Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 58 9 10 11 1260 61 62 63 64
rokiroki
28.05.2007 16:45:21
Kerran eräs työpaikkani ikinuorista naisihmisistä ( hänkin oli silloin 50+) tokaisi, että olen kuulemma samannäköinen kuin Eppu Normaali.

Oletan, että tarkoitti Martti Syrjää, siilä en usko ko. rouvalla olleen tietoa em . orkesterin jäsenten tarkemmista nimistä.
Naamani on kyllä aika kirveellä veistetyn näköinen, pienet mulkosilmät ( voiko sellaisia olla ? ) ei mikään kovin sileä iho, leukaa riittää, mutta huulet eivät ole yhtä turpeat. Hiusmallissa on myös jotain takkuista samankaltaisuutta.Epäilen tosin että taiteilija Syrjä on parikymmentä kiloa kevyemmässä sarjassa.

Kyllä se oli kuitenkin ehkä aika osuva kommenti. Mutta itse lisäisin ulkonäössäni olevan piirteitä M.Syrjän lisäksi myös seuraavista komistuksista: Seppo Räty, Samuli Edelman(se turvonnut versio) ja Jallu Rantanen, joka oli HJK kärkipelaajia aikoja sitten.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
KurtCobain
02.06.2007 10:59:29
Tänää oli päättäjäiset ja pistin sinne silleite valkonen kaulus paita ja siin musta liivi päällä, pillifarkut, tennarit, niittivyö ja pandana huivi takataskussa slash tyyliin. Nii aika moni sano mua pirates of the caribean jack sparrowiksi :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
saastara
11.06.2007 16:24:47
Lakkiaisissa kun olin liituraitapuku päällä niin kaverit sanoivat mafiapyöveliksi. :D
Lisää middleä.
Kärpäsruoska
11.06.2007 17:44:45
Ijöö... Olen jo neljältä ihmiseltä saanut kuulla näyttäväni Ari Koivuselta. Saatanan puusilmät.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
wilzhu
11.06.2007 18:42:11 (muokattu 11.06.2007 18:44:40)
"Kun näin sut ekan kerran, olin ihan varma et oot kasvissyöjä!"

Ja olen oikeasti siis lihan suurkuluttaja.

Ja onpa minua kerran sanottu myös ihan jeesuksenkin näköiseksi.
Elämä off.
Terry Pantheras
11.06.2007 22:13:46
Kaveri: "Mun mielestä sää näytät ihan Samu Haberilta."
Minä: "No voi vittu."

Skini kaverilleni: "Leikkaa lettis tai osta kitara!"
Kaveri: "Mulla on kitara..."
Skini: "No... Ööö... (kymmenen sekunnin hiljaisuus) Leikkaa lettis kuitenkin!"
Screw you guys, I'm going home...
CanYouStayStill
12.06.2007 01:34:51

Manne tuli autokaista ikkunasta: "Hei rouva". Tosi kiva kun ei ensinnäkään ole nainen tai naimisissa. Tuo on viimeisin. Sitä ennen tyttöystävän kanssa kassajonossa halittiin ja pusittiin, niin joku piilohomolta vaikuttava perheellinen mies tulee väliin kysymään kassaneidiltä jotain ja sanoo meille "anteeks tytöt kun kiilasin tähän väliin". Itse siihen sit "miehisellä" äänellä ei se mitään. Menikö offtopic? ei kai...
Melkore
14.06.2007 20:07:12
"Hei rouva"

Tuttu, mutta muodossa "Hei herra" ja tyttö olen (Kommentti jatkui sanoin: "hienot hiukset" ja sen jälkeen puhuttelija + hänen kaverinsa repesivät.), mutta tuo oli tilanne, jossa takuuvarmasti herraksi nimittänyt tiesi sukupuoleni. Oikeasti vittumainen tapahtuma oli, kun joku mies kerran totesi tyttärelleen: "Annetaas tuon pojan mennä ensin", eräässä ravintolassa, kun tyttö oli innokkaasti ryntäämässä jonossa ohitseni.
Bow before a war, call it religion.
Milkop
14.06.2007 22:23:29

Eräästä kuvasta (mikä myöskin omakuvanani on tällä hetkellä) sanottiin, että aika häiriintyneen oloinen heppu :D Kuinka oikeassa he ovatkaan...
Naama-amis
14.06.2007 22:39:29
Mä olen kuulemma George Costanzan näköinen. Lisäksi lukiossa eräs muodin hermolla oleva, samanikäinen pojanklopi tykkäs että mä olen tyylittömimpiä jätkiä mitä hän on ikinä nähnyt. Harmitti, koska mä olin vielä silloin ihan hiljattain satsannut nimenomaan tähän ulkoiseen korostamiseen ihan saakelisti ostamalla uuden kauluspaidan.
Tohtori myhäilee.
Terry Pantheras
14.06.2007 22:51:02
Mä olen kuulemma George Costanzan näköinen. Lisäksi lukiossa eräs muodin hermolla oleva, samanikäinen pojanklopi tykkäs että mä olen tyylittömimpiä jätkiä mitä hän on ikinä nähnyt. Harmitti, koska mä olin vielä silloin ihan hiljattain satsannut nimenomaan tähän ulkoiseen korostamiseen ihan saakelisti ostamalla uuden kauluspaidan.

