![]() 09.11.2006 22:02:40 | |
---|---|
:O 79e? Just joo... Nykyään kaikki on älyttömän kallista. Ei kukaan ois ilenny pistää housuille hintaa jotain 400 markkaa silloin markka-aikaan, heh. Kauppias ois käytetty tervassa ja höyhenissä. No jaa, kaipa niitä ryöstöhintoja oli silloinkin... :) Merkki maksaa, mutta myös laatu. Varmasti nuo kestävät pidempään kun Hennesin kolmenkympin farkut. I wish my lawn was emo so it would cut itself | |
![]() 09.11.2006 23:25:27 (muokattu 09.11.2006 23:26:11) | |
Itselläni on yhä noita 6 vuotta vanhoja 20-30e stockereita, heh. Ei niissäkään mitään vikaa ole. Värikin pysynyt suht hyvin, en vain enää siitä mallista niin tykkää. Puutöissä yms. menevät yhä. | |
![]() 10.11.2006 10:24:25 | |
Merkki maksaa, mutta myös laatu. Varmasti nuo kestävät pidempään kun Hennesin kolmenkympin farkut. Kuka hullu maksaa kolmekymppiä farkuista... huhuh, kyllä on kallista ... tai joo... se on sellasta "mukaranggaapaskaa", eli toisinsanoen "kattokaa jätkät, mulla on vittu tuhannen euron farkut, oonx vähän raxu kun mulla ei oo enää rahaa, vittu oon köyhä, mut kattokaa mun ihquiranggoi farkui"... jee jee... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " | |
![]() 10.11.2006 23:28:28 | |
Kyllä mä ainakin mielummin ostan yhdet farkut mitkä maksaa vaikka 100 euroa, ja pidän niiitä vaikka viisi vuotta ja ne näyttävät edelleen hyviltä. Toinen vaihtoehto on ostaa 15 euron halpahallifarkut, mitkä menee rikki kuukaudessa, ja taas saa ostaa uudet. Köyhällä ei oo vara ostaa halpaa. Yhden miehen Fight Club | |
![]() 11.11.2006 10:54:51 | |
Olen erimieltä.. Mielestäni 100 eurolla saat ne samat 15e farkut ja maksat 85e niistä enemmän että niiden vaatteita valmistavan yrityksen pomo saa enemmän rahaa kukkaroon. Mutta ihan miten vain, täällä ei pitänyt farkuista keskustella vaan samettihousuista :D | |
![]() 11.11.2006 11:26:45 | |
Kyllä mä ainakin mielummin ostan yhdet farkut mitkä maksaa vaikka 100 euroa, ja pidän niiitä vaikka viisi vuotta ja ne näyttävät edelleen hyviltä. Toinen vaihtoehto on ostaa 15 euron halpahallifarkut, mitkä menee rikki kuukaudessa, ja taas saa ostaa uudet. Köyhällä ei oo vara ostaa halpaa. Siinä mennään taas niin ääripäähän asioista. Ei mulla ainakaan ole mitään Halpahallifarkkuja jalassa, vaan ihan täysin uudenveroiset hyvänmalliset, kokoset ja näköset sammarit jotka maksoi kirpparilla 4€, nyt ne on ollut kulutuksessa pari vuotta eikä vielä oo menny rikki, toisin kuin kavereitten 100€ farkut... yhdenkään ihmisen joka kehtaa joskus sanoa että ei ole rahaa, ja vittu kun tekee tiukkaa taas, ei pitäisi edes saada ostaa mitään 100€ farkkuja tai muutakaan älytöntä... vituttaa siis henk.koht. kun kaverit valittaa että " voi paskaa, oonks vähän kova jätkä, kävin ostaa 130€ farkut ja illalla meni baariin 150€" Sitten vartin päästä "En tiedä taas että millä tämäkin kuukausi eletään kun ei oo rahaa edes ruokaa ostaa" "Vittu ei tonnilla normaali ihminen kuukaudessa pärjää" Menkää kirppareille ja etsikää ja katsokaa, siellä on niitä ihan samoja 100€ farkkuja joita on käytetty ehkä 2 vuotta ja niinkuin itse sanoit ne näyttää vielä 5 vuodenkin päästä hyvältä, eli on vielä 3 vuotta aikaa niillä farkuilla jotka maksaa siellä ehkä sen 10€.... "Mitä takoittaa groove?"
