Aihe: Piposi,hattusi
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13
jakle-
05.02.2011 15:34:42
Ite käytän ite virkattuja villa pipoja ku ei näitte takkujen(rastojen) pääle mahdu mikään muu :D kesäsin huiveja on päässä jos on jotain.
"Siellä ihanat enkelit venttaa meitä...Rion satamassa"
nisumaka
07.02.2011 10:05:05
Mä käytän knallia, kesät talvet.
-HP-
09.02.2011 21:39:53
Tollanen löysän kevyt/ohut perusmusta pipo, peittää puoliksi korvat ja pysyy nätisti takakenossa, eikä näytä "kortongilta".
2 vuoden metsästys tuommoiselle, löyty vasta tälle talvelle, stna.
MUN MUSIIKKI! http://www.myspace.com/constrainedmusic
papitsu
09.02.2011 22:18:27
Vasta tänä talvena sain aikaiseksi hommata kunnon pipon. Tai oikeastaan pakotin äitini tuossa ennen joulua neulomaan. Iso ja löysä villapipo paksua mustaa lankaa, mahtuu minunkin epämääräiset luomutakkuni pakkasta piiloon ilman ongelmia. Ihan hauskaa vaihtelua, että ei talvella palelekaan päätä ihan täysiä.
Mielipiteeni on fakta.
WolleForever
12.02.2011 22:48:01
Käytän sisällä usein lippistä, joka on väriltään vihreä.
Just ostin 2 Svea-pipoa, koska ne on musta hauskoja, vaikka olenkin reilusti ohittanut yläasteiän jo useita vuosia sitten. Joskus pidän punaista villamyssyä tai mustaa logopipoa. Elvis-lippiskin mulla on, mut nykyisin pidän mieluummin vihreää ja neutraalimpaa lippistä.
iinats
27.02.2011 22:53:03
Oon tänä talvena tasan kerran käyttäny pipoa... sillonkin häpesin. Ja lujaa. Hiusten pitää olla tupeerattu, muuten ei tuu mitään.
Tosin kovemmilla pakkasilla mun korvilla on tapana paleltua niin että ensin ne koskee ihan saatanasti ja sitte iho kuoriutuu pois ja kasvaa myöhemmin takasin. Mutta imago ennen mukavuutta vai miten se meni?
CountX
22.03.2011 16:21:41
Nyt löytyi pojalle hattu, ja vielä ihan sopuli hintaan: http://www.capsplaza.com/webshop/en … WLER---English-Wool-Bowler-Hat.html
Oon haaveillu tuollaisesta jo pitkään, mutta hinta on joka paikassa liian iso (suomessa 144eur). Tuon viiskymppiä raaskii just laittaa hienoon hattuun.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Nunzu
29.03.2011 12:29:25
Musta Anathema-logopipo. Aina.
Ole pessimisti, et pety.
Hevitytteli
05.04.2011 18:13:38

Omissa kuvissani näkyy äitini tekemä ruskeamusta lempparipiponi. Eipähän muilla ole ainakaan samanlaista.
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Spirocore
08.04.2011 12:40:51

Jäsen Ruosteelta levynipun mukana seurannut musta "Swallow the Sun" -pipo. Päässä aina kun vähänkään näyttäis ilma koleelta. Vaimoke vihaa tuota, mutta hei, aina ei voi voittaa.. :)
"I say Goddamn what a rush!"
JOPPA
11.04.2011 21:36:31 (muokattu 11.04.2011 21:42:20)
Tarkotus ois huomenna käydä jostain ostamassa ton tyylinen lakki: http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_cap

Mun mielestä noi on tosi hienoja. Oletan kuitenkin, että monet eivät pidä ideastani (tulevasta ostoksestani), mutta vähät siitä, ei minusta kuitenkaan pidetä.
Quru: Seksi on huonoille runkkareille, mutta käsi ei korvaa parisuhdetta.
Funkånaut
11.04.2011 21:46:06

JOPPA: Tarkotus ois huomenna käydä jostain ostamassa ton tyylinen lakki: http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_cap

Hitto, ku hukkasin yhes vaihees puolen vuoden sisään kaks tollasta. Pitäs taas ostaa kolmas, mutta mistäs taas sitten löytäis kohtuubudjetilla?
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
JOPPA
11.04.2011 22:04:12
Funkonaut: Hitto, ku hukkasin yhes vaihees puolen vuoden sisään kaks tollasta. Pitäs taas ostaa kolmas, mutta mistäs taas sitten löytäis kohtuubudjetilla?

Mäkään en tarkalleen tiiä mistä lähen huomenna ettimään. Tänään kävin jo parissa kaupassa, mutta oikeen hyvää ei löytynyt, paitsi huonon värisenä (mulle) eli sellainen vaalee beessi oli sittarissa.
Funkånaut
11.04.2011 22:37:19

JOPPA: Mäkään en tarkalleen tiiä mistä lähen huomenna ettimään. Tänään kävin jo parissa kaupassa, mutta oikeen hyvää ei löytynyt, paitsi huonon värisenä (mulle) eli sellainen vaalee beessi oli sittarissa.

Pitäs itte mennä ens viikolla ettimää ku on kunnolla aikaa. Netistä ei ainakaa Suomenmaalta juurikaa tunnu kohtuuhintaan (alle 30€) löytyvän kuin ei-oota.
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
Påskägg
12.04.2011 00:01:24
Funkonaut: Pitäs itte mennä ens viikolla ettimää ku on kunnolla aikaa. Netistä ei ainakaa Suomenmaalta juurikaa tunnu kohtuuhintaan (alle 30€) löytyvän kuin ei-oota.

seppälästä oli roku-kaveri ostanu mustavalko-ruudullisen ja ei ollu paljoa maksanu.
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
TheMurno
12.04.2011 01:32:08
Funkonaut: Hitto, ku hukkasin yhes vaihees puolen vuoden sisään kaks tollasta. Pitäs taas ostaa kolmas, mutta mistäs taas sitten löytäis kohtuubudjetilla?

eBaysta löytyy kaikkea ja vielä enemmän.
Fake and gay
Funkånaut
12.04.2011 09:23:31

TheMurno: eBaysta löytyy kaikkea ja vielä enemmän.

Ee oo Pay-Palia. Eikä luottokorttia.
JOPPA
12.04.2011 20:14:16
Leatherheavenista ostin. Musta, jossa on vähän tollasia kuviointeja, hyvin hillitysti, eli hyvin. Hintakin oli vain 15€ eli keskimäärin puolet vähemmän kuin mitä näin muissa kaupoissa vastaavien hattujen maksavan.
TheMurno
12.04.2011 23:26:44 (muokattu 13.04.2011 19:32:35)
Funkonaut: Ee oo Pay-Palia. Eikä luottokorttia.

Ite liitin Visa-Electronin siihen. (Mun) pitää vaan aina kahden tilin välillä siirtää rahaa, että se voi velottaa siltä kortilta.

E: Muotoiltu tekstiä.
Fake and gay
päänahka
13.04.2011 18:43:19 (muokattu 13.04.2011 18:49:25)
TheMurno: Ite liitin Visa-Electronin siihen. Pitää vaa aina kahden tilin välillä siirtää rahaa, että se voi velottaa siltä kortilta.

Jaa miksi? Kyllä mulla toimii ihan normaalisti Electronilla. Tämä yhdistettynä mobiilinettiin on oikein kätevää tällaiselle hetken mielijohteesta rahojaan tuhlailevalle.

E: Tuolta löytyy yksi malli, vaihtelevalla värillä: http://www.atomretro.com/product_in … ndie-Flat-Cap-Retro-Sixties-clothes
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)