyväskylä tuntuu olevan teille.

Väärin, pienempi paska. Hesalaiset sentää huomioivat jyväshyväkyläläiset, mutta eihän asia mitenkään liity aiheeseen ni en jatka lausetta loppuun ja jätän teidät pimeään.
Niklodeus
15.10.2008 22:30:51

Hehe, paljasjalkainen Espoolainen vai?

Espoolaisia täännä ? Täälklä, hienoa että' porukka espoosta. Mä postian juomen yänt kullä !??
Wanna-be tr0lli.
Mr. Speed
16.10.2008 22:51:55
Täällä voisi todeta vallitsevan hyvin suuri stereotypia kaikista helsinkiläisistä ainakin näillä "lappalaisilla". Itsehän asun aivan peräkorvessa. Kehä 3 on tästä varmaan kymmenen kilometria etelään päin.

Maailman mittakaavassa Helsinki on pieni, mutta vaikea suomalaisen kaupungin on olla suuri, kun pelkässä Pietarissa on yhtä paljon ihmisiä kun koko Suomessa. Suomen mittakaavassa Helsinki on iso, eikä tosiaan hirveän montaa asiaa katsota kieroon. Itse en ole ainakaan sitä kokenut, enkä pidä itseäni mitenkään pelottavana ilmestyksenä. Ainakin sen verran mitä ylivieskalaiselta kaveriltani oon kuullut, niin siellä päin ollaan paljon ahdasmielisempiä kuin pk-seudulla.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Antsa
17.10.2008 13:35:26
avausviestiä lukiessa luulin olevani demi.fi:ssä
heroiini > elämä
spinningthingintheceiling
17.10.2008 14:29:37

Mulle avautuu yleensä känniset. Parta on yleensä se huvittavin asia mun naamassa ja itsekin aloitan päiväni nauramalla peilin edes totta kai... Mut en vois sanoo etten itekin keitoissani avautuis! ainakin selän takana ja pilkun jälkeen täyslaidallinen mhhähähähhähä..!!
Abysmal
17.10.2008 18:39:00
En vaivaudu tarttumaan tuohon aloitusviestiin, mutta sattumalta kahlasin tämän ketjun loppuunsa ja huomasin tänne eksyneen pari surkuhupaisaa letkautusta.

Ensiksi tämä: Tampere on siitä hieno paikka kun ei ketään kiinnosta paskaakaan miten porukat pitää vaatteitaan ja tukkiaan.

Tampereellahan just hakattiin jokin heppu, "koska sillä oli pitkä tukka". Ei Tampere mikään suvaitsevaisuuden kehto ole, varsin onneton paikka sen suhteen.

Toiseksi: No yksi syy on varmaan se, että teistä teinihevareista on aika vaikea tietää onko kyseessä tyttö vai poika. Tänäänkin katoin sporassa että onpas tytöllä hyvä perse, mutta se taiskin olla poika.

Hah, mikä loistava älynväläys! ;D

Typerin viimeiseksi: No semmosta se elämä on.

Ehkä, mutta mun mielestä ei pitäisi olla, ei todellakaan.
spinningthingintheceiling
17.10.2008 19:22:08

Joo, hei ei laitella mitään typeriä viestejä tästä eteenpäin. öhöh. Täällähän käsitellään nimittäin vain absoluuttisia totuuksia.
Mursukanta
18.10.2008 14:06:26
Tampereellahan just hakattiin jokin heppu, "koska sillä oli pitkä tukka". Ei Tampere mikään suvaitsevaisuuden kehto ole, varsin onneton paikka sen suhteen.

Mikä tapaus tämä? Linkkiä artikkeliin, kiitos.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)