Aihe: miesten hameet
1 2 3 4
CanYouStayStill
18.06.2007 19:32:24 (muokattu 18.06.2007 19:35:31)

"Onhan siitä kommenttia tullut, mutta kerranhan tässä vaan eletään, joten eletään se aika niin kuin itse parhaimmaksi nähdään."

Ajattelen just samalla tavalla.
Klassikko
18.06.2007 19:39:31
Oisin kyllä jo hommannutkin hameen, mutta tän seasonin kuosit on vaan jotenkin niin hetskuja...
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
Sipher
18.06.2007 23:19:44

tossa mun -> http://muusikoiden.net/dyn/users/24235.jpg

ja kyllä, 5 päivän festarielämä saa ison miehen turvoksiin :D

sekä mielipiteistä yleensä:
jos hame tekee miehestä homon niin en itse ainakaan ole sellaista huomannut. toiseksi enpä ole itse edes moisia kommentteja kuullut (tosin asiaan voi vaikuttaa liki sadan kilon elopaino ja about 190cm pituus rockit jalassa...). itseasiassa pelkästään positiivista palautetta tuosta olen saanut. musta se kertoo pelkästään kommentoijan lapsellisuudesta, ahdasmielisyydestä ja todella heikosta itsetunnosta jos tarvii vittuilla toisille vaatteista. niin ja alkuperäiseen kysymykseen että en ole gootti ja olen myös sitä mieltä että sopii ihan kenelle tahansa joka on sivut itsensä kanssa.
Dead girls are easy
zodoff
19.06.2007 16:15:02
Kokeilinpa huvin vuoksi hametta joku aika sitten, ja perkele, kun oli mukava. Näytti vielä tyylikkäältäkin, mulla kun on housujen kanssa ollut aina se ongelma, etten koskaan löydä hyvin istuvia malleja. Kenties hameesta saisin ratkaisun ongelmiini, ainakin lämpimille jaksoille.
"Creationists make it sound like a 'theory' is something you dreamt up after being drunk all night" - Isaac Asimov
Mirrinsane
19.06.2007 19:29:37

Täytyy sanoa, että hameessa kulkevat miehet saavat kaiken kunnioitukseni, ei rohkeudesta vaan aivoista. Hameen mukavuus sattuu nimittäin peittoamaan mukavimmatkin pieruverkkarit lähes 6-0(ja mikäli ko housut olisivatkin ultramukavat, ne ovat luultavasti siinä kunnossa, ettei julkiselle paikalle ole menemistä, siveettömyys kun on julkisella paikalla laitonta), tämän tajuamiseen menee joskus fiksuiltakin ihmisiltä vuosia, ellei koko elämä.
Olkee ylpeitä ja jatkakaa.
kalamies#52 >-)))>
CanYouStayStill
19.06.2007 22:57:59

Mistäs olette sit hommannut niitä? Itse ostin erotiikkaliikkeestä. (kuulostaa ehkä sairaalta) Mutta tarkoitettu myös ulkokäyttöön vaikka taskut siitä puuttuu lähes kokonaan. Pitää alkaa ompelee... Tai viedä ompelijalle...
Volante
20.06.2007 09:22:00
Mistäs olette sit hommannut niitä? Itse ostin erotiikkaliikkeestä. (kuulostaa ehkä sairaalta) Mutta tarkoitettu myös ulkokäyttöön vaikka taskut siitä puuttuu lähes kokonaan. Pitää alkaa ompelee... Tai viedä ompelijalle...

Jostain Morticia-tyyppisistä ratkaisuistahan näitä saa ainakin. Voihan noita erotiikkaliikkeestäkin ostaa, on sieltä jotkut paitojakin ostelleet eikä ne näytä ollenkaan siltä että ne olis jostain sellaisesta ostettu. Ja mitä sitten vaikka näyttäiskin :)
päänahka
26.06.2007 17:51:54
Sain naapurin tytöltä kietaisuhameen. Ei tätä mallia kyllä viitsi käyttää muualla kuin mökillä tms. Pitää varmaan joskus yrittää tehdä joku kiltin tapainen. Äippä saa auttaa kun se on käsityöope.
Up and down, that's how energy stays alive.
ewq
26.06.2007 23:56:15
Melkosen härö.
jee..
Unspoken
27.06.2007 14:58:54 (muokattu 27.06.2007 14:59:39)
http://www.heavenlycircuskaa.fi/shop/index.php?cat_id=18&catname=

Tossapa pari vaihtoehtoo.

