Aihe: Maihareista
1 2
Mirrinsane
21.03.2007 22:23:22

jees, täytyy sitten suutarille käydä viemässä nuo joku päivä.

Nyrkkisääntönä on, että kenkä korjataan vaikka jäljellä olisi enää nauhat, kunhan hinnasta sovitaan.
Pohjien uusiminen on kuitenkin aika rutiini, eikä edes pitäisi olla megakallista.
kalamies#52 >-)))>
routa
22.03.2007 02:15:32
Nyrkkisääntönä on, että kenkä korjataan vaikka jäljellä olisi enää nauhat, kunhan hinnasta sovitaan.

Juurikin näin.
Satan told me to play that fucking heavy metal.
Mr. Moonbeam
08.04.2009 10:28:17
Herää kysymys miten voit kävellä kesällä maharit jalassa. Eikö niiden kanssa tule kuuma?

No kyllähän intissäkin käytetään niitä kesät talvet?

Ja eihän vuorettomat maiharit mitkään talvikengät ole?
JPQ
08.04.2009 14:52:45

Mr. Moonbeam: No kyllähän intissäkin käytetään niitä kesät talvet?

Ja eihän vuorettomat maiharit mitkään talvikengät ole?

Ei ainakaan minusta ja sitä paitsi aito nahkamateriaalina hengittäväkin. ihmetyttää monien harhat tosin en itse maihareita käytä (ainakaan vielä ja olen mielestäni enempi bootsi tyyppiä) mutta silti.
Mr. Moonbeam
09.04.2009 10:56:27
JPQ: Ei ainakaan minusta ja sitä paitsi aito nahkamateriaalina hengittäväkin. ihmetyttää monien harhat tosin en itse maihareita käytä (ainakaan vielä ja olen mielestäni enempi bootsi tyyppiä) mutta silti.

Pari pointtia:

a) Käyttäähän jotkut bootsejakin kesällä.

b) Maiharithan ne bootsitkin on.
munakorva
05.05.2009 16:56:20
Hei veijarit! Keksikääpä jostain mulle halvemmat maiharit ilman rautakärkiä. Tyyliin Dr martens. Kymppiriviset ja mustat. Martensit ois parhaat, mutta ei oo oikeen nyt rahaa ostaa. Paramaiharit varustelekasta ois ihan jees, mutta rautakärjet ei miellytä.
rrroope
07.05.2009 13:41:01
munakorva: Hei veijarit! Keksikääpä jostain mulle halvemmat maiharit ilman rautakärkiä. Tyyliin Dr martens. Kymppiriviset ja mustat. Martensit ois parhaat, mutta ei oo oikeen nyt rahaa ostaa. Paramaiharit varustelekasta ois ihan jees, mutta rautakärjet ei miellytä.

citymarketista tai prismasta kannattaa katella. mut saattaa sielläkin olla vaan teräskärkisiä, kokeilemalla selviää. teräskärjet on kyl hyvät, pysyy maiharit paljon ryhdikkäämmän näköisinä.
JPQ
07.05.2009 13:55:05

Mr. Moonbeam: Pari pointtia:

a) Käyttäähän jotkut bootsejakin kesällä.

b) Maiharithan ne bootsitkin on.

ei minusta bootsit ole maihareita. ja minulla nyt ollut bootsit tähän asti jalassa siis ei vielä ainakaan liian kuuma.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
munakorva
07.05.2009 22:10:56
rrroope: citymarketista tai prismasta kannattaa katella. mut saattaa sielläkin olla vaan teräskärkisiä, kokeilemalla selviää. teräskärjet on kyl hyvät, pysyy maiharit paljon ryhdikkäämmän näköisinä.

En halua ryhtiä nyt mun maihareihin. Ja rautakärjet on koettu ja nähty jo.
howlinwolf
16.05.2009 22:10:31 (muokattu 16.05.2009 22:11:55)
haluuko kukaa ostaa multa vähän käytettyjä nato maihareita,hintaa 20 e ja tinkiä saa kokoa 42
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)