Aihe: Nännikoru
1 2 3 4 5 6 7
Kärpäsruoska
14.07.2005 22:06:57
Joo. Naisen vartalohan on ilman mitään typeriä metallinuppeja kaikkein kauneimmillaan.

Niin totta, niin totta.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
peltikojootti
15.07.2005 19:38:02
Paitti jos sillä,kuka niiden nännien kanssa näpertää,sattuukin olemaan kielikoru...

Ei se kielikoru jää siihen kiinni jos sitä ajoit takaa..
asiasta kolmanteen..se on kivaa kun molemmilla on kielikoru ja ne jäävät hetkeksi keskenään "jumiin"..tai sitten olen vain sairas ja nautin pienestä kivusta..vai voiko tota nyt ylipäätäänsä kivuksi sanoa, sehän on vain pieni jännite kielessä
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Gypsy
18.07.2005 01:03:18
Kysynpä täällä jos joku vaikka osais vastata.

Mitä haittapuolia, jos mitään, on siinä, että tekee ite lävistyksensä parsinneulalla tms.?
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
pussokisu
18.07.2005 01:16:00

Mitä haittapuolia, jos mitään, on siinä, että tekee ite lävistyksensä parsinneulalla tms.?

No hygienia ensinnäkin saattaa olla vähän mitä sattuu, jos ei siitä huolehdi(höhö), tulehdusvaara suurempi. Lävistys menee helpommin vinoon tai väärään paikkaan kun ei välttämättä näe miten se neula menee. Kannattaa varmaan se neulakin jostain apteekista hankkia.
unohdin.
alphamale
18.07.2005 10:41:58 (muokattu 18.07.2005 10:42:12)

ja se, että varsinaisesti lävistykset tehdään joko kanyylilla tahi ihan varsinaisesti lävistykseen tarkoituksella neulalla, joka leikkaa ihoon ovaalinmuotoisen reiän, parsinneulahan ei noin tee. + hygienia + huono paraneminen + luultavasti vääränlainen ensikoru
Lahtelaista, totta kai
Kitaravirtuaali
18.07.2005 12:32:02

ja se, että varsinaisesti lävistykset tehdään joko kanyylilla tahi ihan varsinaisesti lävistykseen tarkoituksella neulalla, joka leikkaa ihoon ovaalinmuotoisen reiän, parsinneulahan ei noin tee. + hygienia + huono paraneminen + luultavasti vääränlainen ensikoru

+ että joissain paikoissa saattaa osua hermoon jos ei tiedä mitä on tekemässä. Kuulemma.
alphamale
18.07.2005 12:34:44

+ että joissain paikoissa saattaa osua hermoon jos ei tiedä mitä on tekemässä. Kuulemma.

tai isoon verisuoneen. esim.
Lahtelaista, totta kai
myrskis
18.07.2005 16:02:38

No huhhuh. Yllä taisikin tulla aika paljon perusteluja miksi tää ei oo järkevää. Tosin tiedän monien tuttujeni tehneen esimerkiksi perinteiset korvanlehden lävistykset itse esim. hakaneulalla ja harvalla on tulehtunut, mutta on siinäkin riskinsä. Ja mitä haasteellisempi paikka, sitä typerämpää on kotioloissa lähteä neuloilla leikkimään. Korvakorut ehkä meneekin vielä, mutta joku kulma tai huuli, saatika sitten juuri nänni...

Ja nyt itse tähän nänniaiheeseen. Omani otin talvella huulen ja korvan iner konz-lävistyksen seuraksi, ja hyvin kaikki on mennyt, voin suositella Helsingin Harnessia maasta taivaisiin, vaikkakin tällä kertaa lävistäjä olikin ehkä hiukan... kylmä. Mentaliteetti oli lähinnä tyyliin "Noh, riisuuduhan! Istu, tissi tänne. Töks, läpi on, annas rahat." Kokemattomampi lävistettävä vois olla aika paniikissa, nänni on kuitenkin suht herkkä paikka...
Oli kyllä kivuttomin kaikista lävistyskokemuksistani. Nyt himottaa ottaa toiseenkin samanlainen.
Parantumista ehkä osaltaan hidasti rintsikoiden käyttö, ja kahden viikon kosketuskielto limakalvojen kanssa oli ajoittain tuskaista, mutta hyvässä kunnossahan se tuolla näköttää. Omasta mielestäni nännilävistykset on ehkä seksikkäimpiä lävistyksiä mitä voi olla- sekä miehellä että naisella.
You suck!- Olet sukka. --
ten
25.07.2005 13:54:03
Hyvät Suomen naiset! Minulla on teille kerrottavaa!

Naisen rinta on ehdoton kauneuden symboli...

+PLOP+

Koko kirjoitus oli täyttä asiaa, mutta silti minä ainakin tykkään jos tytöllä on nännilävistys. En kuitenkaan todellakaan tarkoita, että en tykkää jos ei olisi!!!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Ritsku
11.09.2005 14:32:01
ai stna.. saattaa vähä kirpasta nänni lävärin otto :P
ite meinasin ottaa silmäkulmaan. :)
arancia
11.09.2005 20:59:32
Näin muutama yö sitten unta että otin nännikorun. Eipä ole valveilla ollessani käynyt mielessä, mutta alitajunta tekee selvästi töitä.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
disarm
11.09.2005 22:51:01 (muokattu 11.09.2005 22:51:20)
ai stna.. saattaa vähä kirpasta nänni lävärin otto :P
ite meinasin ottaa silmäkulmaan. :)

Kuin myös. Vähän arveluttaa miten työpaikalla suhtaudutaan, vaikken asiakaspalvelutehtävissä olekaan.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
tuomittu
14.09.2005 16:36:32
Kuin myös. Vähän arveluttaa miten työpaikalla suhtaudutaan, vaikken asiakaspalvelutehtävissä olekaan.

Minulla joskus muinoin oli silmäkulmassa lävistys. Kännissähän sitä tuli kolhittua tuota sitten vaikka mihin ja tulos on se, että enää ei ole silmäkulmassa korua. No, eipä se kyllä haittaakaan.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)