Kitaravirtuaali 07.10.2010 16:35:58 | |
---|
Migo: www.hiddenbones.fi Mirrinsane: http://www.liskogalleria.fi/ http://www.zombietattoo.fi/ Kiitoksia kovasti. Liskogalleriassa kävin viime vuonna kysymässä hinta-arviota toiseen käteen tulevalle isommalle tatuoinnille, jäi aika suolainen kuva hinnoista. Pitääpä kuitenkin pyörähtää tuon pienemmän kuvan kanssa kysymässä jossain välissä, kuin myös noissa kahdessa muussa. ... ja nimenselvennys. |
Wolfgang 07.10.2010 16:42:29 | |
---|
ubik: ei missää nimessä enää yhtään hämähäkin seittiä kyynärpäähään, eikä kyyhkysiä, eikä lintuja solisluihin Onks näissä jotain symboliikkaa, jota en tajua? Solisluiden alueelle joskus suunnitellu tatskan ottamista... Ei tosin välttämättä lintuja:) Don't think twice it's all right. |
alanko 08.10.2010 19:59:10 | |
---|
Wolfgang: Onks näissä jotain symboliikkaa, jota en tajua? Solisluiden alueelle joskus suunnitellu tatskan ottamista... Ei tosin välttämättä lintuja:) No onhan tatuoinneissa alunperin ollu paljonki symboliikkaa. Seitti kyynärpäässä kai oli merkki että on jonkun tappanu ja merimiehet otti varpusia kun varpuset osaa aina kotiin tms. Mun mielestä jos tatuointia aikoo ottaa niin kannattaa tosiaan miettiä tarkasti nuo symboliikat ja merkitykset. Ja vaikka ei sitä sen jonkun alkuperäisen merkityksen takia ottaiskaan, niin ois se nyt ees hyvä tietää mikä merkitys tatskalla on kenties joskus ollu. Toki jokainen tekee niinku haluaa... |
Wolfgang 09.10.2010 11:50:02 | |
---|
alanko: Mun mielestä jos tatuointia aikoo ottaa niin kannattaa tosiaan miettiä tarkasti nuo symboliikat ja merkitykset. Ja vaikka ei sitä sen jonkun alkuperäisen merkityksen takia ottaiskaan, niin ois se nyt ees hyvä tietää mikä merkitys tatskalla on kenties joskus ollu. Toki jokainen tekee niinku haluaa... Tää oli nyt vähän sellanen epävastaus:P Juuri noiden asioiden takia kyselin että onko jollain tietoa mitä mahtaa symbolisoida esim. korpinkuvat lapaluissa. Itselle tatuoitni (jos sellaisen nyt joskus hankin) merkitsee hyvän näköistä kuvaa ihossa. Symboliikkaa en siihen henkilökohtaisella tasolla kaipaa, mutta olisi kiva jos se ei jossain piireissä symboloisi että tykkään ulosteleikeistä tms. Don't think twice it's all right. |
alanko 11.10.2010 20:37:27 | |
---|
Wolfgang: Tää oli nyt vähän sellanen epävastaus:P Juuri noiden asioiden takia kyselin että onko jollain tietoa mitä mahtaa symbolisoida esim. korpinkuvat lapaluissa. Itselle tatuoitni (jos sellaisen nyt joskus hankin) merkitsee hyvän näköistä kuvaa ihossa. Symboliikkaa en siihen henkilökohtaisella tasolla kaipaa, mutta olisi kiva jos se ei jossain piireissä symboloisi että tykkään ulosteleikeistä tms. Tuolta jotain http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_designs_symbols_crow.htm |
Karipiirto 12.10.2010 17:15:41 | |
---|
Kaveri sano että jouluna mennään hakemaan tatskat molemmin. Nyt pitäis sitten keksiä että mitä pistäis. Vähän ajattelin tuota plekukäden kämmenselkää paikaksi. Yksvärinen varmaankin mutta muuten on auki vielä. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Räbbänä 13.10.2010 13:27:50 | |
---|
Onko kuinka moni ottanut näitä viivakooditatskoja? Tuota ensimmäistä tatuointia ottaessa kyselin vähän moisista ja ainakin siiä vaiheessa oli hiukan nurja suhtautuminen moisten tekoon. Tuommoista mietin tuohon oikeaan kyynärvarteen, joskin vaihtaisi alun kuusi ensimmäistä numeroa vastaamaan omaa syntymäaikaani. http://img.photobucket.com/albums/v470/Chronologix/barcode.jpg"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Vainaja 13.10.2010 17:35:03 | |
---|
Räbbänä: Onko kuinka moni ottanut näitä viivakooditatskoja? Tuota ensimmäistä tatuointia ottaessa kyselin vähän moisista ja ainakin siiä vaiheessa oli hiukan nurja suhtautuminen moisten tekoon. Tuommoista mietin tuohon oikeaan kyynärvarteen, joskin vaihtaisi alun kuusi ensimmäistä numeroa vastaamaan omaa syntymäaikaani. http://img.photobucket.com/albums/v470/Chronologix/barcode.jpg Tossa jokin aika sitten kattelin London Inkkiä tai La Inkkiä ja siinä joku täti halusi viivakoodia itselleen. Aika suoralta kädeltä tyrmäsivät idean. Olikohan syynä se että jos värit sitten levahtaa niin se on sitten vaan suorakulmio. Oishan se hieno mut ikävä jos silleen käy. Itellä on säästäminen hyvässä vauhissa. Ja kuume senkun kasvaa. Sattusko kellään oleen ensi käden tietoo tai kokemusta Firelinen Rossin Antin jonoista? ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
