-Lassi- 02.06.2008 21:23:36 | |
---|
Viikonloppuna sai kuulla kaikkee paskaa letistä :D -mitäs tytöt tykkäis jos mäki kasvattaisin tommosen fledan? Höhöhöhöhhöhöhöhö -Mitä jjos leikkaisit iha kaljuks ittes? Mää käyn ettii sakset ni leikitään parturia. hähähähähähähähä |
Mika Kangas 02.06.2008 23:23:11 | |
---|
Joskus vanhassa kantapaikassa 90-luvun alussa oli sellainen J-muotoinen baaritiski ja siellä vastapäätä sattui istumaan ladonoven kokoinen äijä hirveessä kännissä.Se vinkkasi baarimikon luokseen,sanoi sille jotain ja baarimikko purskahti nauruun.Sen jälkeen baarimikko toi mulle tuopin ja sanoi että toi vastapäinen herra haluaa tarjota hyvännäköselle muijalle kaljan.No,minähän nolona tietysti sen join.Nykyään naurattaa niin perkeleesti mutta silloin... Pois lähtiessään tää iso ukko vielä "vahingossa" nojasi meikäläiseen,onneksi ei sentään bärssiiseen kiinni käyny.Sen jälkeen en ole partaa ajanut ennen kuppilaan menoa,saati suihkussa käynyt.Tosin en kyllä enää kuppiloissa käy muutenkaan. |
Shemhamforash 05.06.2008 02:24:28 | |
---|
Entinen avomies tapasi roikottaa housuistaan paksuja ketjuja, missä ei muuten mitään vikaa ollut, kuin se, että ne olivat juuri passelin kokoiset jämähtämään paikkarin penkkien välisiin rakoihin. Useammin kuin kerran jouduin nauraen huikkaamaan bussikuskille, että hetki pieni menee, täällä on äijä jumissa... Samaan aikaan mies riuhtoi naama punaisena itseään irti kiipelistä. Yllättävän tiukasti aina jämähtivät. Nykyään pitää hieman pienempiä ketjuja. Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv |
Klameros 06.06.2008 14:36:59 | |
---|
Nojoo, ostin tossa sellasen mustan olkalaukun jossa asianmukaiset bändimerkit kiinni (Metallica, Motörhead, Sex pistols) ja sitte tän luokkamme "kovikset" vaan että on se homo ku tollanen on. Sitten seuraavana päivänä tulen kouluun mustissa farkuissani jossa roikkuu heviketju. Siihen nämä samaiset kovikset että nyt se vasta homoksi on mennytkin. Rasittaa hieman tuollainen mutta no, ei sille voi mitään. |
Rocco_Longfella 06.06.2008 15:36:19 | |
---|
Nojoo, ostin tossa sellasen mustan olkalaukun ... Älä huoli, monet muutkin homot joutuvat kokemaan samankaltaista syrjintää ja huutelua. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Moimies 07.06.2008 17:17:19 | |
---|
Älä huoli, monet muutkin homot joutuvat kokemaan samankaltaista syrjintää ja huutelua. Eiivvv... :D Treenikämpän penkki nappaa minutkin joskus ketjusta kiinni itseensä. Nyt kunno rähinät pystyy. |
Tigerstedt 07.06.2008 17:47:11 | |
---|
Nojoo, ostin tossa sellasen mustan olkalaukun jossa asianmukaiset bändimerkit kiinni (Metallica, Motörhead, Sex pistols) ja sitte tän luokkamme "kovikset" vaan että on se homo ku tollanen on. Sitten seuraavana päivänä tulen kouluun mustissa farkuissani jossa roikkuu heviketju. Siihen nämä samaiset kovikset että nyt se vasta homoksi on mennytkin. Rasittaa hieman tuollainen mutta no, ei sille voi mitään. Paikkakuntasi hyvin tietäen, en ihmettele yhtään tollasta reaktiota. Pidä vaan päälläs mitä haluat, antaa niitten junttien valittaa vaan. Siellä ne istuu sitten 20 vuoden päästä Kuhmon Shellillä ja kiroilevat työttömyyttään. Hello cowgirl in the sand, is this place at your command? |
Parasite 08.06.2008 11:05:36 | |
---|
Entinen avomies tapasi roikottaa housuistaan paksuja ketjuja, missä ei muuten mitään vikaa ollut, kuin se, että ne olivat juuri passelin kokoiset jämähtämään paikkarin penkkien välisiin rakoihin. Useammin kuin kerran jouduin nauraen huikkaamaan bussikuskille, että hetki pieni menee, täällä on äijä jumissa... Samaan aikaan mies riuhtoi naama punaisena itseään irti kiipelistä. Yllättävän tiukasti aina jämähtivät. Nykyään pitää hieman pienempiä ketjuja. Kuulostaa muuten aika tutulta. Varsinkin meidän koulun kahvilan tuolit on sellaisia mihin jään jatkuvasti kiinni noista ketjuista. Sitten siinä onkin puolen koulua katsomassa kun yritän päästä tuolista irti. Kaverit tietysti aina yrittää meikäläiselle sanoa että et sitten voi ottaa noita ketjuja pois. No en tietenkään voi. "Blessed are the cheesemakers" |
