Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Räbbänä
11.05.2008 23:07:39 (muokattu 12.05.2008 22:40:36)
Pysyis varmaan kaikki jos vetäis semmosen samuraiponnarin tonne takaraivoon mutta hyi saateri ku semmonen näyttää rumalta ainakin mun päässä :P

Tekee muuten makiaa kun nykäse ponnarin pois, kun ensin pari päivää ollut tiukahko samurainuttura takaraivossa. Laulaa päänahka hoosiannaa jo vähemmästäkin.

Nyt ollut perjantaista asti kunnon letit ja vielä on yllättävän hyvin kuosissa. Mutta mahtavat aukaistessa olla melkoset käkkärät, kun omat hiuksen melkoista karhunlankaa ovat. Paksua, jäykkää ja lähtevät helposti jo rastoittumaan/paakkuuntumaan parissa päivässä ilman kunnon pesua. Takutkin lisäksi melkoisia möykkyjä ilmaantuessaan ja mahdottomia aukoa paksun harjan takia.

Edit: nytpä aukaisn letin. Tulos: http://irc-galleria.net/view.php?nick=R%E4bb%E4n%E4
L4t3
13.05.2008 22:42:14
Nutturaa pidän aina välillä. Nyt pistin takaa letille, eiss...
Quru
30.05.2008 16:09:54
Pidän ponnaria, tai nykyään enemmänkin tuota 'samurainutturaa'. Nuttura tuolla takaraivolla on ainakin urheillessa paljon mukavampi, saa tukan vielä paremmin niskasta pois. Vähän myös vaihtelua, näyttääkin mielestäni ihan hyvältä. Ainakin on tullut positiivista palautetta :p
Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät
Kirjoitus virhe
04.06.2008 14:36:45
Rastat lähti ja samurai nutturaa kasvattelen takaisin. Rupesi jossain välissä ärsyttämään kun jokaisella tuntui olevan. Nyt kun ovat taas vähentyneet niin viitsii pistää. Mistähän revin rahat geeliin/vahaan. Sitä tuppaa menemään aivan hulluna.
Rattata
04.06.2008 15:20:30
Mä pidän nutturaa tuossa niskassa, sopii ainakin meikäläiselle huomattavasti paremmin kuin pistäisi tonne korkealle. Tai sitten en vaan osaa sitä tehdä.

Jos mutsi vaan jaksaa, niin ajattelin kysästä josko laittaisi mulle letit. Ei varmaan pysy kovin kauaa, mutta saapahan vaihtelua edes vähäksi aikaa.

Olin jo lähes päättänyt että kesällä lähtee letti, mutta tässä melkein tuntuu siltä että viitsiikö sittenkään. Eipähän tarvis ainakaan ponnareita väännellä.
Van Hannes
04.06.2008 15:24:28
Olin jo lähes päättänyt että kesällä lähtee letti, mutta tässä melkein tuntuu siltä että viitsiikö sittenkään. Eipähän tarvis ainakaan ponnareita väännellä.

Mäki olin talvella päättänyt että keväällä lähtee letti pois mutta ei sitä oo raaskinu ja tuossahan se vielä retkottaa.
"There Can Be Only One Hannes"
Painajaismainen
04.06.2008 20:36:37
Kummasti helpottaa näillä keleillä kun on piiska aisoissa ponnarin avulla.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
PoeR
05.06.2008 01:26:05

tykkäään pitää ponnarilla vaan silloin jos on aurinkolasit , jotenki se tuo siihe sellasta meininkiä.

