Aihe: 70-luvulla hiukset tuuheampia, kun nykyään?
1 2
Roitto
01.08.2006 16:03:19
Kyllähän tuollaiset hiukset kuin sabbathin pojilla saa ihan vain kasvattamalla hiuksiaan. Kun hiuksilla on taipumusta ruveta kihartumaan jossain vaiheessa latvoista.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
konehes
01.08.2006 17:19:37
Kyllähän tuollaiset hiukset kuin sabbathin pojilla saa ihan vain kasvattamalla hiuksiaan. Kun hiuksilla on taipumusta ruveta kihartumaan jossain vaiheessa latvoista.

No ei ne vaan kaikilla kiharru.
cherub with heavy metal machine
Humppajussi
01.08.2006 17:27:23 (muokattu 01.08.2006 17:32:16)
Mistäs tuollaisen permanentin saisi hankittua ja mitä kustantaa?

http://entimg.msn.com/i/2006RRHF/sabbath_main.jpg noi fledat

Mäkin haluisin tollasen fledan, mutta en oo viittinyt laittaa, kun kyllästyttää kaikkien moukkien vittuilu.

Itteäni taas ihmetyttää, että miten ihmeessä 70-luvulla kaikilla kasvo kunnon viikset? Ite en oo onnistunut kasvattamaan ees kunnon amisviiksiä, vaikka kolmatta kymmenettä vuotta tässä jo elellään. Ja yleensäkin viiksistä kuulee myös kaikkea vittuilua. Ehkä ne 70-luvulla tupeeras ja värjäs viiksiäkin?
wilzhu
01.08.2006 19:58:27
Mäkin haluisin tollasen fledan, mutta en oo viittinyt laittaa, kun kyllästyttää kaikkien moukkien vittuilu.

Itteäni taas ihmetyttää, että miten ihmeessä 70-luvulla kaikilla kasvo kunnon viikset? Ite en oo onnistunut kasvattamaan ees kunnon amisviiksiä, vaikka kolmatta kymmenettä vuotta tässä jo elellään. Ja yleensäkin viiksistä kuulee myös kaikkea vittuilua. Ehkä ne 70-luvulla tupeeras ja värjäs viiksiäkin?

"Ei pahoilla parta kasva.."

Kukoistiko 70-luvulla parturiala, vai onnistuuko moinen itsekkin tehtynä, vai kasvoiko kaikilla moinen? nimittäin 70-luvun kuvissa, keikoissa(dvd:iltä katsellut), näkyy yleisössäkin melkein kaikilla sellainen.
Elämä off.
Humppajussi
01.08.2006 20:52:43
Joillakin on paksummat hiukset ja 70-luvulla myös hiuksia tupeerattiin. Kyllä niille itekin voi jotain tehdä, ehkäpä joku viisaampi tulee vielä informoimaan asiasta. Ja se voi myös tuntua siltä, koska 70-luvulla kaikenmaailman ''karvat'' oli enemmänkin muodissa ja monilla tukka on myös luonnostaan tuuhea, joka korostuu jos sen antaa kasvaa pitkäksi.
wilzhu
01.08.2006 21:18:45
Yksi tärkeä kysymys vielä: onnistuuko kapeiden hiusten permanointi?
Elämä off.
Humppajussi
01.08.2006 21:33:57
Yksi tärkeä kysymys vielä: onnistuuko kapeiden hiusten permanointi?

Siis ohuiden? Kyllä kai. En minä näistä tosin paljoa tiedä.
Blue Moon
02.08.2006 00:08:14

"70-luvulla hiukset tuuheampia, kun nykyään?"

Kyllä ainakin mulla on alkanut ohimot vetäytyyn ja tukka oheneen, jotta eiköhän tuo paikkansa pidä.
- Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin
tähtivaeltaja
02.08.2006 00:31:17
Pitkään tukkaan saa väliaikaisesti tuuheutta tupeeraamalla. Eli kampaamalla varovasti väärinpäin ja silottelemalla lopputulos.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Stibe
02.08.2006 01:39:42
"Ei pahoilla parta kasva.."

Meillä kulkee suvussa, että miehillä kasvaa parta tosi huonosti. Tulee vaan sellanen ruma sänki, ja siihen se jääkin. Ärsyttää, kun mä niin haluaisin parran...
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota!
paavi
02.08.2006 10:48:51
"70-luvulla hiukset tuuheampia, kun nykyään?"

Kyllä ainakin mulla on alkanut ohimot vetäytyyn ja tukka oheneen, jotta eiköhän tuo paikkansa pidä.

Samoin. 70-luvulla oli paljon tuuheampi tukka... :(
zille
02.08.2006 23:03:08
http://personal.telefonica.terra.es … /metalqueens/Vixen/fotos/madamx.jpg

Tässä on ehtaa hiusta 80-luvulta. Tosin, mulle tulee tosta kaipparista vasemmassa yläpesässä 70-luku mieleen, joku Robert Plant. Ihan sika makee letti, mut en tiie haluisko tollasta itte, varmaan todella tiellä jos tekee muutakin kuin soittaa.

Tässä toinen samaisesta bändistä. Bändi on siis Madam X, ja tossa on vissiin John Petruccin kaksi sisarusta, Roxy ja Maxine. En kyllä yhtään tiedä ketkä noista.
http://www.vinylworld.dk/images/Heavygallery/DSC00061.JPG
Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo.
LNA
04.08.2006 06:03:49 (muokattu 04.08.2006 06:04:49)

Älkää pojat hyvät ottako permanenttia.. kovin ohuisiin hiuksiin ainakaan.

