Entropia666 10.06.2011 12:20:29 | |
---|
Entropia666: No ku ite en osaa piirtää nii ei oo kovin vaihtoehtojakaan...Jäis leimat ottamatta, se ei ole vaihtoehto. Sitä paitti ne on ammattipiirtäjiä, kyllä niihin luottoo löytyy. Oon mä saattanu jotain viittellisiä neuvoja antaa, esim. tosta anarkiamerkistä. Tosin tuo jalka oli sitten ihan 1:1 yhdestä sketsistä (ei tosin oma piirtämästä). Luonnistuu se niinkinpäin. Ammattilaisten kanssa on mukava asioida. Kre-per: Oon päättäny olla ottamatta tatskaa koskaan, vaikka suunnitelmia on ollu aina. Jotkut kuvat, mitä näkee ihan jossain muussa yhteydessä olis siistiä iskee iholle. Esimerkiks jotkut taulut tai valokuvat, ja oikeestaan kaikki visuaalinen taide. Oon aina ajatellu, että jos ottaa jonkun kuvan, niin sillä pitää olla joku merkitys (blah). Mutta nyt aloin miettimään tota hommaa sen tatuoijan kannalta. Sehän saa siis toteuttaa itteensä ja omaa luovuuttaan asiakkaiden iholle, niinku sun tapauksessa. Ja toinen plussa tossa lähestymistavassa on se, ettei sitten välttämättä tylsistykään niin helposti siihen kuvaan. Jos on joku tietty kuva minkä sä haluat jostain tietystä syystä ja se on sulle henkilökohtanen juttu, se saattaa muuttua elämän aikana aika radikaalisti, mut jos se on vaan taideteos, niin se on jo se teos itsessään, eikä sitä voi muuttaa. Eli vaikka ite muuttuis niin se ei haittaa. Tosin joutuuhan tossa omaamaan melkosen luottamuksen siihen taiteilijaan. Tällästä pohdiskelua tänään. Mä en oo koskaan oikeen innostunu tuosta että tatuoinnilla pitäs olla joku elämää suurempi tarkotus. Aika moni suomalainen tuntuu oikeuttavan sen tatuoinnin tuolla syyllä. Mun tatuoinneista 95% on ihan puhdasta kuvaa ja otettu sen takia että ne näyttää hienolta. Mutta tosiaan, tatuoija on artisti. Ammattilaisethan on myös hyvin luovia tuossa hommassa, verrattuna niihin ketkä piirtelee vaan tribaleita ja ruusuja päivät pitkät...Lisäks se että tykkään Maken jäljestä kovasti, ansioitunut just tossa mustavalkeessa ja biomekaaniikka hässäkässä. |
päänahka 10.06.2011 12:59:52 | |
---|
Entropia666: No ku ite en osaa piirtää nii ei oo kovin vaihtoehtojakaan...Jäis leimat ottamatta, se ei ole vaihtoehto. Sitä paitti ne on ammattipiirtäjiä, kyllä niihin luottoo löytyy. Oon mä saattanu jotain viittellisiä neuvoja antaa, esim. tosta anarkiamerkistä. Tosin tuo jalka oli sitten ihan 1:1 yhdestä sketsistä (ei tosin oma piirtämästä). Luonnistuu se niinkinpäin. Ammattilaisten kanssa on mukava asioida. Joo ei siinä mitään, en mäkään osaa piirtää, että kyllä se tatuoija saa sen homman tehdä. Mutta kyllä mä haluaisin nähdä sen kuvan ennen kuin sitä ruvetaan tikkaamaan iholle. |
Entropia666 10.06.2011 15:36:58 (muokattu 10.06.2011 15:37:16) | |
---|
päänahka: Joo ei siinä mitään, en mäkään osaa piirtää, että kyllä se tatuoija saa sen homman tehdä. Mutta kyllä mä haluaisin nähdä sen kuvan ennen kuin sitä ruvetaan tikkaamaan iholle. On mulla joskus piirretty vähän suuntaa antavaa linjaa iholle tussilla. Kyllä niistä ihan tarpeeks on selvinny... |
Åryts 02.07.2011 19:28:07 | |
---|
Nyt on laitettu pitkästä aikaa kuvaa oikein kaksin kappalein. Tietty just sattu tää törkeä hellejakso, ja meikäläinenhän nauttii siitä pitkät housut jalassa ainakin kuukauden verran. Noh, onneks töissä on sentään viileetä. Voin kyllä suositella Kotkan HMT:tä varauksetta. Hienoa jälkeä. Billy Mays here with another fantastic product! |
Entropia666 10.08.2011 10:43:41 | |
---|
Se ois taas 24.8. pohjetta mustuttamaan... |
Jeszse 10.08.2011 12:35:50 | |
---|
Entropia666: Se ois taas 24.8. pohjetta mustuttamaan... Takomoon? Kuvia sitten. :D 13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN! |
Entropia666 11.08.2011 13:41:35 | |
---|
|
BondakeBunny 11.08.2011 14:38:09 | |
---|
Kannattaskohan harkita sitä tatuoinnin ottoo jos se on nuin vaikeeta. Personally, I prefer pain. |
teukka 11.08.2011 15:07:55 | |
---|
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
