Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 597 98 99 100 101112 113 114 115 116
Kukkis 77
06.08.2012 09:49:52

Mirrinsane: Tästä pidän pääni kiinni kotona, ukko kun sattuu olemaan huumoritatuointien suuri ystävä, itse en. :D

http://bodymodifications.net/member/gestapoop/pictures/

Päivi Räsänen ei saatana :D:D:D:D
"Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia
Mirrinsane
06.08.2012 16:50:48

Kukkis 77: Päivi Räsänen ei saatana :D:D:D:D

Miten muistin, että tästä ois ollu joskus sun kanssa jopa puhetta :D

Tuo kyseinen jalka on onneksi täynnä, tosin kuulemma toinenkin sääri saattaa saada huumorileimaa :|
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
lapio
06.08.2012 16:57:23

Mirrinsane: Miten muistin, että tästä ois ollu joskus sun kanssa jopa puhetta :D

Tuo kyseinen jalka on onneksi täynnä, tosin kuulemma toinenkin sääri saattaa saada huumorileimaa :|

Huumorijalka täynnä. Voi ei.
Markus sanoo: se ei lihoo joka pelkää ::henkselipaukku Joululauluja
Entropia666
17.08.2012 11:51:43

...Tulostelin tuossa vähän referenssikuvia maanantaita varten. Rintakuva jatkuu 666.
Rokkifotoja: H A J E . F I
novo
18.08.2012 03:04:49
Mirrinsane: Tästä pidän pääni kiinni kotona, ukko kun sattuu olemaan huumoritatuointien suuri ystävä, itse en. :D

http://bodymodifications.net/member/gestapoop/pictures/

:DDD Jatimatikki järveen :DDD Vintiöt toimaa kyl
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Entropia666
21.08.2012 08:18:09

Pitkällinen urakka eilen päätökseen, helvetin hyvä tuli. Kuvasta kuvaa kunhan parantuu. Vielä taustat ja vähän valkosella hifistelyitä nii on valmista.
-Hexa-
03.09.2012 07:08:56
Osaisko porukka sanoa miten tuo tatuointi vennyy jos laitan rintaan sen? kyseessä ois melko monimutkanen taideteos. Oon 18 ja risat eli huomaan etten ole vielä täysissä mittoisa (tarkoitan niinku leveys suuntaan pittuus on jo tyssänny)...

edit. virheet aamuvajotuksen piikkiin
TMik
03.09.2012 09:48:33
Hexa2: Osaisko porukka sanoa miten tuo tatuointi vennyy jos laitan rintaan sen? kyseessä ois melko monimutkanen taideteos. Oon 18 ja risat eli huomaan etten ole vielä täysissä mittoisa (tarkoitan niinku leveys suuntaan pittuus on jo tyssänny)...

Josset ala kiskomaan kaikkea miestä vahvempaa ja hae uraa kehonrakennuksesta niin eipä tuon pitäisi mitenkään kovin merkittävästi venyä.

Näin tuo artisti minulle sanoin kun kyselin asiaa samalla kun tehtiin kuvaa.
Entropia666
03.09.2012 17:15:53

Hexa2: Osaisko porukka sanoa miten tuo tatuointi vennyy jos laitan rintaan sen? kyseessä ois melko monimutkanen taideteos. Oon 18 ja risat eli huomaan etten ole vielä täysissä mittoisa (tarkoitan niinku leveys suuntaan pittuus on jo tyssänny)...

Kyse ei sinällään ole mitenkä paljon kasvat, vaan mitenkä nopeasti. Tästä syystä voit saada vaikka 20kg lisää massaa lihaksena, mutta jos se tulee luonnollisesti, ei ongelmaa ole. Jos taasen vedät esim. horppia tai lihot helvetin nopeasti tulee raskausarpia ja kuvat voi ottaa nokkiinsa.

Itse kysyin samaa hommaa aikanaan omalta tatuoijalta ja hän kertoi ottaneensa ekan oman kuvan joskus 18-kesänä ja kunnon rimpulana. Nykyään kaveri on suht iso (lähes kaappi) ja kertoi että tuo kyseinen kuva on selvinnyt muodonmuutoksesta hyvin. Kuva on kulma siirtynyt muutaman sentin sivuun alkuperäisestä paikasta, mutta pysynyt suhteiltaa/kuosiltaan kunnossa.

