gorgonoidi 05.08.2007 01:43:46 | |
---|
mulla tulee välillä vahingossa pari rastaa kun en jaksa kampailla tukkaa muutamaan päivään. Olispa mullakin tuollaiset hiukset... :) |
Mursukanta 05.08.2007 20:06:40 | |
---|
Minulla ei ole ollut koskaan rastoja. Niiltä joilla se on mä kysyisin: Oletteko koskaan koittanut kirjoittaa rastapötkylöillänne mitään nettiin? Koittakaa kirjoittaa "moi, minulla on rastat" rastoillanne näppäimistöllä. No turha postaus mutta tuli nyt vaan mieleen. |
gorgonoidi 06.08.2007 00:08:13 | |
---|
Mitä helvettiä? No turha on kyllä tämäkin, mutta mit??1 |
möyssy 06.08.2007 11:14:34 | |
---|
Minulla ei ole ollut koskaan rastoja. Niiltä joilla se on mä kysyisin: Oletteko koskaan koittanut kirjoittaa rastapötkylöillänne mitään nettiin? Koittakaa kirjoittaa "moi, minulla on rastat" rastoillanne näppäimistöllä. No turha postaus mutta tuli nyt vaan mieleen. Päinvastoin. Mielestäni erittäin hyvä ja tärkeä postaus. ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |
Rocco_Longfella 14.08.2007 11:38:57 | |
---|
Koittakaa kirjoittaa rastoillanne Ei ne elä, vaikka niitä lonkeroiksi sanotaankin. Löysin eilen takaraivostani neljän rastan paketin. Juurista mennyt möykyksi. Ja hyödyllisten postausten letka vain jatkuu. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Läpistö 15.08.2007 22:19:36 | |
---|
Sisko lupasi lauantaina koittaa vääntää meikäläiselle lyhyet, ohut pötkylät :) Nyt vielä sitten käytännön kysymyksenä sellainen, että kun netistä olen lueskellut, että jotkut pesevät pötkylöitä about kerran parissa viikossa, niin tarkoitetaanko tuolla sitten ihan jotain _kunnon_ shampoopesua tms.? Lähinnä sitä meinasin, että voiko saunassa ja suihkussa esim. käydä normaalisti vai pitääkö välttää tukan kastumista ks. tapahtumissa? Choose life. |
KTR 15.08.2007 22:55:14 | |
---|
Mulla oli melkein yhdessä vaiheessa rastat. Sitten iski katumus päälle ja sain kovalla työllä vielä kammattua takut suoraksi. Mutta jos olisi saanut vielä jonkin aikaa olla, niin ainoa vaihtoehto olisi kai ollut sakset. Mutta siis suhteellisen helpot ne oli ainakin mun hiuslaadulla tehdä. Jollain Erittäin Hienolla Suomalaisella Shampoolla kun pesee, niin tulee sopivan karkeat ja sitten vaan tupeeramaan sopivan kokoisia pötkylöitä. Hiusvahaa perään vaan. Sitten vaan toistelee tuota tupeeramista, takuttamista ja säätämistä tarpeeksi kauan niin kyllä se siitä. Villapaidalla kun hankasi myötäpäivään päänahkaa, niin sillä on erittäin takuttava vaikutus. Kyllähän netistä noita rastanteko-ohjeita löytyy kosolti. |
Ze Kink 16.08.2007 21:42:12 | |
---|
Kokeilinpa juuri äsken vahaa, eihän tässä ole mitään epämukavaa. Tiedä sitten onko porukka käyttänyt jotain huonoja vahoja tms.? Tuoksuukin hyvältä. |
naitti 17.08.2007 00:47:24 | |
---|
Sisko lupasi lauantaina koittaa vääntää meikäläiselle lyhyet, ohut pötkylät :) Nyt vielä sitten käytännön kysymyksenä sellainen, että kun netistä olen lueskellut, että jotkut pesevät pötkylöitä about kerran parissa viikossa, niin tarkoitetaanko tuolla sitten ihan jotain _kunnon_ shampoopesua tms.? Lähinnä sitä meinasin, että voiko saunassa ja suihkussa esim. käydä normaalisti vai pitääkö välttää tukan kastumista ks. tapahtumissa? No duoda. Vissiin porukka aika erilailla noita rastoja hoitaa, mutta meikä kyllä pesee hiukset ihan perus-shampoolla joka toinen päivä. Rastat on ollu yhteensä jotain 4 vuotta nyt ja puol vuotta sitten laitoin vielä vähän kuituja sekaan. Kyllähän se kuivuminen kestää jonkun aikaa mutta näin mä näitä oon kokoajan hoitanu eikä mittään ongelmaa. Mutta en tosiaan kastele näitä kun vaan aina joka toinen päivä, vaikka kävisinkin suihkussa. Ni! |