![]() 11.11.2006 15:29:28 | |
Merkki maksaa tottakai. Gibsonin hinnassa on ilmaa todella paljon, mutta laadullisesti voittaa varmasti harleybentonit. Käytetyissä tuotteissa varmasti hinta-laatu-suhde on parhaimmillaan. Käyttämieni fakkujen hinnat vaihtelevat 5-100 euron välillä. Ostan mielelläni uffeista vaatteita, jos löydän hyviä, mutta olen myös valmis maksamaan laadukkaista ja hyvin istuvista vaatteista. I wish my lawn was emo so it would cut itself | |
![]() 17.11.2006 07:11:02 | |
Kuka hullu maksaa kolmekymppiä farkuista... huhuh, kyllä on kallista ... tai joo... se on sellasta "mukaranggaapaskaa", eli toisinsanoen "kattokaa jätkät, mulla on vittu tuhannen euron farkut, oonx vähän raxu kun mulla ei oo enää rahaa, vittu oon köyhä, mut kattokaa mun ihquiranggoi farkui"... jee jee... Ihan miten vaan. Mun mielestä 30 euroa uusista farkuista on varsin kohtuullista. Up and down, that's how energy stays alive. | |
![]() 23.11.2006 16:45:32 | |
http://lamina.fi/shop/?product=13006&kategoria2=16&kategoria=3 Ei ihan vakosamettia, mutta.... Samettia kuitenki. Kalliithan nuo näkyy olevan, mutta on noissa jo vähä meininkiä ja ihan miesten housut ;) Hullun makeet. Erittäin tyyriit lisäksi myös. sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. | |
![]() 29.11.2006 19:13:12 | |
Ei sitten oo vissiin mitään putiikkia kukaan löytäny vai? ois ollu hyvä joululahjaidea. | |
![]() 02.12.2006 10:34:51 | |
Päätin teettää itse. Ei sitä hintaa tullut onneksi kuin hyvin alle 50e materiaaleineen. Kankaan värivaihtoehdot oli kyllä niukassa... Oisko ollu kaksi eri väriä joita ois voinu harkita ja toinen ei soveltunut oikein housujen materiaaliksi... Noh, aina ne farkut voittaa! | |
![]() 02.12.2006 13:48:37 | |
Päätin teettää itse. Ei sitä hintaa tullut onneksi kuin hyvin alle 50e materiaaleineen. Kankaan värivaihtoehdot oli kyllä niukassa... Oisko ollu kaksi eri väriä joita ois voinu harkita ja toinen ei soveltunut oikein housujen materiaaliksi... Noh, aina ne farkut voittaa! Tähän värivalikoimaan sanon täällä aika hyvin kankaita liikkeestä tosin ei ole kokemuksia: http://www.kangaspuoti.fi/kauppa/ | |
![]() 02.12.2006 14:02:36 | |
Päätin teettää itse. Ei sitä hintaa tullut onneksi kuin hyvin alle 50e materiaaleineen. Kankaan värivaihtoehdot oli kyllä niukassa... Oisko ollu kaksi eri väriä joita ois voinu harkita ja toinen ei soveltunut oikein housujen materiaaliksi... Noh, aina ne farkut voittaa! Jos ei tuon kalliimpaa ole niin täytyy itsekin teettää. Kun ei kunnon housuja tunnu löytyvän. D'oh! | |
![]() 02.12.2006 14:42:02 | |
Jos ei tuon kalliimpaa ole niin täytyy itsekin teettää. Kun ei kunnon housuja tunnu löytyvän. Riippuu tekijästä ja tosiaan tuossa mun linkissä ainakin jonkunlaista samettia aikamonen näköisenä toki muutakin. | |
![]() 02.12.2006 19:27:00 | |
Tähän värivalikoimaan sanon täällä aika hyvin kankaita liikkeestä tosin ei ole kokemuksia: http://www.kangaspuoti.fi/kauppa/ Hmm.. no ei tuolla onneks ollu mitään hienompia kankaita. Vakosamettina ei ois ollu yhtään mieleistä. Hieman oudot noi kuvat kyllä... myrkynvihreä... hmm, onko mulla kenties jotain vikaa silmissä vai onko toi harmaa? :) No jaa, onhan sitä monenlaisia myrkkyjä. Toi viininpunainen ois ollu ihan jees kyllä, mutta ei vaan ole vakosamettia. Ei se nyt ihan pakko ois ollakaan vakosamettia kyl. Ois varmaan joo netistä löytyny vaikka mitä. Ja jossain isossa kaupungissa on kanssa valinnanvaraa. Riippuu tosiaan toi hinta ihan siitä kuka tekee. Jossain koulussa jos tekevät, missä opiskelevat jotain vaatteiden tekoa, niin saa varmasti halvemmalla. Ja työjälki on ihan hyvä. | |