Traditional 08.06.2008 11:06:38 (muokattu 08.06.2008 11:06:52) | |
---|
Älä huoli, monet muutkin homot joutuvat kokemaan samankaltaista syrjintää ja huutelua. Sun avartarin perusteella suosittelen vertaisryhmää. Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
KurtCobain 09.06.2008 13:11:59 | |
---|
Se on kivaa liikkua jossai Tamperee keskustas klo 12 yöllä kuulee kivaa vittuilua joka suunnasta |
Bacchus 09.06.2008 19:05:36 | |
---|
Kerran sain pinppiä, mut toisen kerran en. Oli aika noloa. Anti-Matter Manifesto |
Lape 09.06.2008 23:50:28 | |
---|
Onhan sitä pulsut tulleet monesti iskemään kun luulevat tytöksi. Sitä on hauska katsella niiden ilmettä kun vastaan bassoäänellä. Lisäksi muutaman kerran on käynyt kesällä kun pitää auton ikkunaa auki ja sen sitten sulkee niin on letti välissä. Kerran tuli komea karvatuppo siihen ikkunaan namskis. Ja jos ruokaa laittaa niin saa vieraat tonkia hiustuppojani keitoistaan. Ja ainahan lettiä tulee syötyäkin siinä syömisen lomassa kun ei perkele pysy korvien takana. Ja montakohan kertaa letti jäänyt kiinni lamppuun tai muihin katosta roikkuviin koristeisiin. Kyllähän näitä riittää ei vaan tuu enempää mieleen. "You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try."
"No matter what you do there's always someone who's better"
- Homer Simpson |
gasser 10.06.2008 14:34:23 | |
---|
Ei nyt mikään nolo, mutta: kerran kaveri meinas oksentaa mun fledan takia. Sattui just haukottelemaan, kun ilmavirta pyyhkäisi reilun tukon mun hiuksia sen suuhun/kurkkuun/keuhkoihin. Ei kuulemma tuntunu yhtään hyvältä. -?- |
Jzci 10.06.2008 16:26:23 | |
---|
Ei nyt mikään nolo, mutta: kerran kaveri meinas oksentaa mun fledan takia. Sattui just haukottelemaan, kun ilmavirta pyyhkäisi reilun tukon mun hiuksia sen suuhun/kurkkuun/keuhkoihin. Ei kuulemma tuntunu yhtään hyvältä. Itsellä kävi samantapainen juttu kerran kesken keikan silloin kun omistin vielä hillittömän reuhkan. Sillä erotuksella että kurkuuni työntyneet hiukset olivat omiani. Joku tukan heiluttelu siinä oli meneillään kun imaisin keuhkot täyteen ilmaa, ja hiuksia. Harvinaisen epämukava tunne todellakin. |
Marklar 13.06.2008 18:10:15 (muokattu 13.06.2008 18:10:28) | |
---|
Mua vitutti kun letti jäi jatkuvasti auton oven väliin joten leikkasin sen lyhyemmäksi. Pistäessäni sitten auton ovea kiinni, ilahduin kun tukka ei jääny oven väliin, ja iloisena suljin auton ikkunan, jolloin letti jäi ikkunalasin väliin. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Alpertti 15.06.2008 18:22:29 | |
---|
Itsellä kävi samantapainen juttu kerran kesken keikan silloin kun omistin vielä hillittömän reuhkan. Sillä erotuksella että kurkuuni työntyneet hiukset olivat omiani. Joku tukan heiluttelu siinä oli meneillään kun imaisin keuhkot täyteen ilmaa, ja hiuksia. Harvinaisen epämukava tunne todellakin. Haha, todellista spinaltapia. Voin kuvitella iltapäivälehden otsikon: hevimuusikko tukehtui omiin hiuksiinsa. |
Kirk_Hammett 17.06.2008 02:17:58 | |
---|
Mua vitutti kun letti jäi jatkuvasti auton oven väliin joten leikkasin sen lyhyemmäksi. Pistäessäni sitten auton ovea kiinni, ilahduin kun tukka ei jääny oven väliin, ja iloisena suljin auton ikkunan, jolloin letti jäi ikkunalasin väliin. Repesin ihan totaalisesti tälle! Ota plussa +++ You know it's sad but true... |
RocknRoll 17.06.2008 10:45:27 | |
---|
Pitkät hiukset omaavana tyyppinä mua harmittaa kun naiset joskus kehtaavat sanoa että näyttäisin paremmalta lyhkäisillä hiuksilla. |
helkkuli 17.06.2008 13:01:28 | |
---|
Kerran kaupungilla eräs tyttö tuli flirttailemaan mulle, siltä kesti varmaan viis minuuttia tajuta et oon tyttö, kn mun tyyli on välillä vähän poikamainen. Sen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. |
Miikathebest 17.06.2008 13:38:51 (muokattu 17.06.2008 13:42:07) | |
---|
Sitten seuraavana päivänä tulen kouluun mustissa farkuissani jossa roikkuu heviketju. Saanen kysyä mikä on heviketju? Liikaa säröä! |