sammyz 14.10.2010 08:31:52 | |
---|
Vainaja: Sattusko kellään oleen ensi käden tietoo tai kokemusta Firelinen Rossin Antin jonoista? Pari viikkoa sitten kävin ittelleni varaamassa ajan, niin tomme tammikuun puoleen väliin se meni. Eli reilun 3kk jonot suunnnilleen. |
novo 15.10.2010 00:55:56 | |
---|
sammyz: Pari viikkoa sitten kävin ittelleni varaamassa ajan, niin tomme tammikuun puoleen väliin se meni. Eli reilun 3kk jonot suunnnilleen. Jtn tohon suuntaan joo tais olla, kun itse sain ajan elokuulle ja taisin varailla sitä joskus touko-kesäkuussa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Entropia666 15.10.2010 11:30:59 (muokattu 15.10.2010 11:31:27) | |
---|
Ite kävin just maanantaina neulan alla jatkamassa käsiprojektia. Lähtökohta oli tämä: http://haje.fi/random/tatuointi.jpgjatkettiin tonne ojentajaan ja sitten täytettiin tuo yks reikä...2 kertaa ja ois ensimmäinen kokosleeve valmiina... Ja Tampereen Takomossa Maken työstettävänä on oltu. Rokkifotoja
www.haje.fi |
teukka 15.10.2010 12:29:47 | |
---|
Entropia666: Ite kävin just maanantaina neulan alla jatkamassa käsiprojektia. Lähtökohta oli tämä: http://haje.fi/random/tatuointi.jpg jatkettiin tonne ojentajaan ja sitten täytettiin tuo yks reikä...2 kertaa ja ois ensimmäinen kokosleeve valmiina... Ja Tampereen Takomossa Maken työstettävänä on oltu. Erittäin siisti!! Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
Entropia666 15.10.2010 12:43:21 | |
---|
teukka: Erittäin siisti!! Jees, kyllähän tuo Make hommansa osaa. Tuota keskiosaa vielä vähän retusoidaan muuhun tyyliin sopivaksi viimeisellä kerralla, se on His Masterin Penan jälkeä. Rokkifotoja
www.haje.fi |
TKT 18.10.2010 20:33:40 | |
---|
See, you can win the rat race but your still nothing but a fucking rat. |
ahka 20.10.2010 13:50:13 | |
---|
Laitetaanpa tännekin linkki blogiin, joka kertoo tatuoinneista ja niiden teosta. http://tatuoija.blogspot.com/ Vilkaskaa jos aihe kiinnostaa! Antti |
varo 20.10.2010 16:52:56 | |
---|
Alkoi tossa muutamia viikkoja sitten naurattamaan, kun tv:stä tuli usan armeijatatuoinneista ohjelmaa. Siinä oli joku taistelusukeltaja tatuoittanut molempiin perseposkiinsa propellit, ja ui kuulemma niiden kanssa nopeammin. Jahas, mistäs sitä Billuab voi ostaa? |
Horatius-87 20.10.2010 19:47:29 | |
---|
Olen varmaan sanonut tännekkin, mutta on jo monta vuotta ollut tarkoituksena ottaa oikean etusormen sivulle mustat viikset. Hiemen poirot tyyppiset. mutta nyt mietityttää, sisko pelotteli että ne ovat joku hipster-juttu. !! mutta toisaalta _ihan sama_ minä pidän ajatuksesta, olen miettinyt sitä kauan ja aika harmiton (pieni) tuo olisi. on rankkaa taas Yksittäisten plussien perusteella ei kannata tehdä liian suuria johtopäätöksiä kirjoituksien hyvyydestä. :( |
Entropia666 21.10.2010 09:30:52 | |
---|
JadeMonkey: Olen varmaan sanonut tännekkin, mutta on jo monta vuotta ollut tarkoituksena ottaa oikean etusormen sivulle mustat viikset. Hiemen poirot tyyppiset. mutta nyt mietityttää, sisko pelotteli että ne ovat joku hipster-juttu. !! mutta toisaalta _ihan sama_ minä pidän ajatuksesta, olen miettinyt sitä kauan ja aika harmiton (pieni) tuo olisi. on rankkaa taas Kyllähän noita on nähty enemmän tai vähemmän... Rokkifotoja
www.haje.fi |
Kibester 21.10.2010 10:54:35 | |
---|
Pakko ilmottaa. Tossa äsken näin kun jollai jannulla oli tatuoitu keskisormen ja nimettömän väliin kirkkovene. Nauroin puoliääneen, sillä se kirkkovene oli siis semmonen töherryskirkkovene, joita näkee jossain yläasteen pulpeteissa.... ainaki Riihimäellä. Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on? |
Teksu 21.10.2010 14:35:35 | |
---|
JadeMonkey: Olen varmaan sanonut tännekkin, mutta on jo monta vuotta ollut tarkoituksena ottaa oikean etusormen sivulle mustat viikset. Hiemen poirot tyyppiset. mutta nyt mietityttää, sisko pelotteli että ne ovat joku hipster-juttu. !! mutta toisaalta _ihan sama_ minä pidän ajatuksesta, olen miettinyt sitä kauan ja aika harmiton (pieni) tuo olisi. on rankkaa taas Ovat ilmeisesti hipster-juttu nykyään, tiedän parikin tyyppiä joilla moiset on. Mutta jos viiksiä halajat niin tatuoi ihmeessä suoraan pärstään, poirotit tai kunnon handlebarit saman tien! Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen. |