![]() 03.12.2006 00:46:37 (muokattu 03.12.2006 00:49:13) | |
Hmm.. no ei tuolla onneks ollu mitään hienompia kankaita. Vakosamettina ei ois ollu yhtään mieleistä. Hieman oudot noi kuvat kyllä... myrkynvihreä... hmm, onko mulla kenties jotain vikaa silmissä vai onko toi harmaa? :) No jaa, onhan sitä monenlaisia myrkkyjä. Toi viininpunainen ois ollu ihan jees kyllä, mutta ei vaan ole vakosamettia. Ei se nyt ihan pakko ois ollakaan vakosamettia kyl. Ois varmaan joo netistä löytyny vaikka mitä. Ja jossain isossa kaupungissa on kanssa valinnanvaraa. Riippuu tosiaan toi hinta ihan siitä kuka tekee. Jossain koulussa jos tekevät, missä opiskelevat jotain vaatteiden tekoa, niin saa varmasti halvemmalla. Ja työjälki on ihan hyvä. no parasta mitä mä olen netistä löytänyt ja toisekseen toivotaan että jollekkin on tuosta iloa. PS. valikoimat on silti ihan toista kun ainakin viimeksi eurokankaan sivulla. Lisäksi kuvien värit on minustakin kummia vaikka olisikin digikamera se ei tee kaikista kuvaajaa eikä takaa että värit olisi oikein varsinkin osa tuntui olevan salamalla ja osakäsivaralta. Happoonkin liitetään usein väri vihreä vaikka useimmat kait ovatkin kirkkaita tosin kyllä minä myrkyn vihreästä jonkun käsityksen omistan. | |
![]() 03.12.2006 10:06:20 | |
no parasta mitä mä olen netistä löytänyt ja toisekseen toivotaan että jollekkin on tuosta iloa. PS. valikoimat on silti ihan toista kun ainakin viimeksi eurokankaan sivulla. Lisäksi kuvien värit on minustakin kummia vaikka olisikin digikamera se ei tee kaikista kuvaajaa eikä takaa että värit olisi oikein varsinkin osa tuntui olevan salamalla ja osakäsivaralta. Happoonkin liitetään usein väri vihreä vaikka useimmat kait ovatkin kirkkaita tosin kyllä minä myrkyn vihreästä jonkun käsityksen omistan. Juu, kyllä tosta jollekin varmaan iloa on, mutta onneksi ei minulle löytynyt mitään, sitten ois nimittäin potuttanut kun ostin jo kankaan :) | |
![]() 08.03.2007 23:50:09 | |
H&M 19.90€ Love me fender kalamies#49 >-)))> | |
![]() 11.03.2007 03:27:31 | |
samettihousujen suuri miinus on kestävyys. Itsellä ollut puoli vuotta käytössä ja nyt kulunut jo yhdestä kohtaa puhki ja ne "vaot" alkaa olla monesta kohtaa täysin pois kuluneet. Ja maksoin niistä kumminkin yli 80€ ainakin, eli laadullisesti PITÄISI olla hyvät. Elämä off. | |
![]() 11.03.2007 09:38:29 | |
samettihousujen suuri miinus on kestävyys. Itsellä ollut puoli vuotta käytössä ja nyt kulunut jo yhdestä kohtaa puhki ja ne "vaot" alkaa olla monesta kohtaa täysin pois kuluneet. Ja maksoin niistä kumminkin yli 80€ ainakin, eli laadullisesti PITÄISI olla hyvät. Itsellä ei yhdetkään ole menneet rikki alta kahden vuoden ja kakki ovat kirpparihousuja, eli ovat olleet sitä ennenkin tod.näk. käytössä ja ihan päivittäistä käyttöä on tosiaan itselläni, joten en yhdy ollenkaan mielipiteeseesi, kun itse aina hehkutan niiden kestävyyttä! =) "Mitä takoittaa groove?"
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)