Mun mielestä ne kyllä sopii joillekin, vaikka vielä 4v sitten olin sitä mieltä, että tasan 1 mies maailmassa saa nahkahameen päälleen pukee. Yllättävän vähän niitä kuitenkin näkee tuolla kadulla. Ja ei se hame kyllä kenestäkään homoa tee. Ainakaan tuollanen just miehille tehty hame, en sitten tiedä jos joku jonkun pinkin kukkahameen päälleen pistää :D Siinä nyt saisi homon leiman äkkiä.
Unspoken pain, I feel nothing.
Klassikko
27.06.2007 16:14:38
jos joku jonkun pinkin kukkahameen päälleen pistää :D Siinä nyt saisi homon leiman äkkiä.

Kyllä siinäkin taitais vielä olla aste-eroa sen suhteen, että onko karvaiset vai ajellut pohkeet... siis sen leiman ääriviivojen paksuuden suhteen.
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
Volante
27.06.2007 16:23:25
en sitten tiedä jos joku jonkun pinkin kukkahameen päälleen pistää :D Siinä nyt saisi homon leiman äkkiä.

Tuollainenhan olis just tosimiesten ratkaisu, kukkaminihame päälle ja menoksi vaan johonkin Tuska-festareille...
päänahka
27.06.2007 17:18:50
Tuollainenhan olis just tosimiesten ratkaisu, kukkaminihame päälle ja menoksi vaan johonkin Tuska-festareille...

Tarpeeksi överiksi kun vetää niin jossain Tuskassa vois mennäkin läpi. Vähän tähän henkeen: http://www.nndb.com/people/821/000094539/twiggy-sm.jpg
Keppis
27.06.2007 19:49:29
Ai tämmösiäki on.

Vähän samanlainen asia kuin korvareikien venyttäminen: meikäläisen ymmärrys ei riitä.
Onni vie inspiraation.
ekikoo
27.06.2007 23:26:29
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Volante
28.06.2007 09:06:07
Tarpeeksi överiksi kun vetää niin jossain Tuskassa vois mennäkin läpi. Vähän tähän henkeen: http://www.nndb.com/people/821/000094539/twiggy-sm.jpg

Joo. Mä oon suunnilleen joka vuosi miettinyt Tuskaan mennessä, että pitäisi vetää pukeutuminen jotenkin överiksi, mutta se on aina jäänyt. Just jotain kukallisia, kirkkaankeltaisia kesämekkoja tai muuta vastaavia. Tosin näin naispuolisena tuollaisilla kuteilla hämmentäminen ei ole mitään kovin helppoa.

Miksiköhän nuo miesten hameet muuten on niin törkeän kalliita?
pehko
28.06.2007 09:20:31
hirveellä helteellä, paljon mukavempi kuin housut.

itsehän käytän shortseja.
HEAVY...FUCKING...METAL!
päänahka
28.06.2007 13:34:39
Ai tämmösiäki on.

Vähän samanlainen asia kuin korvareikien venyttäminen: meikäläisen ymmärrys ei riitä.

Mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeasti ymmärrettävää. Mukava, käytännöllinen vaate, joka jostain syystä Euroopan "sivistyessä" on saanut miehiltä bannia. Jotkut noista on oikeasti miehekkään näköisiäkin, jos naisellisuus pelottaa. Kuten tuo tuossa Sipherin kuvassa. Tosin tuo on mielestäni aika raskaan näköinen kesävaatteeksi, mutta voinhan olla väärässäkin.
Sipher
28.06.2007 14:11:24

Mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeasti ymmärrettävää. Mukava, käytännöllinen vaate, joka jostain syystä Euroopan "sivistyessä" on saanut miehiltä bannia. Jotkut noista on oikeasti miehekkään näköisiäkin, jos naisellisuus pelottaa. Kuten tuo tuossa Sipherin kuvassa. Tosin tuo on mielestäni aika raskaan näköinen kesävaatteeksi, mutta voinhan olla väärässäkin.

Elä huoli, aika kevyt tuo on. Painaa about saman verran kuin väljät farkut mutta huomattavan paljon ilmavampi eli mukavampi helteellä. (Tosin mustahan on tunnetusti jo valmiiksi viileä väri auringossa mutta kun ei tummempaakaan ole keksitty :D)
Dead girls are easy
Zarmo
30.06.2007 18:07:18

Jo muinaiset roomalaiset... historian kirjoista löytyy useita esimerkkejä kansoista joissa miehet käyttivät hametta tai hameen kaltaista vaatetta. Muinaisten roomalaisten ja kreikkalaisten mielestä housujen käyttäminen oli barbaarien hommaa. Ne peittävät miehen jalat, jotka kuvastavat pilareita jotka kannattavat miehen vahvuutta ja viriiliyttä.

http://koti.mbnet.fi/kettu/hame/historia.htm
We hope that your rules and wisdom choke you
Vapinamonologeja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)