ja vielä joo helpottaa näin kuumalla tuo ponnarille iskeminen
tsöötswall
lxi
05.06.2008 04:10:25
Useammin ponnarilla kuin auki. Nukkuessa se pitää letin edes joten kuten kasassa, ettei aamulla joudu selvittelemään hiusvyyhtiä. Joskus remmi taas alkaa ahdistaa ja tukka saa liehua viikon valtoimenaan.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
Davet
19.06.2008 16:25:30
Kyllä tulee joskus pidettyä ponnarilla hiuksia.
All my friends know the Low Rider, The Low Rider is a little higher...
EmperorOfMetal
20.06.2008 16:29:41
No siis mie pidän yleensä ponnarilla kiinni, jos semmosen jostain saan taas revittyä. Kaikki ovat kadonneet jokseenkin salaperäisesti... Mut siis ponnari on ainakin täälläpäin Suomea ihan katu-uskottava juttu! Syy siihen, miksi pidän ponnarilla on ehkä se, että ruoskani ei ole tarpeeksi pitkä mielestäni. Näytän paremmalta hiukset kiinni kuin auki, toistaiseksi... Kaalia ja porkkanaa kesällä, niin siitä se kasvaa! Eikun joo, komento takas, siis keikoilla on kiva pitää tukkaa auki. MoshMosh... paitsi laulajana niitä tulee joskus lavalla syötyä...
HEVIÄ ...KELE!
Tjero
22.06.2008 17:21:27
urheilua harrastaessa on yleensä ponnarilla, tuppaa hiukset tulemaa silmien eteen muuten ;)
Vituiks meni ku Jeesuksen pääsiäinen!
gasser
22.06.2008 19:20:20
Taas on hukkunu se paras lenksu, eli ohuen sukan varresta leikattu pätkä. Pitää varmaan duunata uus. On mulla noita jotain ihan oikeitakin lenkuroita, mutta ne on ihan paskoja mun mielestä. Sukanvarsi on paras.
-?-
Spider III
26.06.2008 19:21:13
Itellä ponnarit aina häveyksissä. Harvoin kyllä laitan hiukset kiinni. Yleensä vain juhliin tai hommiin joissa tukka olisi vain tiellä. Koulussa kun ekaa kertaa käytin ponnaria kuului huutoa
-Pokahontas!
M-Juhana
27.06.2008 15:12:05

Koristan kaljuni monasti ponnarilla.
"Akaan Saabisti" -Veikko
Stechenderecht
29.06.2008 06:02:01
Mjoo, enemmän on tullut puhetta siitä, etten kovinkaan usein pidä ponnarilla hiuksia. Koitan tarkoituksella hämätä ihmisiä luulemaan, että miulla on oikeasti kokonaan pitkät hiukset vaikka onkin vain pitkä irokeesi. Laitan ponnarilla kuitenkin, jos on ihan pakko keskittyä johonkin tai jos jollain tavalla hiukset alkavat kiusata.

Ja jos se unohtuu päähän kesken moshingien, niin se on varmaan aika nopeesti kadoksissa. Tai sitten miun ponnarit on vain löysiä.
Stone91
05.07.2008 23:32:24 (muokattu 05.07.2008 23:32:52)
Tässä kesän aikana olen alkanut opettelemaan käyttämään tuota ponnaria. Tällä hetkellä käytän ponnaria vain kotona, sillä nää hiukset eivät ole vielä niin pitkät. Jos kumartuu alas, niin nää hiukset tulee silmille. Pyöräillessä on käynyt monta kertaa niin, että hiukset tulee naamalle kun katsoo taakse.

Ostin eilen kaupasta vähän tiukempia ponnareita, kun toi vanha oli niin surkea. Tässä lähiaikoina vois alkaa käyttämään tota ponnaria muuallakin, että pysyis hiukset siistinä eikä tarvitsisi aina korjailla.
Wolfgang
06.07.2008 16:34:57
Ostin eilen kaupasta vähän tiukempia ponnareita, kun toi vanha oli niin surkea. Tässä lähiaikoina vois alkaa käyttämään tota ponnaria muuallakin, että pysyis hiukset siistinä eikä tarvitsisi aina korjailla.

Perkele! Ponnari tarkoittaa poninhäntää. Siis niitä hiuksia. Ei sitä lenkkiä! Ostit hiuslenkkejä!

"etköhän sä tajunnu mitä tarkotan.. lässynlässynsaatana..."

Jatkakaa.
soulmates never die.
gasser
06.07.2008 17:43:10
Perkele! Ponnari tarkoittaa poninhäntää. Siis niitä hiuksia. Ei sitä lenkkiä! Ostit hiuslenkkejä!

"etköhän sä tajunnu mitä tarkotan.. lässynlässynsaatana..."

Jatkakaa.

Juuri näin. Ellei sitten ostanu tämmösiä: http://www.greatwigs.co.uk/shop/product586.html
-?-
Stone91
06.07.2008 21:31:08 (muokattu 06.07.2008 21:32:43)
Heh. Olipa moka. Piti valvoa noin myöhään ja väsytti niin hitosti, joten ei enää ajatukset kulkenut. :D Kiitoksia vaan korjaajille ja tajusin ton liian myöhään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)