Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 568 69 70 71 72112 113 114 115 116
Stagrandu
14.08.2009 18:18:44

Kiitos vastauksista, mietitään vielä : D
Carvel
18.08.2009 17:32:26
Onko kellään kokemusta jos on todella herkkä iho joka nousee koholle(esim. terävällä esineellä piirrettäessä(kynä)) ja pysyy siinä vähän aikaa tai entäs ihottumat(itsellä urticaria/nokkosihottuma), kuinka paljon tämä haittaa tatuoijaa? Itse kävin tänään kysymässä lähimmässä liikkeessä, siellä ei tiedetty oikeen. Sanoivat että kokeilemaanhan voi tulla. Mutta onko muilla samanlaisia ongelmia ja jos on niin miten käynyt?
"We cant stop here, this is bat country!"
Migo
19.08.2009 12:26:37
Carvel: Onko kellään kokemusta jos on todella herkkä iho joka nousee koholle(esim. terävällä esineellä piirrettäessä(kynä)) ja pysyy siinä vähän aikaa tai entäs ihottumat(itsellä urticaria/nokkosihottuma), kuinka paljon tämä haittaa tatuoijaa? Itse kävin tänään kysymässä lähimmässä liikkeessä, siellä ei tiedetty oikeen. Sanoivat että kokeilemaanhan voi tulla. Mutta onko muilla samanlaisia ongelmia ja jos on niin miten käynyt?

Mulla ollut lähes aina samaisia ongelmia, mutta tatuoidessa ei ole tullut mitn poikkeavaa käytöstä ihossa. Välillä siis tulee itselleni nokkosihottumaa, mutta en ole havainnut sen mitenkään vaikuttavan tatuointia ottaessa.
Eikä oikeastaan muutenkaan iho reagoi kun kuvaa hakataan. Ainoastaan rasvaus paranteluvaiheessa on ehdoton ja pitkään.
Case hieno vaniljam tuoksuinem
Carvel
19.08.2009 14:54:01
Migo: Mulla ollut lähes aina samaisia ongelmia, mutta tatuoidessa ei ole tullut mitn poikkeavaa käytöstä ihossa. Välillä siis tulee itselleni nokkosihottumaa, mutta en ole havainnut sen mitenkään vaikuttavan tatuointia ottaessa.
Eikä oikeastaan muutenkaan iho reagoi kun kuvaa hakataan. Ainoastaan rasvaus paranteluvaiheessa on ehdoton ja pitkään.

Okei, kiitti vastauksesta. Ku tää nokkosihottuma ei mikään harvinaisin ihottuma taida olla, niin sen takia kysäsin.
Migo
19.08.2009 15:03:03
Carvel: Okei, kiitti vastauksesta. Ku tää nokkosihottuma ei mikään harvinaisin ihottuma taida olla, niin sen takia kysäsin.

Joo, sitähän voi tulla ihan kenellä tahansa ja syitäkin monia, mutta tarkkaahan sitä ei voi sanoa, mistä se tulee.. Ittellä muutenkin niin pirun kuiva iho, että joutuu jo sen takia rasvaileen aika palio.

Siinä en kyllä näkisi estettä, että miksi et voisi ottaa kuvaa. Sinne vaan, aikaa varaamaan =).
Case hieno vaniljam tuoksuinem
Liver-Box
19.08.2009 16:42:34

Carvel: Onko kellään kokemusta jos on todella herkkä iho joka nousee koholle(esim. terävällä esineellä piirrettäessä(kynä)) ja pysyy siinä vähän aikaa tai entäs ihottumat(itsellä urticaria/nokkosihottuma)

Täältä löytyy kylmästä innostuva urticaria ja verenvuototauti. Kummastakaan ei ole ollut ongelmia tatuoimisen aikana, eikä sen jälkeen. Tietysti tapauskohtaista.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Räbbänä
19.08.2009 16:45:28
Uutta tatskaa tekisi kyllä mieli. Joko toiseen käteen samankaltainen, tai koristetta tuon toisen ympärille. Toisaalta myös oikeanpuolen hartialle, kaulaan ja käsivarteen ulottuva kuviointi olisi siisti.
"särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä"
Simo78
19.08.2009 19:55:48
Tällä hetkellä mulla on positiivinen ongelma tatskojen suhteen--> kaveri tekee puolilmaiseksi, kuhan vaan ois aikaa mennä ottamaan. Varsinkin kun se on nyt harjoitellut enemmän, niin alkaa tasokin olemaan aikasta hyvää. Liikkeissä näkee paljon paskempaa jälkeä... Mun "omalle" tatskaajalle on niin helvetin pitkät jonot ja rahoille on muutakin käyttöä kuin tatskat.
Qsysi
19.08.2009 20:56:08
Carvel: Okei, kiitti vastauksesta. Ku tää nokkosihottuma ei mikään harvinaisin ihottuma taida olla, niin sen takia kysäsin.