Entropia666 11.08.2011 15:32:46 | |
---|
Mitähän toi artisti on tossa tuuminu. :D |
Zl z 11.08.2011 18:39:49 | |
---|
Omakuvissa kuvaa ekasta. Frendi tarvi "treenimateriaalia" ja ojensin auttavan käden. |
Åryts 11.08.2011 20:05:26 | |
---|
Zl z: Omakuvissa kuvaa ekasta. Frendi tarvi "treenimateriaalia" ja ojensin auttavan käden. Tässä taas yksi todiste siitä, miksi tatskan tekoa pitäisi harjoitella ihan johonkin muualle kuin frendien nahkaan. On niitä pahempiakin nähty, mutten nyt tosiaan kutsuisi tuota erityiseksi mestariteokseksi. Mun silmään se näyttää lähinnä kahdelta päällekkäiseltä makkaralta, joiden takaa nousee käärmeen pää. Pahoittelut. Billy Mays here with another fantastic product! |
Zl z 11.08.2011 20:32:09 | |
---|
Åryts: Mun silmään se näyttää lähinnä kahdelta päällekkäiseltä makkaralta, joiden takaa nousee käärmeen pää. Pahoittelut. Tahdon että läskit ihmiset himoavat minua, siks ne makkarat. Ei vaan, kuva on kyl ihan sitä mitä pitääki :) Ite oon tyytyväinen, sehän se kait riittää |
Seba 11.08.2011 20:46:40 | |
---|
Zl z: Tahdon että läskit ihmiset himoavat minua, siks ne makkarat. Ei vaan, kuva on kyl ihan sitä mitä pitääki :) Ite oon tyytyväinen, sehän se kait riittää Pääasia että on sitä mitä on haettu, mutta noi ääriviivat alhaalla varsinkin on melko hanuristisesti tehty. JAK: Hei muuten, kun katoin tota Mama-dokkaria niin ennen sitä mulla on ollu käsitys susta et oot wanha läski mut olitki tollanen adonis-tyyppinen tatuoitu nuori kaveri. Aika kiva huomata taas et miten ennakkoluulot karisee totuuden myötä. Onneks olkoon! |
kylereese 11.08.2011 23:52:50 | |
---|
|
Hipelius 12.08.2011 22:58:46 | |
---|
|
tj2011 13.08.2011 19:02:18 | |
---|
sinä joka morkkasit art tattoo centerin pystyyn, kannattaisiko pitää faktat faktoina! ne ovat käärmeitä, sijaitsevat oleskelu tilassa, eivät vapaana!! tatuointi puoli erikseen, ja terveysviranomaisten hyväksymä paikka! palvelu siellä loistavaa ja kuvat upeita! kannattaisikohan tutustua paremmin tiloihin ja henkilökuntaan (btw. ei pojat ole meksikosta!) ennen kun tänne yleisille palstoille tulet morkkamaan!! kiitos! |
Seba 13.08.2011 19:50:07 | |
---|
Kappas, meillä on tatuointiyrittäjäkin varta vasten rekisteröitynyt tänne :) JAK: Hei muuten, kun katoin tota Mama-dokkaria niin ennen sitä mulla on ollu käsitys susta et oot wanha läski mut olitki tollanen adonis-tyyppinen tatuoitu nuori kaveri. Aika kiva huomata taas et miten ennakkoluulot karisee totuuden myötä. Onneks olkoon! |
Mirrinsane 16.08.2011 12:46:53 | |
---|
Åryts: Tässä taas yksi todiste siitä, miksi tatskan tekoa pitäisi harjoitella ihan johonkin muualle kuin frendien nahkaan. On niitä pahempiakin nähty, mutten nyt tosiaan kutsuisi tuota erityiseksi mestariteokseksi. Mun silmään se näyttää lähinnä kahdelta päällekkäiseltä makkaralta, joiden takaa nousee käärmeen pää. Pahoittelut. Paitsi että mikään ei korvaa oikeaa ihoa. Kaikenmaailman keinonahat ja sianperseet on vähän huonoja. Toki laitteeseen kannattaa tutustua muualla, kuin naapurin tädin otsalla, mutta ainoa materiaali, joka käyttäytyy kuin ihmisen iho, on yllättäen: ihmisen iho. kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen.
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |
Åryts 16.08.2011 17:41:28 | |
---|
Mirrinsane: Paitsi että mikään ei korvaa oikeaa ihoa. Kaikenmaailman keinonahat ja sianperseet on vähän huonoja. Toki laitteeseen kannattaa tutustua muualla, kuin naapurin tädin otsalla, mutta ainoa materiaali, joka käyttäytyy kuin ihmisen iho, on yllättäen: ihmisen iho. Joo, kuulin tossa vastikään tatuointiyrittäjän itsensä sanomana, ettei keinoihosta ole mihinkään. Joskus vaan näkee niin järkyttäviä kaverin ilmaiseksi tekemiä "harjoituskuvia", että ihan hirvittää. Noh, saavatpa sentään ammattitaitoiset tatskaajat lisää töitä, kun näitä hirvityksiä pitää sitten myöhemmin paikkailla.. Billy Mays here with another fantastic product! |