JPQ 07.10.2008 01:12:10 | |
---|
I has, I has. Tosin määrittele sitten, missä esim. Cheap Mondayn pöksyissä kulkee miehen ja naisen ero. eikös siellä ole naisten ja miesten osastoa. ps. minusta sopiviin vaatteisiin pitäisi pukeutua eikä siihen mitä oman sukupuolen osasto tarjoaa eihän mullakaan ole naisten vaatteita mutta silti. |
munakorva 07.10.2008 11:32:05 | |
---|
Omistan monet naisten farkut. Ei tunnu pahalta. Eivät luule homoksi. Ja jos luulevat, tiedän olevani tyylikäs. PILLIfarkkujen kanssa jos haluaa päästä helpolla, niin naistenpuolelle vaan. Jos joskus nimittäin sattuu löytymään miehille suunnatut "pillifarkut", ovat lahkeet yleensä aivan liian suorat ja vyötärö korkea. Näin minun kohdalla. Omistan laihat ja pitkät jalat, niin miestenpuolella ei osata minua tyydyttää. Suorilla "kapeilla" lahkeilla ja pitkiä jalkoja korostavalla jäätävän korkealla vyötäröllä olevat farkut eivät ole sitä, mitä haen..... |
Lape 08.10.2008 14:45:50 | |
---|
Itsekin käytän yleensä naisten housuja, yleensä juurikin Onlyn ja Vero Modan pissishousut on niitä parhaita. Sitten piukentaa ompelukoneella pöksyt ja samalla saa sitten modattua kunnon pillit. Sitä ei vaan kauheasti jaksa suunnitella sitä ompelua, mul on yhdet housut joiden kanssa saa oikeesti tapella vartin ennenku ne saa jalasta ja reikiäkin ilmestyy koko ajan ku on ni kireet. Mut eiköhän sitä voi pitää iha coolina >:) "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
"No matter what you do there's always someone who's better"
- Homer Simpson |
-Cale 18.01.2009 20:39:33 | |
---|
Millaisia kenkiä porukka pitää pillifarkkujen kanssa? Itselläni on yhdet varsilenkkarit sekä koriskengät, mutta muuten on todella vaikea löytää niiden kanssa sopivia kenkiä. Varrelliset buutsit näyttää vähän hölmöltä, ainakin omani, veti lahkeet sitten varsien päälle tai sinne sisään. Nilkkuribuutseja olen harkinnut myös. |
Sam Hotman 18.01.2009 21:06:20 | |
---|
Millaisia kenkiä porukka pitää pillifarkkujen kanssa? Itselläni on yhdet varsilenkkarit sekä koriskengät, mutta muuten on todella vaikea löytää niiden kanssa sopivia kenkiä. Varrelliset buutsit näyttää vähän hölmöltä, ainakin omani, veti lahkeet sitten varsien päälle tai sinne sisään. Nilkkuribuutseja olen harkinnut myös. Mulla on kahdet varsilenkkarit ja yhdet converset, joita käytän. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
ballfish 18.01.2009 21:09:12 | |
---|
Millaisia kenkiä porukka pitää pillifarkkujen kanssa? Itselläni on yhdet varsilenkkarit sekä koriskengät, mutta muuten on todella vaikea löytää niiden kanssa sopivia kenkiä. Varrelliset buutsit näyttää vähän hölmöltä, ainakin omani, veti lahkeet sitten varsien päälle tai sinne sisään. Nilkkuribuutseja olen harkinnut myös. Karhun varsilenkkarit, converseja muutama pari sekä sendran mustat nilkkuribuutsit. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
-Cale 18.01.2009 21:11:18 | |
---|
Karhun varsilenkkarit, converseja muutama pari sekä sendran mustat nilkkuribuutsit. Onko laittaa kuvaa noista buutseista, ja mielellään vielä jalassa pillifarkkujen kera? :) |
ballfish 18.01.2009 21:17:37 | |
---|
Onko laittaa kuvaa noista buutseista, ja mielellään vielä jalassa pillifarkkujen kera? :) No perkule, odota ni nappasen. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
ballfish 18.01.2009 21:24:20 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
-Cale 18.01.2009 21:37:13 | |
---|
|
JPQ 18.01.2009 22:15:15 | |
---|
|
Jermakki 18.01.2009 22:34:41 | |
---|
Pillifarkkujen kanssa ihan vaan semmoset perus skeittikengät ._." Ihan tarpeeks hyvännäköset omasta mielestä. |
JPQ 18.01.2009 22:35:47 | |
---|
Pillifarkkujen kanssa ihan vaan semmoset perus skeittikengät ._." Ihan tarpeeks hyvännäköset omasta mielestä. Onhan se ihmistyypistäkin kiinni mikä sopii. ps. en voi sietää verkkareita ja college housuja.... |
julkka 15.04.2009 20:45:46 | |
---|
Itse ostan carlingsista. |