Aihe: TYTÖT! Mitä mieltä ootte pitkätukkaisista miehistä??
1 2 3 4 5 6 7 8 917 18 19 20 21
jennitys
28.06.2003 11:57:10
"Naisen perimmäinen tehtävä on toteuttaa miehen toiveet ja halut,vastaan pullikoimatta"

ja jos joku ihan tosissaan käyttää tätä periaatetta, ei tule selviämään kovinkaan pitkälle yhdenkään naisen kanssa....
try to conTROLL yourself and keep on TROLLin'
HCW
28.06.2003 14:10:08 (muokattu 28.06.2003 14:11:57)
ja jos joku ihan tosissaan käyttää tätä periaatetta, ei tule selviämään kovinkaan pitkälle yhdenkään naisen kanssa....

Olen selvinnyt jo kohtalaisen pitkän aikaa saman naisen kanssa.Kohta noin 6 vuotta.
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
kommari
30.06.2003 00:45:36
Sanotaan nyt reilusti että 'lierohintti kommari' ;)

Juupajuu :) Melkein oikein.
Naura itkussanaura perkele!
Aerodactev
30.06.2003 11:12:26
Kohtapa tulee vuosi täyteen siitä, kun olen viimeksi leikannut tukkani ns. "poikatukaksi". Jos tytöt ei ala tykätä, niin sitten se on niiden oma moka, eivät tajua, mitä menettävät.
Ja jos alkavat tykätä, niin viimeistään halut loppuu silloin, kun alan kasvattaa itselleni Charles Darwin / Karl Marx - tyylistä kokopartaa.

"No, ne onkin kaikki lesboja jos ne ei tykkää minusta!1"
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
ganesha
02.07.2003 11:07:48
suihkussa hiukset menee suuhun...not good. nim. kokemusta löytyy...
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Bassballs
22.07.2003 20:49:21

Älkää antako tämän vaipua unholaan. Vielä on monta tyttöä, ketkä eivät ole päässeet vastaamaan.
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
Angie
22.07.2003 23:18:03 (muokattu 22.07.2003 23:20:47)
Niin kiinnostaa vaan teidän muiden tyttöjen mielipide pitkälettimiehistä?? Musta se näyttää jotenki hauskalta mut on siinä kuitenki jotai..

Minun mielestäni pitkätukkainen on persoonallisemman ja sitä kautta mielenkiintoisemman näköinen.
Ja usein pitkätukkaiset miehet on seksikkäämpiäkin,
kuin sellaset tavalliset pystärit. (Kanna mut viidakkoon, apinamies... ;D)
Ei nyt tarvitse, eikä pidäkkään olla mikään perseen alapuolelle ulottuva. Siis sellaiset vähän tavallista pidemmät,
olkapäille tai jonkun verran alemmas, se on just kiva. :)

*kehräystä* Jonhhy Depp Blowssa, j*malauta..
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
pitkätukka
25.07.2003 01:17:22
suihkussa hiukset menee suuhun...not good. nim. kokemusta löytyy...

Onneksi korvanlehdet on keksitty. ;)
Shemhamforash
06.08.2003 20:29:36

Ihmisillähän on erilaisia kallonmuotoja. Toisille ei sovi mikään muu kuin kalju, toisille lyhyt, ja toisille pitkä tukka.

Tunnen erään jätkän, joka on aivan saatanan hyvännäköinen pitkine tukkineen. En ole vielä nähnyt ketään jolle sopisi letti niin hyvin kuin tälle ystävälleni. Eikä se ole edes musta, vaan vaaleanruskea. Harmi että hän joutui työnsä takia leikkaamaan sen pois... *snif* Sytytimme kynttilän letin muistolle.

Onneksi hän aikoo kasvattaa sen takaisin.

Eli siis, jos jätkälle sopii pitkä tukka, se on hyvä. Jos jätkällä on ohut ja rasvainen liimaletti, se ei ole hyvä. Pitää sitä pitää edes vähän huolta omasta kuontalostaan.