http://www.seinfeld-fan.net/pictures/george/george_costanza015.jpg

Sori, oli pakko! :)
Screw you guys, I'm going home...
ravensoul
15.06.2007 22:11:06 (muokattu 15.06.2007 22:15:16)
Olisko ollu viime Tuskassa, kun kalja-alueelle hiihtelin menemään ni portilla joku tyyppi koputti olalle:

Tyyppi: "Sä soitat varmaan kitaraa?"
Mä: "Joo, niin teen, mut mistä helvetistä sä sen tiesit??"
T: "Arvasinhan mä! No ku näytät nii SRV:ltä hattuines ni ajattelin et oot kopioinu siltä tyyliä."
M: "No voi saatana! En oo kyllä yrittäny olla kenkään näkönen, mutta kait tuo jonkinasteisena kohteliaisuutena täytyy ottaa vaikka onki ruma äijä."
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
-Cale
16.06.2007 13:10:05
Ja onpa minua kerran sanottu myös ihan jeesuksenkin näköiseksi.

Miten kukaan voi edes tietää miltä Jeesus näytti? Tai no, onhan siitä tallella mm. ne kääreliinat jotka oli hänen kasvoillaan, ja niiden avulla on yritetty hahmottaa hänen kasvojen muotoa yms. Uskonnonopettaja näytti kerran tunnilla tuon kuvan mikä niiden perusteella oli tehty, kyllähän se siltä näytti miten hänet useinmiten kuvataan.
saastara
16.06.2007 13:36:49
Miten kukaan voi edes tietää miltä Jeesus näytti? Tai no, onhan siitä tallella mm. ne kääreliinat jotka oli hänen kasvoillaan, ja niiden avulla on yritetty hahmottaa hänen kasvojen muotoa yms. Uskonnonopettaja näytti kerran tunnilla tuon kuvan mikä niiden perusteella oli tehty, kyllähän se siltä näytti miten hänet useinmiten kuvataan.

Hehheh.. Taitaapi ihmiset viitata yleiseen stereotypiaan Jeesuksesta. Jos tehtäisiin länsimaissa alaa ei-opiskelleilta kysely, että minkänäköinen Iso J oli, veikkaisinpa noin 95% sanovan, että ruskea, pitkä tukka, parta, valkoinen kaapu, hienostuneet ja sirot kasvot ymv.. Stereotypioilla ja mielikuvillahan tässä pelataan.. Ei ole niin vakavaa. ;)
Lisää middleä.
Lord of the strings
16.06.2007 15:25:03 (muokattu 16.06.2007 15:26:28)
saastara:
Jos tehtäisiin länsimaissa alaa ei-opiskelleilta kysely, että minkänäköinen Iso J oli, veikkaisinpa noin 95% sanovan, että ruskea, pitkä tukka, parta, valkoinen kaapu, hienostuneet ja sirot kasvot ymv..

Eli ihan normaali Israelilainen mies.

Löytyipä Jeesuksesta ihan kuvakin http://www.canadacool.com/COOLFACTS/QUEBEC/QUEBECPHOTOS/MltLennon.jpg
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Nidhöggr
16.06.2007 16:26:18
saastara:

Eli ihan normaali Israelilainen mies.

Löytyipä Jeesuksesta ihan kuvakin http://www.canadacool.com/COOLFACTS/QUEBEC/QUEBECPHOTOS/MltLennon.jpg

Feikki, jeesuksen aikaan ei ollut mikrofooneja.
Krää-ähh.
saastara
16.06.2007 21:36:31
Feikki, jeesuksen aikaan ei ollut mikrofooneja.

Väitätkö sinä, että Jumalan poika ei osaisi duunata mikrofonia..?!
Lisää middleä.
Nidhöggr
16.06.2007 23:53:09
Väitätkö sinä, että Jumalan poika ei osaisi duunata mikrofonia..?!

Tyyppi, joka ei osaa loihtia puuhun hedelmiä, ei myöskään osaa loihtia mikrofoonia hiekasta ja aasinkarvasta.
Krää-ähh.
saastara
17.06.2007 01:01:28 (muokattu 17.06.2007 01:01:37)
Tyyppi, joka ei osaa loihtia puuhun hedelmiä, ei myöskään osaa loihtia mikrofoonia hiekasta ja aasinkarvasta.

Ihme pakanoita.. Syöppäs kakkaa, ruma lapsi..

E: ;)
Lisää middleä.
-Cale
17.06.2007 11:55:33

Ei ollut kyse osaamisesta. Kannattaisi tutkia raamattua hieman tarkemmin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)