Urtikaria on itselläkin, viime vuonna oli aktiivisena sen kahdeksan kuukautta, ja loppuvaiheessa siitä otin myös tatuoinnin. Riippuu varmaan aika paljon nimenomaan siitä, mistä se laukeaa. Itelle se tuli asetyylisalisyylihaposta, eli yhdestä disperinistä vuonna 2007. Eli jos sulla nousee sitä jos ihoa ärsyttää jollain muutenkin, niin voi tehdä vähä tiukkaa sen tatuoinnin kanssa. Mulle ei siis tullu mitään, vaikka iho onkin sellanen että jos tulee vaikka joku raapale tai muu, niin punoittaa normaali-ihoa pidempään.
I reject your reality and substitute my own!
Carvel
19.08.2009 22:21:24
Qsysi: ...Eli jos sulla nousee sitä jos ihoa ärsyttää jollain muutenkin, niin voi tehdä vähä tiukkaa sen tatuoinnin kanssa.

No sepä tässä mietityttää paljolti, voihan sitä toki koittaa.
Wolf89
31.08.2009 10:32:50
Itaelläni on kans muutama noita kuvia kasautunut. vasemmassa kädessä on 8kuvaa+ kaikki kuvat reunustettu(puolet vasta valmiina reunuksista) tribaaleilla ja punaisella pohjalla, vasemmassa jalassa on nilkasta polveen asti menevä tribaali, oikeasa hauiksessa karhu,rinnassa pitbull mustana...ja lisää tulee:D
ja sitten on itse tullut harjoiteltua tuota tatuoinnin tekoa tuohon vasemman jalan sisäpintaan :)
Ratloz
01.09.2009 23:30:26
Tänään napsahti ikuisuusprojekti käyntiin ja tuli hitonmoinen feenix-lintu oikealle puolelle kroppaa. Rajat ja varjostukset saatiin suunnilleen tehtyä ja seuraavalla sessarilla sit värit pintaan. Joku päivä siitä vielä hiha saadaan. Pistänpä kameran saatua in progress -kuvaa kehiin ainakin. Takomiseen meni about se 5h tähän mennessä ja vielä toinen mokoma edessä.
It's like hammering your little brother's face to stop him crying...
Vainaja
15.09.2009 16:32:44
No niin! huomenna se on sitten totuuden hetki ja pärähtää tatuointi kone meikäpojan iholla. Pieksämäen HMT:ssä käväsen kyseisen toimen suorittamassa. Vähän jännää mut ei se mittään meinaa. Huomenna luvassa ensi tuntoja tännekki ja ehkä jotain kuvaa.
Päin puuta. Pää edellä.
BassLass
15.09.2009 17:35:26
Ajattelin ottaa tribaalitatuoinnin tai sitten jotain liekkejä käsiin. Tai sitten semmonen suomileijona tuohon olkapäähän, kaikki tietäis että oon isämmaallinen.
Manaatti
15.09.2009 19:51:54
BassLass: Ajattelin ottaa tribaalitatuoinnin tai sitten jotain liekkejä käsiin. Tai sitten semmonen suomileijona tuohon olkapäähän, kaikki tietäis että oon isämmaallinen.

Repesin. En sille että ajattelit ottaa tatuoinnin, vaan aiheille. Hakaristi otsassa olisi varmasti arvostetumpi tatuointiaihe isämmaallisten keskuudesssa.

Oma tatuointihanke odottaa vain ajanvarausta. Tarkoituksena on siis ottaa kirjain H tuohon oikeaan käteen kämmenen ja kyynärtaipeen väliin.

Jossain vaiheessa, kun pohkeet, rahkeet ja rahavarat kasvavat, on tarkoitus ottaa pohkeeseen Jane Doe:n feissi.
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. foetor ex ore: Nam bam,, tyttö-- Aaah.... Kiihottaaaaaaaaaaa.,,,,,,,.....mmmmmm,.
päänahka
15.09.2009 20:13:39
Manaatti: Repesin. En sille että ajattelit ottaa tatuoinnin, vaan aiheille. Hakaristi otsassa olisi varmasti arvostetumpi tatuointiaihe isämmaallisten keskuudesssa.

Taisi Lassi vähän hassutella tossa.
Keksi lensi yli käenpesän.
BassLass
15.09.2009 20:42:47 (muokattu 15.09.2009 20:43:10)
päänahka: Taisi Lassi vähän hassutella tossa.

Ihan tosissani kyllä olin.
Rumpukapulat
16.09.2009 16:23:30

BassLass: Ajattelin ottaa tribaalitatuoinnin tai sitten jotain liekkejä käsiin. Tai sitten semmonen suomileijona tuohon olkapäähän, kaikki tietäis että oon isämmaallinen.

Ota tribaalikuvioin piirretty suomileijona, joka on liekeissä.
Vainaja
16.09.2009 20:34:03
Nyt on mustetta sitten hakattu. Ei kauaa nokka tuhissu Penalla tän kanssa..Tykkään tuloksesta! Ja se tosiaan täytyy itsekokea se tunne. Ei sitä voi sanoin kuvailla.
Päin puuta. Pää edellä.
Ratloz
16.09.2009 20:46:52
Nyt ois kuvaa ekasta vaiheesta. http://twitpic.com/hy9yq Semmosta lentäjää siis tällä kertaa! Ens kuussa sit värit kehiin ja jossain vaiheessa taiteillaan hihaksi asti.
It's like hammering your little brother's face to stop him crying...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)