Dih.
In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!
Lord of the strings
08.08.2003 23:57:48
*Off-Topick*

Hiukset kasvaa nopeemmin kesällä, lukekaa vaikka tieteen kuvalehdestä.
"Who are you? How did you get in"? "Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith"
Jeesus Nieminen
13.08.2003 18:35:18
Sellaiset jätkät kyllä oksettaa jotka ei pese hiuksiaan kuin kerran vuodessa ja silloinkaan ei käytä shampoota. Mutta sitten onhan niitäki kyllä jotka osaavat pestä hiuksensa ja joiden naamakin on siedettävä.
Shampooseen ei ole varaa, mutta millä konstilla saisi itselleen kasvatettua siedettävän naaman?
Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu.
leather rebel
15.08.2003 19:47:27
Mää tykkään tytöistä.
leather rebel
15.08.2003 19:48:24
*Off-Topick*

Hiukset kasvaa nopeemmin kesällä, lukekaa vaikka tieteen kuvalehdestä.

Ne myös vaalenee kesällä. Multa on ekan kouluviikon aikana kysytty vähintään 100 kertaa oonko mä ottanu raidat hiuksiin.
Bacchus
16.08.2003 14:42:23
Mää tykkään tytöistä.

Hahhaa... Toi oli hauska.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
meiju
26.09.2003 23:32:39
Mä tykkään ihan sairaasti pitkätukkasista miehistä, jos se tukka vaan suinkin sopii sen miehen kasvoihin. Pitkätukat jyrää!
Cutter
26.09.2003 23:42:04
Pitkät hiukset miehellä ovat NIIN JEES! Hyvänä esimerkkinä vois sanoa Kalle Aholan ja Jarkko Martikaisen. Niil on ihanat hiukset ja sopii hyvin!!
Nakit ja Muusi!
Mimi
27.09.2003 21:42:06
Tuota, en mitenkään jaksanu lukee kaikkee, mutta itse henkilökohtaisesti pidän hiuksista (sekä omistani että myös miesten) eli pitkät tai ei ni passaa mulle, paitsi että omiani en leikkelisi pois. Se menee kuitenkin liian pitkälle jos jätkällä on pitemmät hiukset ku mulla (mulla on toistaseks about puoleen selkään), niitäkin nimittäin on... Mä en kertakaikkiaan vois sulattaa sitä, saattas alkaa fiskarsit viuhumaan jo jossain vaiheessa...
per aspera ad astra
Jani The Rock
27.09.2003 23:13:42

Eikö se nyt helvata soikoon ole ihan sama mimmonen tukka kenenkin päässä on. Kun se pään sisäpuolen LUULIS olevan tärkeämpi.

Jaaha, kyllä huomaa että väsyttää, kun niin motkotuttaa.
Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go!
Saturnina
27.09.2003 23:17:09

Hihihi =) Kyllä kyllä. Pitkä tukka ja kaunis hame, ah =) Kunnon irokeesi on kyllä kans aina hieno... Jostain syystä mä oon ollu näkevinäni niitä enemmän viime aikoina. Onkohan se takaisin muodissa vai..? Silti, niitä ei näy yhtään tarpeeks =(
"In My Head A Blue Fish Has Just Died"
Deathrace King
28.09.2003 16:12:07

Tuota, en mitenkään jaksanu lukee kaikkee, mutta itse henkilökohtaisesti pidän hiuksista (sekä omistani että myös miesten) eli pitkät tai ei ni passaa mulle, paitsi että omiani en leikkelisi pois. Se menee kuitenkin liian pitkälle jos jätkällä on pitemmät hiukset ku mulla (mulla on toistaseks about puoleen selkään), niitäkin nimittäin on... Mä en kertakaikkiaan vois sulattaa sitä, saattas alkaa fiskarsit viuhumaan jo jossain vaiheessa...

Ihme asenne! Jos jätkällä on pitempi letti, niin niele tappiosi mukisematta ;) En kyllä suosittele niiden saksien kanssa leikkimistä, jos joku leikkais mun lettiä ilman lupaa, vois olla kyllä hengenlähtö lähellä.. Noh, ainakin ero tulis.
Stay Metal!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)