pehko 18.08.2007 00:22:18 | |
---|
Nyt vielä sitten käytännön kysymyksenä sellainen, että kun netistä olen lueskellut, että jotkut pesevät pötkylöitä about kerran parissa viikossa, niin tarkoitetaanko tuolla sitten ihan jotain _kunnon_ shampoopesua tms.? Lähinnä sitä meinasin, että voiko saunassa ja suihkussa esim. käydä normaalisti vai pitääkö välttää tukan kastumista ks. tapahtumissa? kerran viikossa on hyvä. yleensä sauna reissun yhteydessä itse pesen. ei sitä joka toinenpäivä viitti pestä, kun kuivuminen kestää niin vitun kauan. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Läpistö 19.08.2007 00:17:57 | |
---|
Noniin, nytton sitten patukoita päässä. Suhteellisen pystyssä nää kaikki :D, aika siistiä. Nyt pitää vaa oppii siihe et jaksaa pyöritellä noita uudestaan ja uudestaan et lähtee skulaa kunnolla :) Choose life. |
tatta 19.08.2007 18:58:06 | |
---|
Ketokaa miulle mistä saan semmosen rastamyssy hatun? Oisko jollai jotai kaavaa? Äiti ei osaa neuloa ilman kaavaa... ----------------------------- Tuo mulle langat, niin mä virkkaan, ei tartte neuloa :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Ze Kink 20.08.2007 13:43:01 | |
---|
No duoda. Vissiin porukka aika erilailla noita rastoja hoitaa, mutta meikä kyllä pesee hiukset ihan perus-shampoolla joka toinen päivä. Rastat on ollu yhteensä jotain 4 vuotta nyt ja puol vuotta sitten laitoin vielä vähän kuituja sekaan. Kyllähän se kuivuminen kestää jonkun aikaa mutta näin mä näitä oon kokoajan hoitanu eikä mittään ongelmaa. Mutta en tosiaan kastele näitä kun vaan aina joka toinen päivä, vaikka kävisinkin suihkussa. Ite olen pessyt joka kolmas päivä, kun on suht uudet, eikä ole mitään ongelmia tullut. Linnashampoota käytän, ja about kerran viikossa olen pessyt itse pötkylät mäntysuovalla. |
Karlsson 20.08.2007 19:18:50 | |
---|
Tuun taas huutelemaan, että pesen pötkyläni joka päivä ja sillä mönjällä muitä käteen sattuu osumaan. Vanhoja rastoja tippuu aikaa myöten ja uusia tulee kokoajan. Mahtava tapa säästää parturikuluissa! "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
Kirjoitus virhe 22.08.2007 23:17:12 | |
---|
Ahistaa noi huikset jotka on irronnu rastoista. Tuolla jossain takkusekamelskan keskellä on varmaan sen verran irronnutta että saisi yhen rastan tehtyä. Liian laiska että jaksaisi joka päivä pyöritellä. |
pehko 23.08.2007 14:52:02 | |
---|
Ahistaa noi huikset jotka on irronnu rastoista. Tuolla jossain takkusekamelskan keskellä on varmaan sen verran irronnutta että saisi yhen rastan tehtyä. Liian laiska että jaksaisi joka päivä pyöritellä. tuo nyt on väistämätöntä....ei sille mitään voi...et sä voi kaikkia hiuksia sinne saada millään takkuun.... HEAVY...FUCKING...METAL! |
Kirjoitus virhe 25.08.2007 15:03:59 | |
---|
tuo nyt on väistämätöntä....ei sille mitään voi...et sä voi kaikkia hiuksia sinne saada millään takkuun.... Juu niin on. Mutta niitä siis on aika paljon siellä kuitenkin. Pitäisi vissiin tehä niistä minirastoja. |
pehko 25.08.2007 15:37:04 | |
---|
Juu niin on. Mutta niitä siis on aika paljon siellä kuitenkin. Pitäisi vissiin tehä niistä minirastoja. voin väittää, että mulla on enemmän. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Kirjoitus virhe 25.08.2007 19:02:37 | |
---|
voin väittää, että mulla on enemmän. Ihan realistinen väite =) |
pehko 25.08.2007 21:06:30 | |
---|
Ihan realistinen väite =) eikä niistä jaksa mitn tehä. se on paremman näköstäkin kun ne on siellä. buah. HEAVY...FUCKING...METAL! |