Tappaa ja syö hiuksen pahimmissa tapauksissa jopa kuoliaaksi asti.

Kampaajani myhäili tyytyväisenä kun mulle aikanaan permisrullia laittoi: "Tää siimahan räjähtää auki!" Kuulostaako hyvälle?

Okei - permis oli 80-luvun juttu, mutta kuvitelkaapa kulkevanne kadulla ihan muina miehinä nykypäivänä tuollaiset tukkalaitteet päässä. Hupparin pitämiseksi saattaisi mennä. Plus että ei se fleda itsestään aamulla permiksen jälkeen tuollaisena nouse pystyyn vaan sitä pitää Laittaa ja Vatkata ja Hoitaa - kauan. Vietättekö normaalisti paljon aikaa hiustenne kimpussa? Oletteko valmiit siihen että jos ette jonain aamuna jaksakaan laittaa hiuksianne, näyttävät ne koko päivän kuolleilta?

Mulla on aina ollut paksut hiukset, ja lisäksi niitä on aina ollut paljon. Suorat, paksut ja kiiltävät hiukset. Permanentti muutti ylpeydenaiheeni hamppukasaksi. Ja oli muuten saatanan hidas kasvattaa pois. Onneksi jo poissa, fiuh.

---

Sitten aiheeseen. Noista paksuista suoremmista hiuksista (edellä olevissa kuvissa jossain) voisin todeta että ehkä silloin hiukset rasittuivat vähemmän, ehkä hiuslaatu oli ihmisillä keskimääräistä paksumpi ja kestävämpi. Tai sitten vaan kaikki joilla nykypäivänä on hyppyritukka olisivat silloin pitäneet pitkää lettiä muoti-ilmiön vuoksi = olisi ollut huomattavasti enemmän pitkätukkia joista valita tuuheimmat kuvattavaksi.

---

Ohuista hiuksista vielä sen verran että föönaaminen tekee lettiä ilmavammaksi = mahdollisesti suuremman näköiseksi. Älä siis kuivata hiuksia suoristamalla ne kamman kanssa päätä myöten littanaksi vaan jakauksen paikan valinnan jälkeen moshaa, heiluta, harota viisipiikkisillä yms. ja etsi jakaus takaisin. Niin ja jos jaksat niin föönaa.

---

Oho. Tulipa aamuasiaa.
Lento-V-mies
06.08.2006 19:41:55 (muokattu 06.08.2006 19:46:11)
Permiksestä tuli kaverilleni vittuilua joskus yläasteella, mutta ei sen jälkeen enää. Sillä on semmonen hieno Ronnie James Dio-letti, heh... Taitaa btw olla luonnonkiharat sillä... mullakin on aika pitkä tukka ja oon jo pitkään ajatellu mitä sille kannattas tehdä kun tämmösenä se näyttää tosi karseelta, ei kehtaa vapaana pitää ja toisaalta ponihännälläkin aika törsee...

Viikset ois joo tosi hienot... varsinkin kun joillain "idoleistani" on viikset, tai ollut viikset (K.K. Downing 78-79 tj, Uli Jon Roth, Rudolf Schenker...). Kasvaa vaan viikset mulle tosi hitaasti niin ei kehtais kasvattaa... Nytkin ollut varmaan viikon viikset leikkaamatta ja vasta pientä amisviiksen poikasta pukannut... Ja se kasvatusvaihe on kyllä karsea, amisviikset ei oo hienot (sori btw kaikki ammattikoululaiset, ei ole tarkoitus loukata tuolla sanalla :P). Mitenköhän se sitten on että ennen aikaan, joskus 70-luvulla, monilla muusikoilla oli tosiaan tuuheat viikset jo vähän yli 20-vuotiaina... en ymmärrä :P
Roitto
06.08.2006 22:07:48
Viikset ois joo tosi hienot... varsinkin kun joillain "idoleistani" on viikset, tai ollut viikset (K.K. Downing 78-79 tj, Uli Jon Roth, Rudolf Schenker...). Kasvaa vaan viikset mulle tosi hitaasti niin ei kehtais kasvattaa... Nytkin ollut varmaan viikon viikset leikkaamatta ja vasta pientä amisviiksen poikasta pukannut... Ja se kasvatusvaihe on kyllä karsea, amisviikset ei oo hienot (sori btw kaikki ammattikoululaiset, ei ole tarkoitus loukata tuolla sanalla :P). Mitenköhän se sitten on että ennen aikaan, joskus 70-luvulla, monilla muusikoilla oli tosiaan tuuheat viikset jo vähän yli 20-vuotiaina... en ymmärrä :P

Viikset on btw aikamoiset naiskarkottimet nuorilla miehillä...
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Lento-V-mies
06.08.2006 22:11:00
Viikset on btw aikamoiset naiskarkottimet nuorilla miehillä...

Kokemusta? Heh. Vitsi... mutta kyse ei olekaan naisten iskemisestä vaan asenteesta.. Eikä sitä ihan joka pärställä muutenkaan naisia isketä ja haluaako sitä edes sellaisia naisia iskeä joille ulkonäkö on se tärkein asia? En minä ainakaan. Tokihan ulkonäkö vaikuttaa, mutta... Äh, kyllä viikset on tyylikkäät!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)