Jani The Rock 29.12.2004 12:12:23 | |
---|
Mä en taitais enää millekään PVC-linjalle lähteä. Ensinnäkin siitä tehdyt kamppeet hiostaa niin vitusti ja hikoilu on ikävää. Toisekseen on hyvin muistissa se kerta, kun kumarruin ja ultracoolit polyvinyylikloridivalmisteiset housuni repesivät perseestä. The road never ends for me, kid. |
Hevihörhö 30.12.2004 03:12:07 | |
---|
Toisekseen on hyvin muistissa se kerta, kun kumarruin ja ultracoolit polyvinyylikloridivalmisteiset housuni repesivät perseestä. olitko ihmisten läheisyydessä? Toivottavasti et sentään keskellä kaupunkia. "No sittenhän tuun kippaamaan sun kämppääs rekkalastillisen paskaa tuossa puol seittemän maissa." -Closure |
Jani The Rock 30.12.2004 11:20:32 | |
---|
olitko ihmisten läheisyydessä? Toivottavasti et sentään keskellä kaupunkia. Ihmisten läheisyydessä kyllä, mutta en keskellä kaupunkia. The road never ends for me, kid. |
Tuomas 30.12.2004 11:22:56 | |
---|
Ihmisten läheisyydessä kyllä, mutta en keskellä kaupunkia. Olit kai sentään kommandona? Itse en laittane enää koskaan leopardtrikoita päälle. Se yksi kerta riitti. Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
jarssi 30.12.2004 11:55:56 (muokattu 30.12.2004 11:56:14) | |
---|
Ruutuhousuja ja poolopaitaa ja takatukkaa... Tai hetkinen... Eihän takatukkaa voi pukea.... Enkä kyllä enää semmosta "Nirvana-tukkaa", joka oli nuorna päässä, hyi saatana. 'I don't stink 'cos I suck, I don't sink 'cos I'm stuck, in the quicksand of lies with a bigband of flies, waiting to taste my flesh, mating inside while I'm fresh, until all that's left are my rights, you'll be sorry you put out my light.' |
arancia 30.12.2004 12:25:07 | |
---|
Turkkia, nahkahousuja, lippistä ja tuulipukua en ensimmäisenä osaa kuvitella päälläni. :) |
Leper Messiah 30.12.2004 12:47:34 | |
---|
Mikä kaikilla on nahkahousuja vastaan? No, en mäkään pistäis niitä vaikka kouluun tai johonkin julkiselle paikalle, mutta ihan vitun makeet jossain keikalla olis :) jotkut pitää julkisillakin pakoilla, esim. veljeni käyttää koulussakin. Tästä en ole satavarma, mutta newyorkdoll taisi pitää vanhojen tansseissakin nahkahousuja no matter how beautiful a girl is, she still shits |
Woodoo 30.12.2004 12:53:43 | |
---|
Alaspäin kapenevia housuja, siis ihan tavallisia housuja... öö hyonosti selitetty, mutta oon monta vuotta käyttänyt alaspäin leveneviä housuja ja kapeneva ja melkein suoratkin housut näyttää niin järkyttäviltä omaan silmään! Tietysti ny jokkut ferrarit menee jos sille päälle sattuu nii ja työvaatteet, mutta ei muuten. YöK! Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
paikkakunta 31.12.2004 11:46:35 | |
---|
Cradle of filth paidat on huånåja ja ihan totaalisengay paitoja semmosii ei voi pitää, ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ! |
*RocketQueen* 31.12.2004 12:31:56 | |
---|
niitä kirkkaan värisiä tuulipukuja,hyi helevetti!! Ja heei,nahkahousut rokkaa!!! Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
vantage 31.12.2004 21:40:18 | |
---|
Lyhyitä hiuksia... "Tell me what to do, I got a special place for you..."
IHKK #5 |
Leper Messiah 01.01.2005 01:15:58 | |
---|
Lyhyitä hiuksia... mnetin paras no matter how beautiful a girl is, she still shits |
punk 01.01.2005 01:27:17 | |
---|
we fight to live we live to fight |
charlievb 01.01.2005 20:26:29 | |
---|
Koskaan en laittais sokuran tai joren vanhoja kuteita... hyi vittu... rt43r43 |
numb000 01.01.2005 21:05:56 | |
---|
punaiset pvc-housut on jotain aivan hirveetä. Kaikki maailman pvc:t pitäis koota itsetuhoiseen rakettiin ja lähettää johonkin mustaan aukkoon... bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde) |
wewwie 01.01.2005 22:12:22 | |
---|
-kireitä nahkahousuja. haluan säästää läheiseni siltä näyltä -teeny weeny string bikini. sama syy kuin edellisessä - turkki -kireät lantiofarkut, kangasvyö ja joku paita jim&jillistä (pissisuniformu) -intian basaarin hippimekko. ei kiitos, ei minulle. se on särki, sitä ei voi ehjätä |
Mirrinsane 02.01.2005 00:36:19 | |
---|
-intian basaarin hippimekko. ei kiitos, ei minulle. minä en sitten muita käytäkään. "Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen Pastilli? |
Lord of the strings 02.01.2005 23:59:45 | |
---|
Napapaita. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Surusilmä 06.01.2005 17:41:20 | |
---|
Mitään mikä on epätyylikästä...ellei sitten kyseessä ole joku työpaikka,ni siä voi pitää mitä vaa ettei vaatteet nuhraannu...No mä en osaa selittää...kaikkee skeitti paskaa,ko itte tykkään bleisereistä,farkuista,jakkupuvuita,hameista(kaikennäkösestä muotoonommellusta klassisesta vaatetyylistä ja materiaaleina nahka,tekoturkis,satiini,sametit,"mummokangas",silkki,villakangas,villa,mohair,akryyli.Pidän paljon hatuista;baskerit,lierihatytsit semmset pappalakit o hianoi...No siin oli ainaki mist tykkään,et siit voi päätel mistä en pidä.. |
Surusilmä 06.01.2005 18:00:28 | |
---|
-kireitä nahkahousuja. haluan säästää läheiseni siltä näyltä -teeny weeny string bikini. sama syy kuin edellisessä - turkki -kireät lantiofarkut, kangasvyö ja joku paita jim&jillistä (pissisuniformu) -intian basaarin hippimekko. ei kiitos, ei minulle. Mä voisin käyttää noit kaikkii,paitsi mitää jimjill paitaa ko ne on useimmiten mauttomia(on siä kerra ollu hieno punane villapaita,jossa oli3/4pituset hihat ja sit kerra yks hieno punane kietaisu neule)..Ja mä pelkään etei hippimekko istuis mut must ne on ihan kivan näkösii=) |