Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Matjardo
22.09.2008 11:44:24
Tukka on kiinni lähes aina. Keikoilla ja joskus himassa on tukka auki. Keikoilla ihan vaan show mielessä, että voi kunnolla moshata ja pyörittää tukkaa. Sitten ite ponkkarilenkit kestää yleensä aika kauan. Joskus mulla on tullut mukana tukassa ja välillä ranteessa yksi ja sama lenkki jopa vuoden ja ylikin, ennen kuin on löystynyt ärsyttävän lötköksi, ettei enää toimi niin hyvin.

Oon harkinnut, että leikkaisin tukan pois.. Mutta sitä lopullistä päätöstä odotellessa jatkan tukan puskemista päästäni.
Two beers or not two beers?
Juzpe
23.09.2008 11:00:04 (muokattu 23.09.2008 11:00:31)

Ponnari on välttämätön paha, jolla hiusten tunkeutuminen näkösektoriin voidaan estää. Käytän itse nuttura/ponnariyhdistelmää, eli ensin tukka ponnarille ja ponnari keskeltä puoliksi ja uudestaan kiinni. Estää myös sitä vitun ärsyttävää rotanhäntää huitelemasta paikkoihin, jossa se on tiellä.

E: ymmärtämistä edesauttavaa typojen korjausta.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
Hohhoijaa
28.09.2008 00:13:30
Nytpä olen itsekin siirtynyt täyspäiväiseksi ponnarin käyttäjäksi kun hiukset pääsivät sopivan mittaisiksi kasvamaan. Näyttää ihan hyvältä ja yleisfiilis on huomattavasti käytännöllisempi kun eivät koko ajan ole tiellä. Hiukan pitää lakkaa käyttää kun jotkut etusuortuvat eivät vielä sinne ponkkariin asti oikein yletä ja muuten heiluisivat vapaana.
papitsu
28.09.2008 01:55:48
Aikalailla nykyään tulee poikkeuksetta pidettyä kiinni hiuksia. Kotona tosin letti on lähinnä auki, mutta aina kun poistun talosta, niin jonkunlainen rotanhäntä on niskassa roikkumassa. Nutturointia voisi opetella, olisi kätevämpi. Mutta auki ei kärsi pitää enää ollenkaan, haittaa huomattavasti jokapäiväistä elämää. Välillä mietityttää kyllä, että joskos vetäisi kaljun.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Lateksu
03.11.2008 18:11:48
Koulussa tulee pidettyä ammattitunneilla aina ponnarilla(olis aika ikävää jos letti jäis sorvin väliin...). ja silloin kun vituttaa että letti on koko ajan silmillä.
leksi-B
03.11.2008 20:40:10
Jeh, nyt on tullut pidettyä hiuksia jatkuvasti kiinni. On sen verran pitkät jo, (puoleen selkään melkein) että häiritsevät melkeimpä missä vaan.

Bändi treeneissä ja keikalla letti auki, jotta saa sen letin kunnolla pyörimään.
"Vanitas Vanitatum"
BassLass
03.11.2008 21:23:05
Pitänee laittaa kiinni ku tytöt valittaa suudellessa että menee kiharia suuhun :D
Megalomania
14.11.2008 17:09:11
Onhan nuo hiukset ajoittain ponnarilla. Koulussa aika usein kiinni, mutta kotona todella harvoin.
"Yhellä miehellä on pitkät hiukset", sanoi pikkutyttö kaverilleen minut nähdessään.
Hirsimäki
20.11.2008 21:58:13
Ehkä käytän, ehhkä en... Riippuu tilanteesta ja fiiliksestä.
Ekat kommentit oli, että "Mihi siu letti hävis?... Eiku tuolha se onkii!"
ballfish
20.11.2008 22:15:38
Pitänee laittaa kiinni ku tytöt valittaa suudellessa että menee kiharia suuhun :D

TytöT. Taidat olla aika pelimies kun montaa on varaa pitää ;)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
BassLass
11.01.2009 11:06:08
TytöT. Taidat olla aika pelimies kun montaa on varaa pitää ;)

Eiku mää vaan kato veikkailen että kuitenki ne valittaa niin tälleen etukäteen tulin jo sanomaan. KYLLÄ NE VIELÄ TULEE VALITTAAN!

Onse kyllä kun viikossa menee jotain 4 ponnaria rikki. Säälittävää.
Tunttone
11.01.2009 16:10:01
Nutturalla pidän nykyään kun lyhensin tukkaa jonkun verran. Tykkään kyllä enemmän näin kuin poninhännällä.

Aina tulee laitettua kun talosta poistun.
PIMEÄÄ ENERGIAA
Hannu H.
13.01.2009 23:34:07 (muokattu 13.01.2009 23:35:24)

Ei tuo kyllä itestäkään niin kivaa oo..

Tuli tos joulun alla muuten kaverin kanssa todettua jännä laatuvammainen ponnarierä. Oltiin nimittäin samalla viikolla ostettu samasta kaupasta ponnareita ja kummallakin ne paukku liitoksesta poikki ku koitti pistää päähän.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Kalamazoo
14.01.2009 12:12:13

Ei tuo kyllä itestäkään niin kivaa oo..

Tuli tos joulun alla muuten kaverin kanssa todettua jännä laatuvammainen ponnarierä. Oltiin nimittäin samalla viikolla ostettu samasta kaupasta ponnareita ja kummallakin ne paukku liitoksesta poikki ku koitti pistää päähän.

Ne markettien renksut on ihan sekundaa, räpsähtelevät poikki vähän väliä. Itse löysin kestäviä ponnareita, öhöm, H&M:ltä.
Jeltz
14.01.2009 14:18:23
Ne markettien renksut on ihan sekundaa, räpsähtelevät poikki vähän väliä. Itse löysin kestäviä ponnareita, öhöm, H&M:ltä.

On muuten jees nuo. Hintakin varsin kohtuullinen.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
MaD PiAnIsT
14.01.2009 22:21:32

Joo tääl on kans yks ponnarimiesss..

Aina on letti kiinni kun julkiselle paikoille menee, ja muutenkin oikeestaan himassa. Tulee muuten silmille ja sit ei nää enää mitään. Letti on suht pitkä että pysyy jo hyvin kiinnä ponnarilla. Loistava keksintö on kyllä:D Menis hermot ja ulkonäkö muuten jos ei näitä olisi.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Black Zombie 82
17.09.2019 17:59:43

-Cale: Sliippaa toi etutukka sit taakse ja laita vaik lakalla et pysyy, ihan vinkkinä vaan...

Yksi hyvä vaihtoehto on lopettaa shampoon käyttö, niin ei tarvitse mitään muotoilutuotteita, kun tukka on luonnollisesti rasvainen.
Jucciz
08.10.2019 05:39:06
Kai tässä ponnarimieheksi voisi ittensä laskea, kun sitä on tullut pidettyä viimeistään ripari-ikäisestä asti, eli ainakin viimeiset 22 vuotta.
Henri Henri Olavi
08.10.2019 17:59:29
Ponnari miehellä on kyllä tosi homoa. Eikä siinä mitään pahaa. On mullakin pinkki pyöräilykypärä.
It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus!
Welho-77
19.11.2019 13:47:46
Mulla muuten hiukset poikki ponnarin kohtaa. Tai ainakin sellanen taitosjuttu.
Long live the King of Mercy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)