Lisäksi rinnassahan ei jokatapauksessa tapahdu mitään mahdottomia muutoksia ylipäätänsäkkään. Riskialtteimmat paikat lienevät maha, reidet, perse ja selkä jossain määrin.
Herrasmiekkoinen
04.09.2012 09:21:24
Hmm, mitenkäs sitten jos ottaa rimpulakätisenä jonkun koko käden ympäri menevän tatuoinnin..?:D Sitten jos käsivarsiin tulee lihasta myöhemmin, niin jotainhan sille pitää tapahtua? Haalistuuko se sitten niistä kohdin mistä iho venyy, vai mitä tapahtuu?

Olisihan se kätevä ottaa nyt kun ainakin vielä on tämmöinen narukäsi, pääsisi halvemmalla :P
hullu_ukko
04.09.2012 11:24:26
Herrasmiekkoinen: Hmm, mitenkäs sitten jos ottaa rimpulakätisenä jonkun koko käden ympäri menevän tatuoinnin..?:D Sitten jos käsivarsiin tulee lihasta myöhemmin, niin jotainhan sille pitää tapahtua? Haalistuuko se sitten niistä kohdin mistä iho venyy, vai mitä tapahtuu?

Olisihan se kätevä ottaa nyt kun ainakin vielä on tämmöinen narukäsi, pääsisi halvemmalla :P

Kyllä se vähän saattaa venähtää, mutta äkkiseltään mä pitäisin siinä massan lisääntymisen ohessa mahdollisesti syntyvien venymisarpien (raskausarpia, jos niitä sillä nimellä tahtoo kutsua) muodostumista pahempana juttuna sen tatuoinnin kannalta. Ne saattaa jo rikkoa sitä tatuointia vähän enemmänkin riippuen siitä, miten syviä ovat ja millaiseen kohtaan tatuoitua ihoaluetta sattuvat muodostumaan.
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia
Kukkis 77
06.09.2012 16:11:57

Nyt on kätösessä uusi kuva, höhöö. Täytyy laittaa foto jahka tuo paranee.
"Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia
Entropia666
08.09.2012 11:12:28

Siinäpä olisi uutukaista: http://haje.fi/random/rintakuva.jpg

Taustoja tulee jossai vaiheessa vielä vähäsen.
novo
11.09.2012 21:36:34
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Vainaja
14.09.2012 10:50:18
Entropia666: Siinäpä olisi uutukaista: http://haje.fi/random/rintakuva.jpg

Taustoja tulee jossai vaiheessa vielä vähäsen.

No vaikka odotettavissa oli aiemmasta kuvasta että komee tulee niin ohan toi nyt komeempi kun oli odotettavissa.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
pushead
17.09.2012 16:25:13
Herrasmiekkoinen
17.09.2012 16:42:46
Silmämunan tatuointi vaikuttaa helvetin härskiltä.

http://img.izismile.com/img/img3/20 … orrible_selfmade_tattoos_640_11.jpg
barclay
25.09.2012 20:29:59

Kostiainen, www.mikseri.net/kostiainenproj
Entropia666
28.09.2012 17:51:05

Vetää vähän huuruun: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd. … 95_391635000910318_1653215320_n.jpg

Tarinoinkin naamakirjaan seuraavasti aiheesta:

"En kestä yhtään. Siinä on kyllä tyttö niin täynnä paskaa ettei mitään rotia. Ei tarvitse osta piirtää? No piirtämistähän toi niinku varsinaisessa merkityksessä just on. Itteään ei tatuoida? No se oma nahka uhrataan ekana ennen ku muiden nahkoja aletaan pilaamaan. Äiti osti vehkeet? Mitä vittua nyt taas....

Henkilökohtaisesti vituttaa tuo taiteenlajin aliarviointi, niin tatuoitavan kuin itse tatuoijankin puolesta. Minun kuviani ei ainakaan kukaan piirrustustaidoton pysty apinoimaan. Koskaan. Lisäks sapettaa tuo harjoittelumäärän vähyys, varsinkin kun tietää että se on pitkä ja rankka taival ammattilaiseks. Ei mikään parin kuukauden töherrysputki."
Seba
28.09.2012 18:32:38

Ei se ole piirtämistä jos on valmiit kuvat mitkä kopioidaan, että sinällään ihan totta.
Tatuoida voi simppeleitä juttuja kuka tahansa, mutta ammatikseen sitä tekevältä kyllä oletetaan jo piirrustustaitojakin löytyvän jos asiakas tulee pyytämään suunnittelemaan kuvaa.

Siksi parhailla on täällä 6kk jonot, ja kopioijilla on aina tilaa liikkeessä.
Kansa tietää kyllä ketkä osaa, ja niillä riittää hommaa kovaan rahaan niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Itse en jaksa tuollaisesta artikkelista stressata.
Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)