Kyllä minusta naisille sopii sellaiset polven alle menevät shortsit, kunhan niiden seurassa ei nähdä sandaaleita. Tuollaiset shortsit ovat omiaan rantapeleihin tai normaaliin kaupungilla palloiluun, ei sitä nyt aina tarvitse reisiään esitellä. Mielikuvitus kunniaan! Niin, missä menee caprien ja pitkien shortsien ero? Tietenkään aina ei tarvitse olla esittelemässä lihojaan. Itse vain miellä shortsit semmoisiksi lyhyemmiksi ja pitempilahkeiset on sitten caprit tai highwaterit tai mitä niitä nyt onkaan.. No ehkä meni vähän pilkunnus.. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. |
Niin, missä menee caprien ja pitkien shortsien ero? Tietenkään aina ei tarvitse olla esittelemässä lihojaan. Itse vain miellä shortsit semmoisiksi lyhyemmiksi ja pitempilahkeiset on sitten caprit tai highwaterit tai mitä niitä nyt onkaan.. No ehkä meni vähän pilkunnus.. Jos minulta kysytään, ja yleensä ei kysytä, niin mielestäni caprien ja pitkin shortsien ero huomataan polvitaipeessa. Shortsit loppuvat siihen ja caprit ovat sen yli. En sitten tiedä, kuinka naiset itse kategorisoivat nämä pöksyt, mutta näin minä ne ymmärrän. I consider myself a road man for the lords of karma. |
Jos minulta kysytään, ja yleensä ei kysytä, niin mielestäni caprien ja pitkin shortsien ero huomataan polvitaipeessa. Shortsit loppuvat siihen ja caprit ovat sen yli. En sitten tiedä, kuinka naiset itse kategorisoivat nämä pöksyt, mutta näin minä ne ymmärrän. Jep, olemme samoilla linjoilla. Itse en siis pidä tuommoisista polven kohdalle loppuvista pöksyistä. Selkeästi alle tai yli, kiitos. Ja varsinkin omalla kohdalla nimenomaan yli... Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. |